czwartek, 14 stycznia 2016

Ciastka truskawkowe bez dodatku cukru biozona.pl

Witam i o samopoczucie pytam! ;) Mam nadzieję, że u Was dużo lepiej niż u mnie, bo ja popadłam w lekkiego dołka. Ilość sprawdzianów znów mnie dobija, a na domiar złego wczoraj dowiedziałam się o tym, że muszę poprawić cały pierwszy semestr z fizyki w piątek :O Nie wiem jak to zrobię i nie chcę wiedzieć...dziś prawie się przez to w szkole rozryczałam.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozostaję dziś w truskawkowych klimatach aby dodać trochę lata w te paskudne zimowe dni ;) Dziś ciasteczka w wersji ''zdrowszej'', bo bez cukru i bez oleju palmowego! :)


Skład:


Wygląd: Strasznie podoba mi się to opakowanie! Jest takie delikatne, subtelne, ale zawiera też wszystkie potrzebne informacje. Truskawki i kłosek zboża wyglądają tak naturalne...''samo'' zdrowie ;) Mam jakieś spaczenie i uwielbiam kartonowe pudełka od słodyczy, czy to ciastka, czy czekolada, a nawet płatki śniadaniowe. Dzięki temu opakowanie się nie rozwala, trzyma dłużej świeżość i ogólnie jest bardziej wytrzymałe na czynniki zewnętrzne.

W środku znajdziemy malutkie paczuszki ciasteczek, a w każdym po 2 truskawkowe maleństwa. Dla mnie to kolejny plus, bo kocham takie mini wersje! W sam raz aby zabrać na przekąskę do torby ;)



Smak: Ciastka pachną obłędnie naturalnie! Czuć tu wyraźnie zapach truskawek, a raczej truskawkowego dżemu (cóż, truskawek w składzie jest dość sporo). Ciasteczka są jakby maślane (?) w każdym razie pyszne i strasznie przypominają mi te zajadane w dzieciństwie o nazwie ''ciasteczka z maszynki''. Dżemik jest bardziej galaretką (?), ale pyszną i bardzo naturalną w smaku. Na prawdę czuć tu dobrą robotę ;) Ciasteczka są bardzo kruche, wręcz rozpadają się w ustach ale nie brudzą przy tym całej przestrzeni wokół nas. Słodziki mają to do siebie, że czuć je przy jedzeniu, ale tu tak absolutnie nie było. Pyszne, słodkie i kruche ciastka, które przypominają mi smaki przedszkola - na pewno będę wracać! Dodatkowo opcja pakowania po 2 sztuki w mini paczuszce? Więcej nie trzeba mnie przekonywać.
 Polecam :)



Podsumowując:
9/10
Czy kupię ponownie? - Tak 

30 komentarzy:

  1. To, to,to ma nawet kolor inny niż połowa biszkoptów z galaretką. Choć to nadal "babcina słodycz", to wygląda nieźle. Wyczuwalność słodzików to dziwna sprawa. Przy waflach - cytrynowych - mnie odrzuca. Czekolada też jest lipna. Ale np. QB czy cukierki maślane, są extra.

    P.S. Dziwnie wyglądają takie "maślanki" pakowane osobno, a nie rzucone na wagę w przezroczystej śniadaniówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w QB też nie czuć tego wstrętnego posmaku. Czekoladę z maltitolem chciałam kupić, ale wielu odradza więc się wstrzymam :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję że przetrwasz dziś w szkole, powodzenia ;)

    A ciastka wydają się być bardzo smaczne, choć za galaretką nie przepadam, ale kruche ciastko bym teraz zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te ciasteczka :) A z fizyką dasz radę, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. różowe pazurki! :)

    A ciasteczka wyglądają super, muszę się za nimi w tesco rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, dla mnie te ciastka to podwójne nie. Raz, ciastka tego typu mi się przejadły dawno (bo najczęściej one były kupowane jak byłam mała, bo tanie), dwa - nadzienie truskawkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nam apetytu na te ciasteczka narobiłaś bo też je zawsze lubiłyśmy :) Jak wszystko wokół dobija to trzeba sobie jakoś humor poprawić np. tak dobrym ciachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają zgrabnie, mają fajny skład i co za tym idzie wysoką cenę. :D Truskawkowe nadzienia to dla mnie trochę niewypał bo to zbyt banalne, ostatnio chodzi za mną adwokat mmm. :D Zjeść bym oczywiście zjadła i pewnie by mi smakowało. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pozytywnie zaskoczona, że nie czuć słodziku w tych ciasteczkach. Przy jednej z czekolad firmy Torras miałam z tym problem :P Biała z kiwi i maltitolem - nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam na nią chrapkę! Nie kupię w takim razie czekolady ze słodzikiem :P

      Usuń
  10. Tak w ogóle, to chciałam Ci napisać, że uwielbiam twoje recenzje! Codziennie wchodzę i sprawdzam co nowego dodałaś :) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają na takie urocze i niewinne <3 Cudowne :D Też chcę nawet jeżeli są bez cukru :)

    Każdy ma ciężko, syudenci szczególnie, ale nie popadaj mi w depresję! Musimy się wspierać. Co do fizyki pocieszę Cię, że na studiach zawsze są egzaminy z całego semestru albo roku, nie ma pojedyńczych ocen :D

    Damy radę, głowa do góry! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy dam radę...ta bab się na mnie uwzięła! :<

      Usuń
    2. bo to baba i tyle :D Dasz radę, pokaż na Co się stać!

      Usuń
  12. Z niecierpliwością czekam na recenzję czegoś, co Ci nie będzie smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak będę w Tesco to się za nimi rozejrzę. Wyglądają bardzo kusząco i dość klasycznie a te urocze mini opakowania to tylko dodatkowy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz! A miałam nie jeść kupnych ciastek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymak kciuki za fizykę :D Myśl pozytywnie :D Ciasteczka wyglądają bardzo uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pwenie je kupię. Lubię takie środki, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie ich smak, gdyż preferuję słodycze bez cukru. Muszę się rozejrzeć za nimi w Tesco, ale ta cena to jakiś kosmos. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena kosmos, ale ostatnio mam tak, że wolę zjeść mniej, a lepiej :)

      Usuń
  18. Dobrze mi się kojarzy taki wygląd ciastek, a że skład ciekawy - pochrupałabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow, nie słyszałam o nich wcześniej :) muszą być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym przetestowała, myślę, że by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam też takie mini opakowanka. :D Przynajmniej nie jest szkoda reszty. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chwała za brak oleju palmowego w ciachach bez cukru. :) i za ładny wygląd. ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.