środa, 16 grudnia 2015

Ciastka Hit waniliowe

Musiałam się zwolnić już po pierwszej, bo ból był nie do zniesienia. Wracając po prostu płakałam, bo ból był taki, jak wyrywanie na żywca wątroby! Masakra...wzięłam leki i poszłam spać...minęło.
Myślałam, że nie wytrzymam, bo tak mnie skręcało, że miałam ochotę normalnie wbić sobie nóż w brzuch, aby wyjąć to, co mnie boli - nikomu nie życzę refluksów! :(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak już wielokrotnie tu wspominałam, mój tata jest ogromnym fanem ciastek Hit. Dzięki jego zamiłowaniu do tych ciastek mam sporo ''materiałów'' do recenzji na bloga ;) Ostatnio postanowił on troszkę poeksperymentować i kupić inne smaki niż kokosowe. W tygodniu padło na markizy waniliowe. Jak one mają się na tle innych? Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Opakowanie to tradycyjna, czerwona tuba, a w niej pionowo ułożone ciastka. Herbatniki są ciemne, mają wytłoczone logo firmy, a między nimi przełożona jest warstwa kremu - białego niczym ten z kokosowych! Co jest grane? Tego nie wiem...
Ogóle mam wrażenie, że tego kremu jest jakby mniej (?), z resztą chyba nie tylko ja tak uważam. Zachęcam do spojrzenia na fanpage firmy, jest tam pełno zdjęć i zażaleń o małą ilość kremu. Kasa, tylko to się liczy, więc cięcia w jakości produktu.


Smak: Gdyby ktoś mi nie powiedział, że są to hity waniliowe, to nigdy bym się po samym zapachu nie zorientowała z czym mam przyjemność obcować. Markizy pachną tak intensywnie kakao, że w ogóle nie czuć aromatu nadzienia. Ciastko jak ciastko, mocno kruche i intensywnie kakaowe, na prawdę niezłe i zjadliwe. I to na tyle pozytywów, bo nadzienie to istny koszmar! To ''coś'' jest jeszcze gorsze niż w kokosowych, a myślałam, że już tamtych nic nie pobije...Słodka, tłusta i oleista masa, która z waniliowym smakiem ma tyle wspólnego, co ja z matematyką (</3). Okropne, paskudne i niejadalne. Normalnie miała ochotę rozdzielić ciasteczka, wydłubać krem i jakoś ratować się samym herbatnikiem. Nie polecam, bo to chyba najgorsze z dostępnych Hitów!


Podsumowując:
2/10
Cena - ok. 4-5 zł
Czy kupię ponownie? - Nieeee

35 komentarzy:

  1. Biedna... i to podwójnie. Raz z tym żołądkiem, a jeszcze te ciastka... i pomyśleć, że jeden smak (creme brulee) może być taki dobry, a to... eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Skoro im już jeden wyszedł to mogli postarać się przy innych :/

      Usuń
  2. kochana a byłaś u lekarza z tym brzuchem? mocno Cię ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i mam stwierdzony refluks :(

      Usuń
  3. Ja ostatnio również miałam niefajną przygodę z bólem nie do wytrzymania. Swoją drogą nie sądziłam, że pierwsza osoba, której pokaże dowód to będzie lekarka w przychodni całodobowej. :x Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam chyba tylko standardową wersję hitów, ale to bardzo dawno temu. Nie pamiętam kiedy jadłam te ciastka :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają nie za fajnie. Ostatnio te hity śmierdzą chemią :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dbaj o siebie... skoro objawy się nasiliły moze idź do lekarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i mam refluks stwierdzony, ale wysyła mnie na gastroskopię, a ja się strasznie tego boję :x

      Usuń
  7. Ja nawet nie wiem jakie ja Hity czasami jem. Dla mnie to takie słodkie zapychacze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Mnie ostatnio też tak brzuch bolał, okazało się, że zastój w nerce. Zdrówka życzę!
    A Hity uwielbiam, ale czekoladowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam podobne problemy i niestety tylko zmian diety i suplementy mi pomogły....bierzesz jakieś leki, probiotyki? ;) trzymaj się i zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam jakieś leki na refluks (już nie pamiętam nazwy, ale wielkości czopka normalnie!) i nic nie dawało. Potem przepisała mi jakąś ziołową i rozluźniającą herbatę, ale to było tak paskudne, że przestałam pić. Teraz mnie wysyła na gastroskopię, ale ja się mega boję :(

      Usuń
    2. Jeśli chcesz to mogę ci podesłac linki do naturalnych suplementów, kto4e BARDZO mi pomogły ;)?

      Usuń
  10. Mam podobne zdanie na temat tych ciastek - sztuczność tego kremu mnie od nich odrzuca. Tylko ten herbatnik jest fajnie chrupiący :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm, mój tato je lubi. Ale w sumie sama zgłupiałam, czy te, które bierze tata też mają taki kolor kremu? Kurczę…

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w ogóle nie jestem fanką hitów, toteż nie dziwi mnie Twoja ocena.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy byłem mały, to jadłem chyba te waniliowe. Z tego, co pamiętam, też mi zbytnio nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam je!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nasz tata też jest wielbicielem hitów ale jest wierny klasykowi ;P My aż tak za żadnymi nie przepadamy.
    Aż smutno nam się czyta o Twoich dolegliwościach, bo nam się stare czasy przypominają ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie Ci współczuję, zdrowiej, święta idą, trzeba się cieszyć, a nie chorować :)) Trzymaj się, może jutro będzie lepiej ;)
    Hity, eh Hity.. Jak napisałaś, że nadzienie wygląda jak kokosowe to byłam pewna, że przesadzasz, zjeżdżam na dół, a tam śnieżno białe, aż daje po oczach, może złe ciastka do tuby wpakowali :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hity! Ja nie wiem co faceci z nimi mają, że je uwielbiają! Jak słowo daję :D U mnie tata i brat normalnie na kg by je jedli :)

    Współczuję Ci tych dolegliwości... chciałabym Ci jakoś pomóc, ale nie potrafię. Mogę się jedynie pomodlić :* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez ten krem to nawet nie zamierzam próbować... w ogóle te wymyślne hity totalnie mi nie podchodzą. Wolę tradycyjne z gorącą herbatką <3

    Jeśli chodzi o refluks to łączę się w bólu ;-( Chociaż u mnie właściwie skupia się on tylko w przełyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej zgaga niż refluks ;) Uważaj, bo taka zgaga może być początkami wrzodów!

      Usuń
  19. Oj wiem co to znacz refluks ;c zdrówka życzę :)
    A hity lubię ale te klasyczne kakaowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, coś czuję, że też by mi nie posmakowały ;p Ogólnie nie lubię Hitów, chyba głównie ze względu na ich meeega kruchość :/

    Strasznie współczuję ci problemów z żołądkiem. Wiem, jak musiałaś się czuć przed wzięciem tych leków - na wakacjach też miałam coś podobnego. Przez jakieś dwa tygodnie skręcało mnie z bólu, raz jak wracałam z kościoła do domu to myślałam, że nie dojdę. Masakra, wracaj szybko do zdrowia :) I pisz do nas często :)

    Uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tylko herbatniki od Hitów, bo są fajnie kakaowe i chrrrupiące :D
      Co do bólu, ja we wtorek myślałam, że położę się na ulicy i zacznę płakać, tak mnie bolało. Normalnie liczyłam sobie kroki żeby nie myśleć o bólu...masakra :(

      Dziękuję! :**

      Usuń
  21. Refluks jest częścią mojej choroby. Pomyśl, że jak zjem coś zakazanego, czuję się właśnie tak jak Ty. Płacz z bezsilności i chęć wbicia sobie w brzuch noża, żeby tylko wyjąć żołądek.

    Wanilia gorsza od kokosa? Nie strasz. Mi kokos też nie smakował (cukier w cukrze, zero kokosa), a wanilia czeka w szafce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak też mam codziennie, bo codziennie łapie mnie atak...
      Co do Hitów, tak, te były jeszcze gorsze! :<

      Usuń
  22. Rzadko jem takie ciasteczka, ale czasami na jakieś imprezy zawsze się kupuje do pochrupania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.