niedziela, 10 stycznia 2016

Mlekołaki Dzikie Chrupaki Cinis

Cześć i czołem! Wybaczcie mi wczorajszą nieobecność, ale byłam tak padnięta po zakupach, że nie miałam siły pisać posta ;) Oczywiście płaszcza i butów nie kupiłam, ale wróciłam do domu zadowolona. No bo kto by się nie cieszył z 2 słoików masła orzechowego, bluzy cieplutkiej na mrozy, wegańskich żelek, czekoladek w zimowych kształtach (mikołaj i miś polarny ♥) i warzywnych, wegańskich kotlecików z Ikei?! :D

Dziś czeka mnie bardzo pracochłonny dzień...muszę wykombinować jakiś prezent dla taty, odrobić ostatki lekcji, pouczyć się...niby tak na ostatnią chwilę, ale cieszę się, że wyluzowałam w wolne. Potrzebowałam tego jak nic!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kocham płatki śniadaniowe i niestety jem je codziennie (a nawet 2 razy dziennie! :O). Uzależniłam się totalnie i wiem, że niestety są to tony cukru...ale cóż, raz się żyje :P Już dawno w Biedronce na powrót do szkoły, były dostępne płatki od Lubelli w kształcie misiów. Kupiłam je, bo ja uwielbiam wszystko co słodkie, małe i urocze, a płatki w kształcie zwierzątek to spełnienie marzeń :D Jesteście ciekawi jak mi te cuda zasmakowały? Zapraszam!


Skład:



Wygląd: Opakowanie niezbyt zachcą, bo nie ukrywam, ale jest zrobione trochę kiczowato. Misie wyglądają jakby były wklejone w paint, a reszta nie pasuje do siebie. No nic, ale nie oceniaj człowieku książki po okładce! Najważniejszy jest środek...otwieramy!

W środku dostałam to, co chciałam, czyli słodkie płatki dla dzieci w kształcie niedźwiadków. Muszę przyznać, że ładnie są zrobione i na prawdę przypominają pluszowe misie :D
A jak smak?


Smak: Gdy pierwszy raz zanurzyłam nosa w opakowaniu, od razu na myśl przyszło mi jedno - Cini Zwijaki! (klik).
Zapach jest po prostu identyczny i od razu przynosi mi dobre wspomnienia, bo Zwijaki Cini były pyszne :) Długo się nie zastanawiałam i wpakowałam garstkę płatków do buzi...tak, to jest to! Słodkie, chrupiące i ultra cynamonowe. Pyszne płatki, które smakują identycznie jak dostępne przez cały czas cynamonowe spiralki od Lubelli. Tutaj jednak kształt jest dużo fajniejszy i dla mnie jest to bardziej przekonujące do zakupu. Płatki może minimalnie szybciej miękną w mleku/serku/jogurcie niż wspomniana wyżej wersja, ale mnie to nie przeszkadza - są obłędne :)
Żałuję, że nie kupiłam jeszcze jednego opakowania tych i wersji kakaowej na spróbowanie.
Pyszne, słodkie i cynamonowe, pyszne - polecam!


Podsumowując:
10/10
Cena - nie pamiętam, coś koło  4-5 zł Biedronka
Czy kupie ponownie? - Tak! Już za nimi tęsknię :(

50 komentarzy:

  1. Recenzowałam je: http://zarcie-zarelko-jedzonko.blogspot.com/2015/09/91-mlekoaki-dzikie-chrupaki-cinis-od.html, ale nie odebrałam ich tak pozytywnie jak ty, szczerze to nawet rozczarowałam się ich strukturą i smakiem. Ale każdy człek, a zwłaszcza my się różnimy :D Ja w życiu maxa bym im nie dała, a ty dostrzegłaś w nich tyle plusów, że się zastanawiam gdzie ja miałam oczy :D Ale nie kupiłabym ich więcej ^^

    Cieszę się, że wyluzowałaś! Tego Ci trzeba było! A zakupów zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde pierwszy raz jestem pierwsza u Ciebie! Niech mnie gęś kopnie! Toż to zaszczyt! <3 Nie wiem komu dziękować, Tobie czy sobie :D

      No dobra Nam.... dziękuję :D

      Usuń
  2. nie widzialam takich :) ciekawe chyba kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie przepyszne.. jak wszystko co cynamonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, ze miło spędziłaś czas - potrzebujesz trochę więcej takiego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cynamonowe to nie mogę ich kupić. Zeżrę na sucho i tyle będę miała ze śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała zjeść takie na śniadanie, mój wewnętrzny Strażnik *czyt. upierdliwe sumienie chyba by mnie zagryzło :D Ale chciałabym takie wszamać i cieszyć się nimi jak dawniej :) Cynamonowe najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czym płatki śniadaniowe mogą naruszać sumienie? :O

      Usuń
    2. Cukierrr biała śmierć :D A śniadanko ma być wartościowe!
      (*mówi, a ostatnio na kolację zjadła cztery Hit'y xD)

      Usuń
    3. Serio? Trochę przeraża mnie to podejście +kolacja 4 Hity? Co Ty tak mało jesz? :( To w ogóle nie syci i nie daje energii na noc.

      Usuń
  7. Ja kocham wszystko co z cynamonem. Chociaż nigdy nie jadłam Cinni Minnis nawet. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vela! Normalnie Cię w dupę kopnę, bo piszesz mi o tych CiniMinis od pół roku, a nadal ich nie ruszyłaś! :D Marsz do sklepu!

      Usuń
  8. Fajnie, że zakupy Ci się mim wszystko udały :)
    Jeszcze nigdy nie jadłam żadnych mlekołaków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i teraz zrobiłaś nam mega ochotę na takie cynamonowe płatki :D Swoją drogą już dawno nie jadłyśmy CiniMinis :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria limitowana... oj, chyba się skusze jeśli zobaczę. :D Mimo, że przypominają mi Cini Minis i nie wydają się być niczym specjalnym. Ciekawy mają wygląd.
    Masła orzechowe możesz mi oddać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadłam, bo nie jadam takich płatków, ale... narobiłaś mi ochotę na przekąskę w stylu "serek wiejski właśnie z tymi płatkami", z tym że... i tak nie spróbuję, bo za duża paczka, by kupić tylko dla jednego razu. A jak Nestle czy jakieś pseudo-fitness to widzę też o wiele mniejsze gramatury - chamstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zawsze mieć taką paczkę płatków w domu, bo nie wiadomo kiedy głód na płatki przyjdzie ;)

      Usuń
  12. Jadam czasami Mlekołaki, ale tych jeszcze nie próbowałam, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne, zachęcające do jedzenia :)
    Ale ja doszłam do wniosku, że nie kupuję już płatków bo się nimi nie najadam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nimi nie najadam, jak jem je z mlekiem, ale jak jem z serkiem wiejskim to jestem tak zapchana, że się ruszać nie mogę :P

      Usuń
  14. Ciekawostka :) Lidl do stałej oferty wprowadza masło orzechowe ;) Od 18 stycznia :)
    http://wgrajo.pl/?v=msasło.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. Zły link.. to ten
    http://wgrajo.pl/img/msasło.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supcio! Ciekawe czy pogorszą skład :/

      Usuń
    2. Sprawdzałam skład :)
      Wersja crunchy: orzeszki ziemne 95%, cukier, olej słonecznikowy 1%, olej z orzechów ziemnych 1%, sól

      Wersja gładka (tutaj nie jestem pewna co do kolejności soli i cukru - być może najpierw jest cukier a potem sól)
      orzechy ziemne 90%, olej słonecznikowy 1,2%, sól, cukier, olej z orzechów ziemnych

      Usuń
  16. Jadłam kiedyś mlekołaki, a moją reakcją było wywalenie całej zawartości to śmietnika, bo nikt w rodzinie nie chciał zjadać. Od tamtego czasu omijam szerokim łukiem i raczej nic nie zmienię, chyba, że spojrzę za wersją kakaową . Ale dobrze, że chociaż smakowały :) Jako fanka wszystkiego co zawiera kakałko, mam nadzieję, że niedługo zaprezentujesz taką wersję, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ciasteczkowymi i kakaowymi miałam tak samo, bo są nie smaczne. Cynamonowe jednak to inna bajka! Wersji kakaowych raczej nie będzie, bo w moich Biedronkach już ich nie ma :/

      Usuń
  17. Wyglądają uroczo, ale jak dla mnie to wszystkie te płatki są zbyt słodkie :( Też lubię te klopsiki z Ikei w wersji wegańskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi z lekko solonym twarożkiem ten cukier w nich nie przeszkadza :)

      Usuń
  18. ja tam średnio za Mlekołakami byłam :O Wolałam nestle płatki ;)
    Ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wole Nestle, zawsze o tym wspominam.

      Usuń
  19. Dobrze, że nie przejmowałaś się tak lekcjami i odpoczęłaś ;)
    Płatki i ja jadam codziennie, teraz to właściwie tylko pszenicę, ale widząc dobrą ocenę mogłabym spróbować, jednak jak widziałam je w sklepie to nie byłam przekonana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Lidlu sobie pszenicę z cynamonem i jabłkiem, ale jeszcze nie jadłam :)

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę żałuję, że nie wzięłam cynamonowych, a jeszcze bardziej - podobnie jak Ty - że nie wzięłam od razu kilku paczek czekoladowych. Moim zdaniem Mlekołaki biją wszelkie płatki Nestle na głowę. No dobra, nie wszelkie, bo Corn Flakes od Nestle nie mają sobie równych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, Nestle ma lepsze płatki!

      Usuń
    2. dla mnie lubella ma parę lepszych, chociażby kułeczka... te z lubelli są takie kruche i delikatne. A Cheerios z tą pszczółką trochę zbite i ulepkowe :< Ale oczywiście nie wszystkie! Chocapic nie ma porównania! i kułeczka :D

      Usuń
  22. Spróbowałabym, to pewne, ale nie mam miejsca w swoim jadłospisie na jedzenie ich. XD To znaczy, no nie miałabym co zrobić z resztą opakowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. CHyba kupię je dla samego wyglądu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo je lubię, no w końcu cynamonowe więc nie mogłabym inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie cynamonowe płatki (choć nie jem ich codziennie ;P) i te jeszcze dodatkowo tak słodko wyglądają. Jak kiedys w biedronce je znajdę to z wielka chcecią kupie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiałam je jak byłam małą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przekonują mnie - mają dużo cukru. Kiedyś jadłem jakieś cynamonowe i były smaczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Skład może i nie powala, bo w sumie czego można oczekiwać od płatków śniadaniowych? Ale muszę przyznać, że wyglądają uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ich nie lubię, za słodkie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.