poniedziałek, 21 grudnia 2015

Fit Snack ziarnisty ryż + żurawina Piekarnia Glicyjska

Jestem, jestem! Maluch poznany, a ja wypoczęta ;) Powiem Wam, że bardzo grzeczny maluch, ale z jakim tupecikiem! Tak się młody rządził, że sam chodzić chciał, a przecież nawet siadać i raczkować nie umie :D Oj zabawnie było, zabawnie i to nie tylko ze względu na malucha.  Potrzebowałam takiej odskoczni. Zakupy też się udały, ale niestety w moim łódzkim Tesco nie ma połowy rzeczy z tych wszystkich wegańskich nowości! :( Miały być jogurty, serki, falafele, a co? U mnie oczywiście tylko deserki alpro (które znam), tofu i parówki od polsoja oraz kilka past...tylko te pasty kupiłam :/ Ale i tak cieszę się, że wegańskich produktów coraz więcej.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chrupaki są pyszne, to chyba wiecie po wszystkich moich recenzjach ;) Uwielbiam i jestem totalnie uzależniona! Wiedzieliście może o tym, że Piekarnia Galicyjska ma w swojej ofercie jeszcze inne przekąski? Mowa tu o Fit Snack! Występują w 3 smakach, a o jednym z nich przeczytacie w dzisiejszej notce. Ciekawi? Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Opakowanie jest bardzo ciekawe, przyciągające naszą (szczególnie moją) uwagę swoją piękna grafiką :) Jest takie dokładne, staranne...i ta żurawina! No po prostu tak mi się spodobało, że teraz w sklepach ciągle rzuca mi się w oczyska. 

W środku czeka na nas coś w stylu wafla ryżowego (niestety mój się strasznie popsuł w trakcie przesyłki) wzbogaconego o chrupki kukurydziane, żurawinę, wiórki kokosowe, płatki migdałów i masę krówkową.
Czyż to nie brzmi wspaniale? ;) 


Smak: Zapach to czysty, krówkowo-karmelowo-żurawinowy obłęd! Czuć tu wyraźną nutkę karmelu, przez który przebija się odrobina kwaśności żurawiny. Zapach jest tak kuszący, że bez zastanowienia zatopiłam zębiska w tej przekąsce i...przepadłam :D Pycha! Słodkie, nawet za bardzo słodkie, chrupiące i wypasione coś, co idealnie nadaje się jako dodatek do 2 śniadania. Żurawiny jest bardzo dużo, niweluje ona troszkę słodycz, bo dodaje charakterystycznej kwaśności. Całość jest bardzo chrupiąca, ale i też za razem lepka...taka dziwnie fajna :) Niby jest to wafel ryżowy, ale z drugiej strony to a'la batonik musli. Bardzo fajna i w miarę syta przekąska, która doda cukrowego kopa. Na prawdę warto spróbować! Z serkiem wiejskim wymiata ;)
Polecam!


Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 2-3 zł Rossmann, Tesco, Netto
Czy kupię ponownie? - Tak!

33 komentarze:

  1. Trochę drogi jak na jedną sztukę, no ale w końcu jakość kosztuje :D chętnie bym spróbowała, na szczęście niedaleko mnie są dwa Tesco xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale skład nie za ciekawy... Syrop glukozowy, olej palmowy (poczytaj sobie o wycinkach palm oleistych, ja jako wege nie jem produktów z nim w składzie). Jakość? Jaka jakość, użyto tu najtańszych produktów masowego rażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale większość takich zbożaków ma nieciekawy skład...

      Usuń
  3. ja tam uwielbiam małe dzieciaki :D Także dla mnie byłaby bomba ;)
    Te snacki bardzo mi się podobają, ale nigdy nigdzie ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam nigdy tego produktu, ale moja koleżanka z klasy często je ma i nieraz z ciekawości patrzyłam na skład i jak na "fit snack" to jest tam zdecydowanie zbyt dużo syfu. To, że coś nie zawiera mąki pszennej nie znaczy, że może się już tak promować na tym "fit". Lista składników powinna być zdecydowanie przynajmniej o połowę krótsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powinna, powinna, ale i tak ma lepszy skład niż niektóre batony musli ;)

      Usuń
  5. Miło czytać, że wreszcie wypoczęłaś!
    Trochę dziwaczna rzecz, ja bym na coś takiego nie wpadła i... nawet nie wiem, czy gdzieś to widziałam czy nie. Dobrze, że smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam, ale widzę że jest smaczny :D Widziałam go nje raz, ale mam tyle ciastek/batonów w zapasach, że nic nie kupuję :D

    A w Twoim Tesco być może niedługo uzupełnią zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też był za słodki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy się do nich przymierzałam w rossmanie, ale jakoś nie byłam przekonana i zawsze odchodziłam z niczym. ale po Twojej recenzji, na pewno dziś wyląduje w koszyku :D miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, na prawdę ciekawy w smaku :)

      Usuń
  9. jeszcze będzie zalew tych produktów zobaczysz kochana, i jeszcze będą Ci wychodzić dziurkami od nosa :D Co do malucha! A widzisz, nie ma co oceniać książki po okładce :D Ja mam słabość do małych chłopców ^^

    Co do fitaków- tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, bo to Tesco takie zacofane :<

      Usuń
    2. i murzyni teraz korzystają z supermarketów, poczekaj kochana :)

      Usuń
  10. Ja to lubię takie produkty, ale są one bardzo problematyczne i rzadko wychodzą dobre stąd też rzadko je kupuję. Ten producent jest jednak sprawdzony już i wiem, że to musi być smaczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nawet tofu w Tesco nie ma :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio też nie było, ale zrobili dostawę tych naturalnych :/

      Usuń
  12. Tak się nad nim w sklepie zastanawiałam.. Chyba po niego wrócę :) Zrecenzujesz jeszcze dwa inne smaki prawda? :D
    Tak btw. myślisz o przejściu na weganizm? Czy już przeszłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będą jeszcze dwa :)
      Nie, ale ciągle nad tym myślę...

      Usuń
  13. O ile smak nas przekonuje i bardzo chciałybyśmy spróbować takiej przekąski o tyle skład mogliby ciut poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uf, u mnie na szczęście nowości trochę w Tesco się pojawiło. Mam tylko żal do nich, że deserek z ciecierzycy po otwarciu miał meszek z pleśni, a data ważności jeszcze się nie skończyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tych deserków chcę spróbować najbardziej! A ich nigdzie nie ma :(

      Usuń
  15. A ja nie zaryzykuję, żeby nie było wtopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzą mi się z ciastkami Ani z łamem waflowym. Jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rodzina to siła! ;) Ludzie, którzy kochają Cię bezwarunkowo i znaczysz dla nich najwięcej, nawet gdy wydaje Ci się, że jest inaczej.. Ja zawsze chciałam mieć dużo młodsze rodzeństwo, bo uwielbiam się opiekować takimi małymi dziećmi, ale los obdarzył mnie jedynie jednym, o dwa lata młodszym bratem i dwójką kuzynów. Z perspektywy czasu myślę, że to właściwie dobrze się złożyło, bo z bratem dogaduje się świetnie i mogę porozmawiać na każdy temat. A dodatkowo taki z niego przystojniak, że aż miło się na mieście pokazać, ha ha. :) Wypoczywaj Natalia jak najwięcej i czerp z tego czasu spędzonego z bliskimi, bo warto! :* Należy Ci się relaks, czas na gotowanie, zakupy, filmy.. Życie nie kręci się wyłącznie wokół szkoły i warto mieć co wspominać, jak Twój wypad z przyjaciółmi koleżanki ostatnio! ;) Owszem, jak będziesz miała chwilę, to zerknij w książki, żeby się nie przerazic po powrocie, ale oderwanie się od tych nerwów równie ważne! :) Czekam na relację z Wigilii klasowej i zmykam się szykować, Kochana! :*
    Dobranoc! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Tak, tą Wigilię mam zamiar spędzić na luzie w 100% i już w sumie zaczyna tak być. Szkołą już się tak nie przejmuję, a więc nawet nie łapie mnie tak refluks :) Jutro Wigilia klasowa, strasznie się stresuję, ale mam nadzieję, że będę się fajnie bawić :)
      Dziękuję za wszystko i dobrej nocy również Tobie! :*

      Usuń
  18. Fit-snacka z chęcią w przyszłości spróbuję :D

    Szczerze powiedziawszy - nienawidzę małych dzieci XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ryż z Żurawiną pycha szkoda, że tyle kosztuje bo jadła bym częściej

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.