środa, 14 października 2015

Płatki Nestle Nesquik Duo

No moi drodzy, zaczynam wolne, które ''wolnym'' moim zdaniem nie ma co się nazywać...nauki mam tyle, że szkoda gadać.Wychodzi na to, że 50% moich zaplanowanych rzeczy, bo nie wyrobię :/

Zimno strasznie, nadal śnieg...jezu, co się z tą pogodą dzieje? :D Mówię Wam! To wszystko przez Kaufland'a i jego Mikołajach na półkach :P W szkole mega wymarzłam, bo wiadomo, strój galowy. Cały dzień w rajstopach? O niczym innym nie marzyłam!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nesquik? Czy tylko mnie te płatki źle się kojarzą? Królik, płatki w kształcie brązowych kuleczek, hę? Czyżby królicze bobki?
Nigdy jakoś za nimi nie przepadałam. Szybko miękły w mleku, robiły smaczne kakao i tyle. Nie było nigdy jakiś ''ochów i achów'', po porostu zwykłe płatki. Klasyczne są u mnie na równi z ChocPic, bo obie wersje nie różnią się smakiem, a jedynie kształtem. Jednak! Jakiś czas temu, tak ze 2-3 lata, na rynek weszły wersje Duo. Było to połączenie wanilii i czekolady w obu rodzajach płatków. Długo na nie polowałam, zniknęły, a ja zapomniałam. Ostatnio mój tata wracając z Kauflanda, zrobił mi niespodziankę i dorwał ów płatki w wersji ''królikowej''. Jak mi smakowały?


Skład:


Wygląd i smak: Nad opakowaniem nie będę dużo się rozpisywać. Ponarzekam tylko, że jest foliowe, rozwala się po otwarciu i gorzej trzyma świeżość płatków. Królik na opakowaniu jest? Jest, czyli wszystko w normie. Pojawia się jakiś dzieciak jeszcze, ale jego informowanie nas o witaminach jest bez sensu...przecież te płatki są niezdrowe.

Po otwarciu dostajemy masę bobków kulek w dwóch kolorach - kakaowym i białym. Kakaowe kuleczki smakują jak tradycyjny Nesquik. Takie zdechłe kakao w postaci miękkich kuleczek, nic nadzwyczajnego.
Białe kuleczki są o smaku waniliowym i są dużo twardsze niż ich poprzedniczki. Smakują obłędnie, z resztą tak samo obłędnie jak chrupią ;) Smak podchodzi mi troszkę pod białą czekoladę - MNIAAAAAM :D

Płatki białe są pyszne, kakaowe nijakie. ale całość bardzo smaczna.  Z mlekiem jeszcze nie jadłam, ale z serkiem wiejskim i cynamonem to poezja.
Polecam!


Podsumowując:
7/10
Cena - 6,99 Kaufland
Czy kupię ponownie? - Tak, ale wolałabym teraz wersję ChocPic Duo

Jak ktoś wie gdzie dorwać ChocPic Duo, niech pisze!

33 komentarze:

  1. Chwilę mi zajęło zastanowienie się z jakiego powodu masz wolne. Dopiero galowy strój mnie naprowadził. Dzień nauczyciela, zgadza się?
    Nesquik nigdy jako tako mnie nie zachwycał, a od kiedy przeczytałam skąd się niby wziął pomysł na kształt płatków (właśnie bobki) to starannie omijam wzrokiem ten produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak + 100 lecie szkoły czyli 2 dni dodatkowe ;)

      Usuń
  2. A te nawet kiedyś miałam okazję spróbować i... nie podeszły mi, jak wszystkie te słodzone płatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyroisz, wyrobisz... jesteś mądra i pracowita :)

    Płatki??? Nie jadłam i nie zjem - nigdy nie lubiłam tych słodkich ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze wolałam choca piki jak już :p Duo kiedyś je jadłam i pomyślałam właśnie, że mogłyby być zrobione jedynie z białych kulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znoszę nesquika... dla mnie są niedobre :( Boże współczuję śniegu, chyba bym szału dostała. Na szczęście u mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze? Całe dzieciństwo zajadałam się wszystkimi rodzajami chrupków Nestle i do tej pory je kocham <3 choć już nie jadam, ale nadal kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak wczoraj, tak i dziś mamy diametralnie różne zdanie. Zgadzamy się tylko w temacie nienadzwyczajności Nesquików. Dla mnie Duo są znacznie gorsze od już nieciekawego oryginału, a białe kulki to tragedia. Dostałam ze dwa lata temu, zjadłam jedną porcję i resztę oddałam rodzince. Jeśli chodzi o smakowe płatki, pozostaję przy Lubelli i no-namach, jeśli o Nestle, to tylko Corn Flakes.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam tej wersji, ale klasyczna przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubie duo!! Ale fakt wiecej czekoladowych jest niż białych ;-) chrzesniak liczył je specjalnie i stwierdzil ze oszukuja he he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawsze tego lepszego dają mniej :(

      Usuń
  10. Ha! Ja akurat Nesquik męczyłam z Choca Pic na zmianę całe właściwie dzieciństwo. Czasem dla urozmaicenia kupując Cheerios czy Kangus. Te akurat moim zdaniem są zdecydowanie lepsze niż zwykłe kakaowe i tu się zgadzam w stu procentach. Najchętniej to kupiłabym paczkę z samymi białymi kulkami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śnieg?! Ja też chcę śnieg! Prooszę! Możesz mi trochę podesłać? :D W Lidlu też już oferta Favoriny jest, hah. :D Cudownie!
    Te kulki + jeszcze jakieś inne, gdzie białe były oblane białą (?) czekoladą (?) były świetne, pamiętam jak na sucho uwielbiałam chrupać. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam,że Chocapic też były duo. Te jadłam już baardzo dawno, ale pamiętam, że mi nie smakowały, były jakieś miękkie i w tych białych też mi coś nie pasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A co tam gadasz, Chocapic były u nas zawsze przed kuleczkami :D Fajnie się śliskie robiły w mleku i mleko było po nich bardziej kakaowe :) Ale teraz to żadnych już dawno nie jadłyśmy. Jak mamy się na jakieś skusić to ewentualnie Ciniminis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blech, nieeee, ChocpIc są passe :P
      A CiniMinis królują <3

      Usuń
  14. Takie płatki to nie dla mnie. Nigdy nie lubiłam tego typu kuleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo je lubię i mam do nich sentyment, te jadłam z trzy razy ^^ Lubię sobie wybierać jeden smak, później drugi :)

    Co do wolnego, miałam Ci pozazdrościć, ale widzę, że nie masz lekko, ale wiem, że dasz kochana radę! Kto jak nie ty, tam ich poustawiasz? :D

    Rajstopy... chociaż je masz... ja mam inauguracje w pt pierszaczków i jestem zaangażowana o obsady, a rajstop nie wzięłam! Mama mi dziś priorytetem poleconym wysłała na studia, oby jutro doszły xDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe najlepsze <3 Szkoda, że nie robią opakowań tylko z nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo ja z Fitnesss, mogliby zrobić całą pakę tych w polewie :D

      Usuń
  17. Smaczne płatki, ale nie podobają mi się niektóre składniki, szkoda, że to co nie zdrowe akurat dobrze smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym ich nie kupiła, ja mam opakowanie płatków na 2 miesiace więc wolę coś innego, co bardziej mnie zadowoli

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie jadłam płatków śniadaniowych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczną wersję pochłaniałam bardzo często jeszcze w podstawówce... :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.