poniedziałek, 14 grudnia 2015

Jogurt Ehrmann Almighurt Weiße Schokolade-Cocos

No niestety zakupy nie wypaliły, bo cały dzień miałam kompletnie inaczej zorganizowany ;) Szkoda, ale nie ukrywam, że i tak przyjemnie spędziłam weekend! Aż się nie chce wierzyć, że już poniedziałek i do szkoły...eh. Szkoda, że nie zaczynam biologią, bo bym sobie chociaż humor poprawiła, a tak to same najgorsze lekcje. No cóż, ale przetrzymam! Przynajmniej nic zdawać nie muszę ;) Nie macie pojęcia jak dziś było wspaniale bez tej presji i stresu...w końcu!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na blogu jogurty firmy Ehrmann pojawiły się dwa razy i niestety tylko dwa, bo w moich okolicach innej rzeczy niż słoiki 500 g się nie dostanie, a jednak jak na mnie to trochę za dużo...
Wiele osób pytało o moje zdanie na temat wersji biała czekolada-kokos, a ja ciągle kupowałam coś innego! Czemu się tak przed nim opierałam?  Nie wiem! Bo pozytywnie mnie zaskoczył...zapraszam ;)

A tutaj zapraszam na poprzednie recenzje :
Mohn-Marzipan
Russischer Zupfkuchen


Skład:


Wygląd: Co tu dużo pisać? Bardziej przypomina to słoik kremu ze środków pralinek Raffaello niż jogurt ;) Gęsty, kremowy i idealnie biały! 
Słoik to fajna sprawa, ale jak się je to na spółkę z innymi osobami, a nie jak ja sama. Bardzo nie lubię monotonii, a jednak jak już się taki słoik otworzy to jeść trzeba...eh :/
To chyba jedyny minus, bo reszta jak na razie pozytywnie!


Smak: Po odkręceniu wieczka zdziwiłam się, że jogurt jest jeszcze gęstszy niż mi się wydawało po dokładnym obejrzeniu słoika. Przypomina konsystencją gęstą śmietanę 30%, a ja jej baaardzo nie lubię (z resztą jak każdej śmietany - fe!) więc nieźle się wystraszyłam. Jednak moje obawy były zbędne, bo jogurt tak cudnie pachniał kokosem, że nie mogłam się oprzeć przed włożeniem łyżeczki i spróbowaniem zawartości. Smak jest mocno śmietankowy i mocno kokosowy. Są tam drobne wiórki, ale nie są tak nachalne jak w kokosowym Mullerze. Sama nie wiem, którą wersję wolę, ale chyba pozostanę przy tej. Białej czekolady nie wyczułam wcale, niestety, ale myślę, że ta ''smietankowość''  to jej zasługa. Deser jest bardzo zapychający i na prawdę idzie się nim najeść :D Gęstość robi swoje ;)
Ogóle fajny smak, fajne połączenie, ale bez wielkiego ''wow''. Zdecydowanie wolę wersję ciasta rosyjskiego, czy mój ukochany marcepan z makiem, który jestem w stanie zjeść cały na raz! :O 
Jeśli nie możecie ich u siebie dorwać to nie płaczcie! Wręcz identyczne w smaku są te Bon Creme z Biedronki i Kremowy z Bakomy. Tam oczywiście są jeszcze płatki migdałów, ale poza tym nic się nie różni.
W każdym razie bez fajerwerków :)


Podsumowując:
7/10
Cena - ok 5-6 zł (zależy do sklepu)
Czy kupię ponownie? - Być może

44 komentarze:

  1. Uff! ;) W końcu dobrze i tak ma być za każdym razem, kochana. :) Bez nadmiernego stresu, wszystko spokojnie i systematycznie. Myślę, że już teraz do świąt nie będą Was już męczyć i sobie odetchniesz trochę, bo należy Ci się po tym maratonie nauki i wszystkich nerwach. Jak się zrelaksujesz i wypoczniesz, to na pewno nauka również będzie przychodzić łatwiej, bo w takim trybie jak ostatnio nie da się funkcjonować na dłuższą metę. A co do zakupów, to na wyprzedażach świątecznych pewnie będą dobre okazje, więc może warto na nie poczekać? ;)
    Jogurt, który prezentujesz z kolei jest według mnie uroczy. Zawsze chciałam spróbować takiego ze słoika i myślę, że połączenie smakowe dla mnie byłoby w 100% trafione. :)
    Powodzenia jutro w szkole Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak się zdecydowanie lepiej funkcjonuje :) I człowiek od razu jest w innym humorze! Też myślę, że będzie okey ze sprawdzianami i dadzą już spokój do świąt. Co do zakupów...niby warto, ale już mi się nie uśmiecha chodzenie w starym płaszczyku, bo się trochę wytarł środek i mi zimno :<
      Jogurt uroczy, to fakt, ale jak dla mnie są za dużo :( Oczywiście są dostępne wersje w kubeczkach 150 g, ale u mnie ich nie ma :/

      Usuń
    2. I dziękuję! Mam nadzieję, że w szkole będzie fajnie :)

      Usuń
  2. Ale trafiłaś. Dzisiaj obok jogurtu tej firmy stałam w sklepie i zastanawiałam się czemu jest taki drogi, no i czemu jest w słoiku. Niespotykane wśród jogurtów. W rezultacie nie kupiłam, ale ten kokos i biała czekolada trochę mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, bo są wyjątkowe :) Najbardziej polecam wersję z makiem i marcepanem!

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie kupiłam, ale zawsze zachwycam się tym, że pakują je w słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się w końcu na jogurt tej firmy, bo był na promocji w Auchanie, a już dawno się na nie szykowałam, więc nie mogłam przepuścić. Jeszcze nie próbowałam, bo muszę skończyć inny jogurt, ale ten jest następny w kolejce. Ja mam wersję orzechową i jestem ciekawa jak ona się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię! Orzechowego jeszcze nie jadłam, ale mam w planach jego kupno :)

      Usuń
  5. Mi bardzo smakował, ale wracać do niego raczej nie będę, zwłaszcza przy tej gramaturze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo pierwszy raz widze takie jogurty.. Gdzie takie można kupić?

    No i fajnie, że w końcu odetchnęłaś od tej nauki.. Zajechać się można. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smacznie i ja bardzo lubię takie smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też za bardzo nie zachwycił. Był dobry, jednak było bez wielkiego WOW.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy.. jak nie tym razem to następnym :) Grunt, że miło spędziłaś czas:)
    ..............
    Jak tak czytam Wasze komentarze i to co piszecie na blogu to widzę, że bardzo dużo osób woli właśnie przygotowania :) Masz rację, ze przed są te emocje, napięcie, radość z przygotowań a czasem i stres, ze się nie zdąży :) Za to w Święta można ochłonąć, poświęcić ten czas na spotkania z rodziną, dzielenie się ze sobą swoim czasem, miłością, wsparciem :) To czas dla nas i naszych bliskich :)
    Kochana w szkole się ułoży, tylko musisz zmienić troszeczkę nastawienie :) Wiem, że jesteś pracowita, sumienna i dokładna ale szkoła to nie koniec świata. Ważniejsze jest zdrowie, Twoje samopoczucie psychiczne. Musisz troszeczkę "wrzucić na luz", zwolnić bo nie wyrobisz. Nie przejmuj się aż tak - wtedy nie tylko poczujesz się lepiej ale i w szkole pójdzie Ci lepiej. Stres nie tylko wyniszcza Twój organizm ale też sprawia, że wszystko zapominasz ;) Postaraj się troszeczkę inaczej na to spojrzeć - przez Święta odpocznij :) Nie ma sensu marnować zdrowia na szkołę. Jeśli zależy Ci na dobrej uczelni na studia to musisz myśleć bardziej o maturze :) Dasz radę :) Wierzę w Ciebie i cała Twoja rodzina wierzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że uda mi się poprawić oceny...z resztą, jestem zawzięta więc tak łatwo nie odpuszczę ;)

      Usuń
    2. Tylko nie przesadzaj :) Zdrowie też jest ważne :)

      Usuń
  10. są/były w promocji w polo w tych słoiczkach po ok.5 zł :) Nie skusiłam się bo za duże dla mnie i cena za wysoka :)

    Cieszę się, że odpoczęłaś chociaż troszkę, należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wysoka? No nie wiem, do 500 gramów!

      Usuń
    2. ale i tak na nic by mi się nie zdał :<

      Usuń
  11. Nawet dobry skład ma, ale mogli dać skrobię niemodyfikowaną. Widziałem ten jogurt. Ile on ma ml, skoro aż tyle kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Łe tak bardzo zawsze chciałyśmy go spróbować, ale te z Biedry aż tak nam nie smakują. No dobra, czyli jak będzie okazja to celować w marcepan ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, tego nie warto ;) Bierzcie makowy!

      Usuń
  13. Och, zazdroszczę tego luzu już. :D U mnie w tym tygodniu mogą jeszcze robić kartkówki. > . < Fajnie, że mamy czas na poprawę, uhuuum. :D
    W tych jogurtach najfajniejsze jest dla mnie opakowanie.:D Może kiedyś spróbuję, ale na pewnie nie tego smaku, ze względu na kokos. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, u mnie też nie było czasu na poprawy jak miałam wystawiane do 11 :/

      Usuń
  14. Dawno mnie tu nie było u Ciebie. :< Z resztą u samej siebie też nie byłam. Ale sie poprawiam i w razie co zapraszam.
    Co do jogurtu - pamiętam, że szału nie było, ale smakował mi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm jadłam go niedawno i nie smakuje mi już niestety tak jak kiedyś. Choć nadal jednak to jeden z moich ulubionych serków, to się akurat chyba nie zmieni. :-) Też jednak wolę ciaaacho. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to biedronkowy Bon Creme to bardzo ubogi krewny Almighurtu... ;) Kremowego nie jadłam, ale podejrzewam, że miałabym podobną opinię ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak! Ja też doczekałam się w końcu tej ulgi od stresu! Wspaniałe uczucie <3 a jogurt? o rany... idealne połączenie, muszę je kiedyś wyszukać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, dla mnie między tym jogurtem a Bon Creme z Biedry jest ogromna różnica. Ten znacznie lepszy! Ja wyczuwam w nim subtelną nutę białej czekolady. Ale tak czy siak, zgadzam się z Tobą, że makowy najlepszy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Jakoś tak nie za bardzo ją wyczułam, ale dawno już jadłam ten z Biedry. Biała czekolada według mnie tu jest prawie niewyczuwalna :(

      Usuń
    2. Ja też zdecydowanie wyczuwam smak białej czekolady. I bardzo lubię ten jogurt, nawet mimo morderczego dodatku. Ubolewam, że wycofali mi z miasta 150-gramowe kubki i są już tylko słoikowe potwory.

      Usuń
  19. Ja najbardziej lubię o smaku orzecha laskowego <3 tego też jadłam i przypadł mi średnio do gustu smakowego. Podobnie jak jagoda z wanilią, i waniliowo truskawkowy. aktualnie mam w lodówce nieotwarty marcepanowo makowy i już nie mogę sie doczekac jak spróbuje, tyle dobrego sie naczytałam w recenzjach na jego temat ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę się skusić na wersję z orzechami! Kusi :)
      A makowo-marcepanowy bierz! Jest boski <3

      Usuń
    2. musisz zjeść orzechowy! coś czuję że będzie to Twój numer jeden :D

      Usuń
  20. Słoiki mają fajne, to trzeba przyznać, kokos z białą czekoladą brzmi pysznie, ale zaraz zaraz, to jogurt, w dodatku w wydaniu pół kilogramowym O.o :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, gdzie mogę dostać taki jogurcik? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jadłam ten jogurt stosunkowo niedawno (ale w tej mniejszej wersji :*). Całkiem mi smakował... i zapach miał zniewalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie ty Kobieto mieszkasz?

    Te jogurty są wszędzie ;)Albo tylko u Mnie hehe ja kocham ten smak niestety ten makowy oddałam tacie nie cierpię maku i marcepanu, a myślałam,że dam rade.
    U nas w każda niedziele jest giełda łoo tam to jest big stoisko z niemiecka żywnością ,aż oczy się świeca ;)(a dupa rośnie) I u mnie w mieście średnio sklepów z niemiecką żywnością jest około z 30 wiem liczyłam specjalnie i w zasadzie ,w każdym jest coś innego 1 jest tylko mleczny jak tam się wjedzie to z lekka zimno...ale nawet lody mają ;) A te jogurty to ja ostatnio w wgl umie w osiedlowym były nie wiem jak ale ,aż 3 razy się cofałam aby się upewnić ,ze one tam są .... Ja tam chyba jakis list napisze aby ci wiecej produktów wprowadzali ,albo małe zapotrzebowanie jest..Chodź z Tym moge mieć racje ritterki ostatnio były przecenione kobieta wszystkie wzięła ,a że ja ciekawska to spytałam sie tej Pani czemu wszystkie bierze .to otrzymała odpowiedz,ze u niej nie ma ich wcale w ofercie ,a jak są to tylko pojedyncze smaki i ta owa Pani z jakiejś małej miejscowości przyjechała ...Uff dobrze ,ze ja takich problemów nie mam < narzeczony w niemieckiej hurtowni słodyczy pracuje>Czekam na Świeta <3 A co do zbliżających się świąt dodasz jakieś wege przepisy pierniczki czy coś może słonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w takiej zacofanej mieścinie koło Łodzi eh, u mnie nie ma takich rzeczy :< Planuję robić z babcią pierogi, ale tak to chyba nic. Pojawią się 3 przepisy na jadalne prezenty (w tym 2 granole), a tak chyba nic nie będe wstawiać, bo nie mam czasu na eksperymenty :(

      Usuń
  24. Nie trafiłam jeszcze na jogurty tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy tylko ja potrafię zjeść cały ten słoik i nadal chcę mi się jeść ???

    PS: jestem dziewczyną mam 15 lat i ważę 48 kg przy 175

    Zawsze miałam niedowagę

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.