niedziela, 18 października 2015

Ehrmann Almighurt Mohn-Marzipan

Ostatni dzień wolności! :( Pociesza mnie tylko fakt, że dziś w planach zakupy i może uda mi się coś fajnego upolować ;) W poniedziałek również zakupy, a że ja jestem typową kobitką, to się cieszę jak nie wiem co (ciekawe ile to potrwa?) :D

Mam nadzieję, że uda mi się w końcu upolować kurtkę, bo mój płaszczyk swoje przeszedł i już nie daje takiego ciepełka, jakie powinien dawać :/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio pojawiły się u mnie jogurty Ehrmann'a, o czym pisałam tutaj (klik).
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym kupiła tyko jeden słoik ;) Musiałam kupić 2 smaki, które zawsze mnie  ''męczyły'', a dziś 2-gi z nich ;) Połączenie smakowe wydawało mi się perfekcyjne, bo marcepan uwielbiam. A mak? Mak też, więc to brzmi genialnie!


Skład:


Wygląd: Słoik jak to słoik, prosta grafika i widoczna zawartość. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię kiedy widzę to, co jest w środku.

Jogurt po otwarciu nieźle zaskoczył mnie ilością maku, bo jest go po prostu ogrom! Fajnie to wygląda w takim białym jogurcie ;)


Smak: Zacznę od zapachu, który już na samym początku mnie powalił. Wyraźnie czuć w nim marcepan. Jego zapach i wygląd doprowadzały mnie do ślinotoku, więc czym prędzej zabrałam się do jedzenia i...przepadłam, 1 mała Natalia zjadła cały słoik sama :D Jogurt jest mega kremowy, lekko gęsty, cudownie marcepanowy, a podczas jedzenia czadowo ''strzela'' nam pod zębami mak. Nic nie jest tu nachalne, nic nie jest zbyt intensywne...tu po prostu smaki są idealnie wyważone i wcelowane w 100, jeśli chodzi o moje kubki smakowe ;)

Ten Almighurt jest dużo lepszy od wersji ''Rosyjskiego Ciasta'' dlatego dostaje 10 z dwoma ''!''.
Polecam!


Podsumowując:
10/10!!
Cena - ok. 6 zł Piotr i Paweł
Czy kupię ponownie? - Tak, tak!

34 komentarze:

  1. Oooo kolejny mój ukochany jogurt i absolutnie nie dziwię się z powodu oceny. Ciężko byłoby mi zdecydować który wolę. Zawsze w zależności od dnia i smaku na który mam ochotę raz mówię, że ten lepszy, raz, że tamten... :D Wypróbuj jeszcze biała czekolada z kokosem o czym pisałam Ci w ostatnim wpisie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro idę zobaczyć dostawę, może będzie ten smak ;)

      Usuń
    2. Biała czekolada z kokosem jest najlepsza. :) właśnie to jem. Wspaniały.

      Usuń
  2. Dla mnie ten smak odpada ze względu na marcepan, ale fajnie, że ci smakował. Miłych ubraniowych łowów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałąm, ze to słoik musztardy, a tu taka REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie jogurty Ehrmanna,ale za marcepanem nie przepadam,więc nawet 10/10 mnie nie przekonuje ;) może kiedyś :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się bardzo to połączenie podoba i jogurt wydaje się być bardzo smaczny i bogaty w smaku :) Choć podejrzewam, że dla mnie byłby trochę za słodki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie smaki... U mnie nigdzie ich nie widziałam, ale liczę, że na zimę pojawią się jakieś podobne limitki "powszechniejszych jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać wszelkich limitek :D

      Usuń
  7. Gdyby nie mak i marcepan.. Jogurt mógłby być pyszny ;) Haha, zdecydowanie dwa smaki za którymi nie przepadam. Chociaż jak tak sobie myślę - chyba już dorosłam do tych smaków. Może spróbuję "od nowa" :)

    Czas mija niesamowicie szybko, kolejne jesienne dni (może całe szczęście) uciekają jak szalone :) Oby do wiosny! Udanych zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mijam go w Auchanie i jakoś nie mogłam się na niego zdecydować. Teraz wiem, że warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli dobrze pamiętam, przyznałam mu sporo chi, bo był smaczny (parę miesięcy temu robiłam nawet powtórkę). Mak to dla mnie jedyny jadalny odpowiednik wiórków kokosowych. Szkoda, że tak rzadko stosuje się go w słodyczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mogliby zrobić RS z makiem :)

      Usuń
  10. A tu jeszcze więcej na nie. Jogurt, ogromny słoik, no i mak.. Trzy razy nie, podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Marcepan? Pychotka! Taka sama jak czekoladowy krem Jolly Choc wydłubywany ciastkami Palmiers z ziołami prowansalskimi i serem :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... marcepanu nie lubię mak tylko w określonych przypadkach. Ciekawa jestem całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go w wersji 150g w lodówce i spokojnie czeka na otwarcie. Po Twojej recenzji jestem mega pozytywnie nastawiona! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo intrygowały mnie te jogurty, ale niestety skład mnie trochę odstraszył... może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład czasami można przemilczeć i zjeść ;)

      Usuń
  15. ten mi bardziej smakował od rosyjskiego ciacha ^^ Cieszę się, że w końcu jakieś przyjemności sobie zafundujesz :) A kutka ciepła to podstawa, ostatnio sama się przerzuciłam z płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy nie wypaliły, ale tata pocieszył winogronem :)

      Usuń
    2. Mam chyba ze 2 kilogramy w lodówce teraz :P

      Usuń
    3. hahaha, ty fanko bezwstydna winogrona! Wiesz, że on mi się zawsze z Tobą teraz kojarzy xDDD :*

      Usuń
  16. To jest jedyny Almighurt, który chyba kiedyś zakupię. Ten wariant smakowy po prostu mnie jara!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety skład tego jogurtu nie wygląda za ładnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kopiłam ten jogurt w wersji naturalnej ale jeszcze nie otworzyłam i nie mam wyrobionej opinii na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak C smakował ;)

      Usuń
  19. Mak w tym jogurcie prezentuje się bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak bardzo chcemy te jogurty kiedyś spróbować! :D One muszą być genialne a szczególnie ten smak :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie widziałam tych jogurtów. U Ciebie to zawsze takie cuda ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Te jogurty ja je kupuje na stoisku gdzie są tylko niemieckie produkty ale za mniejsza cenę ,niestety nie mój smak wgl nie lubię maku A nie marcepanu xd ale inne smaki wnet przepadam nie tylko jogurty maja pycha

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.