sobota, 10 października 2015

Czekolada Milka Happy Easter

Hej! Hej!
Nie macie pojęcia jak zarąbiście zmarzłam w szkole. Ponad 2 godziny noszenia krzesełek w krótkim rękawku, na rześkim to nie jest zbyt dobry pomysł. Podobno jutro mam zapitalać ponownie i drugą turę krzesełek nosić...masakra. Chyba się zwolnię, bo jedną ręką ciężko się to robi, a jak wiadomo druga ma rozwalonego paznokcia. Jak sobie go niechcący zerwę to nie będzie za ciekawie.

I wiecie co? Mam 5 z biologii, wszystko dobrze! :D Plus 6 z historii ;) Dzień szczęśliwych ocen (prócz 1 z fizyki, ale to przemilczę :P).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co prawda zbliżają się kompletnie inne święta, ale jakoś tak nabrałam ochoty (a raczej domagająca się cukru moja siostra), na czekoladę z króliczkami. Biała i mleczna Milka, to jedne z tych czekolad, które są u mnie skazane na najniższą notę, jednak jak było w tym przypadku?
Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak: Piękna grafika na tabliczce i urocze króliczki to chyba jedyne powody dla, których kupiłam tą czekoladę. Mleczna Milki jest dla mnie stanowczo za słodka i nudna, a biała to totalna, tłuszczowa porażka więc samie się kompletnie nie kierowałam...no, ale te króliczki! :D

Są śliczne, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że w środku czekolada wygląda identycznie jak na opakowaniu! Wszystko jest cudownie dopracowane, każdy króliczek w idealnym miejscu...całość aż prosi się o jedzenie. 
Czyli jemy!

Czekolada już na samym początku pachnie słodko, za słodko, ale później pojawia się przyjemny, mleczno-śmietankowy zapach, który w ogóle nie przypomina mi białej czy mlecznej milki. Tabliczka w smaku jest lekko przesłodzona, ale smaki się po chwili równoważą. Mleczna czekolada i biała fajnie ze sobą współgrają i uzupełniają się idealnie. Nie ma tu nachalnej słodyczy czy margarynowej tłustości - wszystko w sam raz! Niby nic szczególnego, a jednak mi się spodobała ;)

Warto spróbować!


Podsumowując:
6/10
Cena - ok. 2-3 zł Żabka
Czy kupię ponownie? - Nie, no chyba, że jako prezent ;)

29 komentarzy:

  1. Króliczki na milce są urocze ale to milka, więc jak dla mnie nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Swieta Bozego Narodzenia zblizaja sie wielkimi krokami, a ty z Wielkanoca wyjezdzasz? ;D Lubie polaczenie bialej czekolady z mleczna, jeszcze jak Milka ,to juz w ogole. Ooczekam do Swiat, moze kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym ją spróbować dla samych króliczków :P
    Gratuluję ocen! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, jak świątecznie! Zaraz... no tak, trochę nie te święta, ale co tam... ja w sumie żadnych nie obchodzę to nie zwracam uwagi, czy coś pasuje, czy nie. :P Ostatnio w moim Lidlu zaopatrzyłam się w świąteczne marcepany (szybko zaczęli).
    A co do czekolady... niee, raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wczoraj podobnie 5 z polskiego, 5 z artystycznych "same" dobre oceny, no... może poza tróją z muzyki XD

    Czekolada fajna, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, to prawda, ale oprócz wzorków to nic nadzwyczajnego, biała i mleczna Milka, ot co.
    A najgorsze to, to, ze i tak musiałabym walczyć z sobą by tego nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z choinkami pewnie smakuje identycznie, więc może w tym roku w końcu się skuszę :P
    Co wy za brudną robotę odwalacie? Za kogo? Jeszcze chłopaki to rozumiem, ale kazać paniom? :P tzn. ja zawsze byłam bardzo chętna do takich przedsięwzięć, ale to nie wasz obowiązek więc nic na siłę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tylko 2 chłopaków w klasie więc...ktoś musi robić :D

      Usuń
  8. Eeee... na szczęście, nie jest tak źle! Spodziewałam się większego hejtu :D Ale króliczki wymiatają! :)

    Gratuluje moja mądralo :* Wiedziałam, że jeszcze pokażesz im gdzie raki zimują... Matko 6 z histry... musisz być genialna :D A fizyką się nie przejmuj, przecież to fizyka i rzadko kto ją rozumie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wydaje całkiem smaczna, ale milkową czekoladę lubię :) Wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratuluję dobrych ocen :)
    A te króliczki wyglądają naprawdę bardzo uroczo i jeśli miałabym ją kupić to chyba właśnie z powodu na wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przeurocza! Lubię ją dawać właśnie jako dodatek do prezentu :) Gratulacje za piękne oceny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ją lubie, może dlatego, że wzór robi swoje?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przemawia do mnie forma wielkanocna ani bożonarodzeniowa (choinki), bo nie lubię mieszania smaków. Albo biała, albo mleczna. Biała pasuje tylko do ciemnej kawowej (jak w Bellaromie <3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię ;) A czekolady Bellarome kuszą, ale u mnie w Lidlu są tylko 2 smaki :/

      Usuń
  14. Te króliczki są słitaśne... W ogóle ich nie widziałam nigdzie -.- Mam nadzieję, że w przyszłym roku się pojawią na wielkanoc... Jadłam tylko wersję bożonarodzeniową z choinkami - dobra, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dobrych ocen :) A czekolada faktyczine na czasie :D Teraz pewnie zrobią wersję choinkową

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale nam się Wielkanoc zamarzyła :D I do tego gotowana babka :P
    Milka jak Milka połączenie klasyczne i wiadomo, że pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też się troszkę zdziwiłam króliczkiem- ale co tam, nie trzeb podciągać pod święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako prezent wielkanocny rzeczywiście fajna rzecz, aczkolwiek ja bym się nie ucieszyła z takiego upominku ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak długo zachowała się od świąt!? :O Niemożliwe!
    W każdym razie mi bardzo smakowała. Nie mogę żyć bez czekolady. To uzależnienie dziecka od cukru chyba źle działa. ;") Już czekam na nowości Bożonarodzeniowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. To się prezentuje przeuuuroooczo. :D Chociaż raczej wolę inne smaki czekolad. :D Gdyby tak podmienić mleczną na gorzką…. Mmmmm. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha Wielkanoc :D Ale milka ostatnio mi totalnie nie smakuje :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.