poniedziałek, 7 grudnia 2015

Fig Bar figowy Nature's Bakery

No i jak tam po Mikołajkowej niedzieli? Ja śmiało mogę stwierdzić, że mój Mikołaj uważnie mnie słucha i zawsze trafia z prezentem w 100% ;) Dostałam cudowny lakier Sally Hansen (już 4 do kolekcji!) i świąteczne kulki Milki z marcepanem! <3

A jutro już szkoła, ale dobrze, że to już powoli koniec semestru...przyda mi się reset, oj przyda. Jeszcze ten tydzień będzie pełny nagonki, a potem już spokój...oby.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fig Bary się już u mnie pojawiały, a jeśli nie widzieliście poprzednich recenzji to zapraszam tutaj - klik!
Zdrowe, bez GMO, wegańskie, zapychające i mocno owocowe! Czego chcieć więcej od tak niepozornego batonika? ;) Dziś leci klasyk czyli Fig Bar o smaku figowym. Czy mnie zauroczy jak poprzednie wersje? Sprawdźmy!


Skład:



Wygląd: Czyż ten fiolet nie jest przepiękny? Śmiało mogę stwierdzić, że ten Fig Bar ma najpiękniejszy odcień opakowania! Przypomina mi trochę mój ulubiony lakier do paznokci od Sally Hansen ;) Zawsze chciałam mieć ściany w pokoju o takim kolorze, a do tego białe meble i białe panele oraz ozdobne, metalowe łóżko <3 Marzenia...

W środku Fig Bar tradycyjnie podzielony na 2 osobne kwadraciki/prostokąciki. Całość hojnie wypełniona figowym ''dżemem''. Jak na razie perfekcyjnie :)



Smak: Zapach jest cudowny! Pachnie mi zdecydowanie Pleśniakiem/Skubańcem i nie mam pojęcia dlaczego :D Ciasto idealnie wypieczone, nie rozpada się i nie kruszy. Bardzo lubię jego strukturę. bo na prawdę przypomina mi to z domowego ciasta. Nadzienie jest bardzo aromatyczne i od razu po pierwszym gryzie czuć smak suszonych, wilgotnych fig. Jeśli ktoś ich nie lubi to będzie problem, więc radzę po klasyczną wersję nie sięgać ;)
Pyszne, wilgotne, odpowiednio słodkie, a co najważniejsze bardzo odżywcze! Jednym batonem na prawdę idzie się nieźle zapchać, a w połączeniu owoc+serek wiejski to połączenie idealne! Polecam w 100% :)


Podsumowując:
10/10
Cena - ok. 3 zł Żabka, Auchan. Rossmann
Czy kupię ponownie? - Tak

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam figi, więc chyba nie dziwne, że mi też bardzo smakował. ;) Mimo to, do tych batonów chyba już nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z owocem to już chyba byłoby dla mnie za słodko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fig bar na pewno był super, muszę w końcu zjeść mojego :P
    Widzę, że Twój Mikołaj trafił by także w mój gust, bo bardzo lubię lakiery do paznokci. Sally Hansen nie używałam, ale muszę kupić (póki co, jestem wielbicielką essie, ale o SH słyszę wiele dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kup tego z serii ''Gell'', moje ulubione lakiery :)

      Usuń
  4. Muszę zjeeeeść, bo jadłam tylko jeden rodzaj, a są takie pyszne. :< Kapcie z dżemem to to co lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się w 100% i uwielbiam serek wiejski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wariant jadłem. Bardzo dobry, ale dla mnie zbyt słodki i mdły. No i mogli dać trochę więcej pasty figowej, a włożyć mniej cukru. Byłby wtedy idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogliby, ale i tak nie jest źle!

      Usuń
  7. To jedyny smak jaki jadlam, ale mi nie smakowal. Moze inne powinnam sprobowac, ale to nie moja bajka ;) mikolajkow zazdroszcze i gratuluje ;) ech... Tez mam dosyc mojej uczelni, ale motywacja moja do zycia sa swieta wiec sie trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, że figbary są cudowne i koniec kropka ;)
    Kulki Milki z marcepanem? Pierwszy raz słyszymy ;P Jedz i daj znać czy warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego batonika, ale chętnie kupię:) co do Mikołaja..chyba byłam niegrzeczna dziewczynka w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, wszystko spoko, tylko nie rozumiem jak można się nim zapchać? O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod zachwytem się podpisuję, ale pod "odpowiednią słodkością" ani trochę. Klasyczna seria Fig Barów jest słodka jak... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj ;) I tak wolę w 100% to niż Milkę z karmelem

      Usuń
  12. Ja też jadłam te batoniki i mi też bardzo smakowały :)Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę je znaleźć, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.