sobota, 12 grudnia 2015

Współpraca z biozona.pl!

Witajcie! Nie chce się wierzyć, że dziś już 12 grudnia! Przecież niedawno był 1 ... ech, ale przynajmniej bliżej do świąt ;) Osobiście czekałam na ten weekend jak na zbawienie, bo po prostu potrzebowałam odpoczynku bez myśli : '' tak mało czasu, a tyle rzeczy do zrobienia''.
W niedzielę zapowiadają się zakupy! Jadę kupić sobie buuuty <3 Nie wiem jak Wy, ale ja mam obsesję na ich punkcie! Mogłabym co tydzień kupować nową parę :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W czwartek kurier ponownie zapukał do mojego mieszkania i wręczył mi dosyć ciężką paczkę.
Co w niej było? Produkty od firmy biozona.pl! Cóż to za firma? Otóż biozona zajmuje się dystrybucją zdrowych przekąsek i słodyczy. Znajdziemy na ich stronie produkty dla osób z celiakią, nietolerancją laktozy czy batony z dużą dawką protein dla sportowców. Nie zabraknie tu też rzeczy w 100% wegańskich z pięknym składem! Jesteście ciekawi co ja dostałam na testy? :)









Czekajcie na testy!

Biozona

22 komentarze:

  1. No to będziesz miała co testować. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mwahahhaa już się nie mogę doczekać! Ale jadłam jednego batona tego protein w wakacje bo dostałam go od kochanej Carlannite, ale nie zrezygnowałam z wstawiania recenzji bo nie chciałam jej przykrości robić :<

    Zakupy kocham, ale wiecznie cierpię na deficyt pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana! super produkty! czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszcze, zwłaszcza tych mini czekolad, bo mają naprawdę ciekawe smakowe warianty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję :)
    A co do butów to ja mam z nimi problem - mało które mi się podobają i ciężko mi cokolwiek wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz szczęście - tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych zakupów w takim razie i gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów zapowiada się słodko :D Akurat mamy w szafce takiego batonika-czekoladę od Green Dream ale 72%, a Ty widzimy nawet kokosową masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, gratulacje. Dużo tego dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa smaków :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam kupować buty, a 12 grudnia? Nawet nie wiem kiedy :D
    Szykują się fajne recenzję, ciekawi mnie ten batonik(?) kokosowy, ciastka, batony, wszystko :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowej współpracy. Czy produkty tej firmy można kupić jedynie przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są w Tesco na dziale ze zdrową żywnością :)

      Usuń
  13. Zakochałam się w opakowaniach tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko. *.* Chyba się zakochałam, ile tu pyszności! *.* Gratuluję Natalko współpracy kolejnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają cudowne opakowania, czekam niecierpliwie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację:) Już samego opakowania zachęcają do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Super współpraca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.