wtorek, 2 lutego 2016

Bruschette Maretti Mushrooms & Cream - grzybowe grzanki

Mama z prezentu była bardzo zadowolona, z imprezki też, a ja sobie porządnie odpoczęłam ;) Dziś jednak musiałam już zjawić się w szkolnych murach i zmierzyć z szkolnymi trudnościami. Ten i następny tydzień to będą tygodnie ''śmierci''. Tylko dzisiejszy dzień będzie tym bez zaliczeń, bo tak to codziennie coś pisze...masakra! Boże daj mi siły....

Muszę znaleźć też osobę, która umie składać filmiki na YT. Z informatyki mam pracę domową, aby nagrać film i go zmontować, więc jeśli ktoś mógłby mi pomóc to byłabym bardzo wdzięczna!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Już jakiś czas temu na blogu pojawiły się grzanki, które swoim paskudnym smakiem skutecznie zniechęciły mnie do jakichkolwiek słonych przekąsek. Jednak niestety w szafce zalegała ich druga wersja smakowa, a mianowicie grzyby ze śmietanką. Połączenie wydawało mi się bardziej obiecujące niż poprzednia wersja warzywna (klik), ale nadal miałam ogromne obawy...przecież tamte zdobyły 0 punktów! Więc jak wypadły te? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Znowu mamy tu sytuację z pięknie wykonanym opakowaniem. Ma taką klasę i swój unikalny klimat. Muszę się niestety przyznać, że gdy kupowałam te chrupki to tylko patrzyłam na opakowanie :P Grafika jest na prawdę fajna, a krążki suszonych chlebków wydają się takie chrrrupiące ;)

W środku znajdziemy mini chlebki, suszone chlebki oczywiście, w bardzo jasnym kolorze i bez żadnych widocznych przypraw. Sa dosyć cienkie, ale na grubsze sztuki tez można trafić.


Smak: Zapach był o wiele lepszy niż w przypadku bruschett warzywnych. Przynajmniej nie walił tak sztucznymi aromatami, bo tamten to był po prostu szczyt obrzydliwości ;)
Grzaneczki są twarde, ponownie bardzo chrupiące i niestety przesolone. Ja rozumiem, że sól w słonych przekąskach jest potrzebna, ale to, to totalna przesada :( Jednak tutaj smak był bardziej łaskawszy, bo grzyby ze śmietaną czuć było i lekko przypominały mi je limitowane jesienne Lay's o tymże smaku. Nadal nie jest to mój klimat i niezbyt odpowiadają mi takie przekąski. Jeżeli już miałabym sięgnąć po coś słonego i chrupiącego to stawiałabym na chrupaki pomidorowe, cebulowe czy dyniowe ;)
Nie polecam!


Podsumowując:
4/10
Cena - ok. 3 zł
Czy kupię ponownie? - Nie

31 komentarzy:

  1. ostatnio coś co kupujesz jest wszystko na nie :P biedna.. wydajesz kase a nic nie dobre :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam jakiegoś pecha :< ;)

      Usuń
  2. A wyglądają tak smacznie i chrupiąco:) Jak przesolone to wiem, żeby unikać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się, ze mama była i jest zadowolona :) A Ty wyluzuj - jesteś mądra i dasz sobie radę :) Tylko na spokojne bo stres przyćmiewa umysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chrupaki na pewno są od nich lepsze (przynajmniej zdrowsze ;)), ale nie powiem, kusi mnie smak grzybowy :> Chociaż takie przekąski to nie dla mnie.
    Matko, film na informatykę?! My napierdzielamy Excela i to ja narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie łatwe rzeczy :<

      Usuń
  5. Jako, że grzybów jestem skłonna zjeść tylko pieczarki to chyba wiadomo co bym napisała ;)Chrupki o smaku grzybów to moja trauma z dzieciństwa i wielka uraza, gdy matka kupowała je zamiast pomidorowych czy paprykowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pieczarki i inne grzyby lubię, ale fakt, że te pierwsze są dużo smaczniejsze :D

      Usuń
  6. Hah, ja po feriach wracam do szkoły i też mam już masę zapowiedzianą. :D Póki co się cieszę wolnym. Trzymam kciuki za wszystkie sprawdziany! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha ja lubię chemię i pojadłabym je. Dawno w sumie ich nie jadłam. Ale na pewno nie smak grzybowy, bo najmniej mi smakował :) Cieszę się mimo wszystko, że oceniłaś je na 4 xDD To znaczy, że w liceum nie jadłam, aż tak źle :D

    Cieszę się, że imprezka się udała! Co do filmiku, aż mi wstyd bo bym Ci pomogła, ale niestety na te zajęcia co chodziłam z montażu sobie olałam i przyjaciel mi zmontował film na zaliczenie.
    Adobe Premiere Pro polecam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym Ci je oddała ;)
      Co do programu, próbowałam cokolwiek ściągnąć, ale mój komp jakoś nie chce nic na siebie wgrać oO

      Usuń
  8. A nawet kiedyś myślałam, że się na nie szarpnę, tyle że zaraz sobie przypomniałam, że: 1) nie przepadam za słonymi przekąskami, 2) nie przepadam za Bake Rolls i ich tłustością. Konsystencja na plus, można sobie naostrzyć zębiszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja: O jakie fajnie, wezmę.
    Mózg: Zobacz smak
    Ja: Ble.. grzyby... ale może wezmę, bo fajne?
    Mózg: ZOBACZ SMAK!
    Ja: No, grzyby... wiem, nie lubię, ale są fajne, może kupię?
    Mózg: DEBILU zobacz smak
    Ja: No wiem, że jest mocno średni, ale fajne opakowanie. Kupić?

    W przypadku akurat tego produktu wiele razy tak gadałem sam ze sobą. Ostatecznie nie kupowałem, ale na bank jeszcze w przyszłości pogadam. Dziwne to jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie monologi prowadzę sama ze sobą na każdych zakupach :D I tyczy się to jedzenia, ciuchów i kosmetyków...

      Usuń
  10. Kiedyś jadłam je na potęgę. Na zmianę z Bake rolls chrupałam je naokrągło. Bake rollsy kochałam o smaku pizzy, z tej marki lubiłam jakieś tam warzywa czy coś podobnego. :D Obecnie są dla mnie za twarde i suche. Chociaż nie powiem, bo ostatnio na Sylwestra leżały na talerzyku w gościach o smaku bekonowym i wsunęłam niemal wszystkie przez całą imprezę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Bake Rolls bardzo nie lubię więc pewnie dla tego mi te chlebki nie posmakowały.

      Usuń
  11. Koleżanka na uczelni nas nimi poczęstowała ale nie wiemy już jaki to był dokładnie smak. Umiemy powiedzieć tylko tyle, że było to mega słone...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilometrowy skład mnie odpycha:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz je spróbowałam i wyplułam... Grzyby to zdecydowanie nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile już razy obok nich przechodziłam! Nie zdarzyło się jeszcze, abym spróbowała coś z tej firmy.
    W filmikach mogłabym pomóc, ale podejrzewam, ze nie może być napisu z programu na nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba może, technika montowania dowolna ;)

      Usuń
  15. Współczuję i nauki i niedobrych chlebków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem w stanie je zmognąc tylko w podróży jak nie mam opcji zjeść nic właściwszego, ale też mi nie za bardzo smakuja

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam grzyby, a te sucharki sa moja ulubiona przekaska

    OdpowiedzUsuń
  18. Fuj! Dla mnie są takie cuda koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi rzeczami. W ogóle nie kupowałbym takich wynalazków, bo mają najprawdopodobniej zwierzęce dodatki - wzmacniacze smaku czy emulgatory. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.