sobota, 2 stycznia 2016

Fig Bar Brzoskwinia-Morela Nature's Bakery

I jak tam po pierwszym dniu nowego roku? Podobno jaki pierwszy dzień roku taki cały rok więc u mnie było dość aktywnie ;) Porobiłam trochę w kuchni, upiekłam granolę (fenomenalną♥) i zrobiłam sobie trening. Przy okazji zjadłam tyle brukselki z masłem orzechowym, że chyba odlecę dzisiejszej nocy :D
A tak w ogóle się dziś dowiedziałam, że do szkoły idę dopiero 7.01! :D Nie macie pojęcia jak się cieszę, bo ziiimno i już wyobrażam sobie tą kostnicę w szkole, brrry :/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Batonów Fig Bar ciąg dalszy, a dziś smak brzoskwinia-morela! Ja osobiście uwielbiam oba owoce więc była bardzo przychylnie nastawiona do tego wariantu. Pyszne, zbite ciastko z brzoskwiniowo-morelowym dżemem? Czy to może być złe? ;) Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Jak już wspominałam w poprzednich recenzjach, każdy Fig Bar ma określony kolor. Tutaj mamy taki jakby wyblakły kolor pomarańczowy, piaskowy...taki jakoś dziwny, ale podoba mi się.

W środku tradycyjnie dwa ciasteczka/batoniki z ciasta pełnoziarnistego, wypełnione po brzegi pastą owocową.



Smak: Zapach przypomina mi strasznie takie ciastka z cukierni koło mojego bloku. Pamiętam, że za czasów podstawówki, zawsze kupowałam na zmianę takie kruche z dżemem brzoskwiniowym/pastą/musem/Bóg wie czym, ale dobrym lub babeczki z budyniem i cukrem pudrem ;) Tutaj zapach jest wręcz identyczny - słodki, aromatyczny...ślinka cieknie ;)

Ciastko jest perfekcyjne, jak zawsze z resztą. Lepkie, lekko ciągliwe, mocno zbożowe i przesiąknięte aromatem owoców. Dżem w środku ciastka jest pyszny i przypomina mi trochę ulubiony dżemor mojej siostry - brzoskwiniowy z Łowicza. Co prawda nie ma tu takich kawałków owoców i nie jest aż tak słodkie, ale czuć tą świeżą, brzoskwiniową nutę ;) Co prawda morele są gdzieś w tle, poskąpiono z ich smakiem, ale brzoskwinia wszystko nadrabia i rekompensuje.
Pycha!


Podsumowując:
10/10
Cena - współpraca
Czy kupię ponownie? - Tak, Polska czeka na te smaki!

27 komentarzy:

  1. Batonik na pewno świetnie smakował, brzoskwinia idealnie komponuje się z ciastkiem :)
    U mnie dziś było dość leniwie, ale wątpię, żeby taki był cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za brzoskwiniami pod postacią dżemu, ale pewnie i tak dobre (i za słodkie) jak każdy Fig Bar ;)
    Zazdroszczę tak długich wakacji, ja nie wiem jak w ten ziąb wstanę w poniedziałek o 6 ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się! Jeszcze niedziela :)

      Usuń
    2. ..która w tym momencie się kończy, ale i tak dzięki ;D

      Usuń
  3. Zastanawia mnie, dlaczego brzoskwinia zawsze występuje w połączeniu z morelą? :P
    Szkoda, że w Polsce jest taka uboga oferta. Może i tak bym nie spróbowała, ale mogliby coś rzucić, a nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie występuje jeszcze w połączeniu z marakują...dziwne, może za słaby ma smak?

      Usuń
    2. No właśnie, Kimiko, skucha. Występuje z marakują, a nie morelą! :P W tym drugim połączeniu widziałam ją tylko w Fig Barze.

      Usuń
  4. pelno tego tu mamy :) musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam tradycyjnego fig bara ale wiele osób pisze że jest strasznie słodki :) Ta wersje według Ciebie jest mniej słodka, więc kto wie? Może by mi posmakowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz lepiej przekonać się na sobie, może nie będzie Ci za słodki.

      Usuń
  6. Chętnie bym spróbowała ten wariant smakowy ;D
    W ogóle fig bara jadłam raz w życiu, ale zasmakował mi :D
    W takim razie zapowiada się owocny rok!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że mi mniej niż Tobie smakują Fig Bar, ale też z drugiej strony ich nie przekreślam, natomiast to połączenie smakowe może być obiecujące bo uwielbiam je w każdych batonikach i ciastkach :)
    No i moi rodzice mają morelowy sad, więc jak ja bym mogła nie kochać morelek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fig Bary nie moja bajka, wszyscy się zachwycają, ale my z Klaudią nic zachwycającego w nich nie widzimy xDD Cóż ja za mało się znam, ale nie moje gusta :D Co do wolnego zazdroszczę! Studenci prują już od pn. A pyszności zazdroszczę :) Brukselki z masłem orzechowym też tyle przejadłam, że myślałam, że odlecę. Tylko powiedz mi jak ty ją łączysz z brukselką bezpośrednio bez rozcieńczania, czy robisz sos z masła orzechowego, a może solo. Zdradź mi to xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozpuszczam masło w garnuszku i dodaję 2 łyżki mleka sojowego (krowie też może być, ale już nie pijam), trochę papryki wędzonej i wrzucam do tego brukselkę. Mieszam i bach na talerz ;) Z tostami majlepsze!

      Usuń
    2. dziękuję, na pewno tak zrobię! :D Tylko za pewne mocniej doprawię, znasz mnie :)

      Usuń
  9. Ohh zazdroszczę! Ja już 4.01 melduję się na uczelni.. A co do batoników, z chęcią spróbowałabym tego smaku! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdro bardzo :( Też chce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uf, uf! Też wracam do szkoły dopiero 7! :D Mega współczuję tym, którzy muszą iść już w poniedziałek.
    A FigBar - ten smak był chyba dla mnie najlepszy, jaki jadłam do tej pory. :D Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety my do szkoły wracamy już w poniedziałek :/
    Fig Bary zawsze pyszne szczególnie na taką niepogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm... ja też chcę takiego Fig Bara... ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Fig bary! Szkoda, że tego smaku u nas nie ma :(((

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go spróbować :) Dobrze ci, że masz tyle wolnego ;) Ja jutro już do pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba tylko ja ich nie lubie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. jadłam tylko 3 smaki - chętnie spróbowałabym innych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjadłaś już wszystki e fig bary? ;P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.