środa, 25 listopada 2015

Bezglutenowe rureczki Alaska z kremem kokosowym

Nie ma to jak zostać skomplementowanym przez dzieci wychodzące ze szkoły podstawowej...no bo przecież nie zawsze słyszy się - ''Patrzcie jaką ona ma śliczną czapkę! Wygląda jak misiowa księżniczka'' - słoooodkie :*

Dziś zaliczam polski, niemiecki, angielski i kulturę. Nie wiem jak ja to zrobię, wszystkiego uczyłam się pół na pół, bo ze szkoły wróciłam koło 17.00...nawet nie miałam czasu się położyć :( Szkoda, bo 2 godziny snu to znowu mało. Ja podziwiam ludzi z mojej szkoły.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakiś czas temu na blogu było o mlecznej wersji (klik) tych kukurydzianych rureczek. Wypadły słabo, blado i nijako, ale to w końcu krem ''pseudo mleczny'' więc mdło i nijako wręcz musiało być.
Kokos to jednak bardziej aromatyczne smaki. Czy tutaj ratował sytuację?
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Opakowanie wręcz identyczne jak w poprzedniej wersji, a jedynie różniące się kolorem. Tutaj mamy odcienie niebieskiego, a tam nijaką zieleń. Nie są to rzeczy rzucające się w oczy, niestety, baton odstrasza swoja kiczowatością. Pisałam już to, ale się powtórzę, że gdyby nie Pandy to bym ich nie kupiła, ba, nawet bym nie spojrzała ;)

W środku mamy dwie blade rurki wypełnione równie bladym kremem, słabo.


Smak: Zapach jest słodki, kokosowo-mleczny i taki jakiś mdławy. Od razu zorientowałam się, że będzie smakował podobnie do mlecznego i...nie myliłam się. Rurka kukurydziana jest nawet smaczna, ale w połączeniu z proszkowym kremem nie jest tym, co chciałam otrzymać. Kokosowy krem koło kokosa chyba nawet nie leżał, a jego smak to czysta bomba aromatów. Mdłe, słodkie, ale nadal lepsze niż poprzednia wersja.

Nie warto na nich nawet tej symbolicznej ''dwójki'' ;) Lepiej kupić sobie paczkę zwykłych kukurydzianych chrupek i maczać w Nutelli :)
Nie polecam!


Podsumowując:
4,5/10
Cena - ok. 2 zł Auchan
Czy kupię ponownie? - Nie


33 komentarze:

  1. Po poprzednim smaku już bym się na ten nie skusiła, bo kokos łatwo zasłodzić i zatłuścić. W ogóle produkt nie ciekawy mi się wydaje, ale... nazwa mnie chwyta. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz, ale wkurzasz mnie z tym niedosypianiem, przecież się wykończysz,,, skoro jest coraz gorzej, kiedy ty zamierzasz to nadrobić. Refluksy, ostatnio zemdlałaś. Opamiętaj się, szkoda zdrowia! Dziewczyno kochana, martwię się :(

    Jadłam, mam notatki mi też jakoś nie posmakowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto się za mnie nauczy?! :(

      Usuń
    2. a kto za Ciebie będzie żył? I po lekarzach będzie chodził? :< Zdrowie ma się jedno!

      Usuń
  3. Nie wyglądają za fajnie. Trzymam kciuki za szkołę, żeby było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no.. jak człowiek nie wyspany to nie człowiek! :( Współczuje Ci, ale może w weekend odeśpisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ;) W weekedny to ja śpię po 12 godzin :D

      Usuń
  5. Też bym wolała chrupki kukurydziane z nutellą :D
    2h snu to faktycznie mało, ale ja czasem czuję się bardziej wypoczęta po 2 niż np. po 4 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam w poniedziałek, ale jak przychodzi środa, to 3 dzień z rzędu nie jest tak fajnie :P

      Usuń
  6. Hmmm tak czułam, że wypadnie... blado jak same te rureczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaciłaś za nie 2 zł???? Od poniedziałku widuje je w Tesco na dziale ze zdrową żywnością po 0,79zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie próbowałam,dzięki za recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha bo to jest krem o smaku kokosowym :P Czyli aromaty na 100% :P
    Takie słodkie "nic" dla szybkiej przegryzki :) Teraz nas naszła myśl, a jakby tak robili Nutellę kokosową?? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Na pewno sobie ze wszystkim poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyglądają smakowicie :D ale ja jestem marudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam Cię wyśpij się w końcu, ja po takim tygodniu kiedy śpię po 2h bym umarła.
    A co to za czapka, że takie zachwyty wzbudza, pokazuj się :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, nie ma zdjęcia, o! Jestem paszczurem i się nie pokazuję ;)

      Usuń
  13. szkoda ze test nieudany... a tak lubie poobne rureczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna misiowa księżniczka, cóż ona musiała zjeść... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie godziny snu!? Martwię się o Ciebie :(

    Mnie nigdy jeszcze żadne dzieciaki nie skomplementowały :D

    Tych rurek nie mam zamiaru próbować. Jakoś mnje nie kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej dostać komplement od chłopaka hehe ;)

      Usuń
  16. O nie… kokos…. xd
    A odnośnie dzieci, hah. :D Pamiętam jak byłam w podstawówce i wracałam z przyjaciółką z dworu/albo szkoły/ i szły dzieci z przedszkola i wskazując na nas palcami zaczęły mówić " Patrzcie, patrzcie, głupolki idą". Myślałyśmy, że padniemy ze śmiechu. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadbaj koniecznie o zdrowie! Sen jest bardzo ważny, przecież wiesz. ;* A i lepiej nauka będzie Ci szła, jak będziesz wypoczęta.
    Jeśli chodzi o rureczki- skład nie powala, wygląd też nie, a jeszcze jak niesmaczne- e, szkoda na nie kasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio miałam okazję spróbować smaku mlecznego i kokosowego oby dwa tak podobne ze prawie nie ro odróżnienia. Mdłe nijakie a kokosowych wiorek to ani odrobiny w tym niby kokosowym. Kakaowy też jadłam przed wczoraj i trochę lepszy ale daleko mu do dobrego. Ogólnie zjadłam bo dostałam od kogoś ale sama napewno nie kupię drugi raz.Wogole wolę chrupki kukurydziane w wersji na ostro niż slodko więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.