poniedziałek, 22 lutego 2016

Granola Reese's Cup

Obiecałam Wam przepis na granolę wczoraj, ale jakoś tak wyszło, że w niedzielę nie miałam czasu na bloga ;) Mimo tego czas spędziłam bardzo przyjemnie, bo z rodzicami przy filmie, śmiechu i pysznym jedzonku! Uwielbiam to :) Ponad to upiekłam kolejną genialna granolę już na zapas, bo w czasie szkoły znowu czasu nie będzie.

Dziś sobie obiecuję, że przeczytam streszczenie Makbeta, dokończę matematykę, zrobię kartę pracy i zerknę do ''Bogurodzicy'', co by się już na recytację szykować. Dam radę? Dam! A przynajmniej mam taką nadzieję...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reese's zdecydowanie należą do moich ukochanych słodyczy. Co prawda czekolada jest w nich okropnej jakości, ale środek dominuje nad wszystkim i powoduje u mnie euforię smaków! Uwielbiam ;) Ostatnio wujek obdarzył mnie zapasem tych cudownych babeczek, a w mojej głowie od razu pojawił się pomysł - granola Reese's, tego jeszcze nie było! Skoro płatki Reese's (klik) istnieją to czemu nie granola? Zapraszam! :)


Składniki:
♥500 gramów płatków owsianych górskich
♥4 czubate łyżki masła orzechowego (polecam crunchy)
♥50 gramów słonecznika 
♥10 daktyli
♥szczypta soli
♥ 10 babeczek Reese's


Płatki owsiane wsypać do miski, dodać do nich sól, pestki słonecznika i orzechy nerkowca.
W garnuszku rozpuścić masło orzechowe, a gdy będzie już kompletnie płynne, zalać nim płatki owsiane - dokładnie wymieszać.

Blachę wyłożyć papierem do pieczenia, a na nim wysypać naszą granolę. Całość piec przez 10-15 min w 150 stopniach na termoobiegu. Od czasu do czasu polecam przemieszać granolę aby się nie przypaliła.

Daktyle pokroić na mniejsze części, papaję i mango tak samo. Pokrojenia wymagają też nasze babeczki Reese's. Polecam pociachać ja w większe kawałki, bo w tedy nie znikną w granoli ;)

Gdy granola się upiecze, wyjąć ją i poczekać aż wystygnie w 100%. Po tym czasie dodać bakalie i nasze orzechowe babeczki - smacznego!

Zawsze to powtarzam, ale teraz chyba przy tym zostanę - TO NAJLEPSZA GRANOLA JAKĄ ZROBIŁAM! :D



25 komentarzy:

  1. O taka granolę MUSZĘ ZROBIC. Kocham reeses!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie żałowałaś sobie babeczek do granoli :) z czym później ją jesz?

    zdecydowanie za bardzo drecza was nudnymi lekturami..

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi w brzuchu burczy >.< Daj mi porcyjkę, no nie daj się prosić :D Bardzo smakuje mi kupna granola czy crunchy, a skoro ta jest domowej roboty i jest najlepsza... to aż skręca mnie by ją spróbować :D Jeszcze z takim dodatkiem!

    No i chwała za taki weekend, trzeba się nacieszyć najbliższymi, nawet nie wiesz jak Ci tego zazdroszczę, ja do swoich mam ok.350km...

    Dasz radę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, a dostaniesz! Już mało co zostało :<

      Usuń
    2. ja się nie dziwie, na miejscu Twoich członkó rodziny pozabijałabym za nią by ją mieć :D

      Usuń
  4. Jaka pyszna granola! Mogłabym jeść taką 3 razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda granola na swój sposób jest najlepsza :)
    Ta wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi sie domowa granola ale do tego potrzebuje piekarnika u rodziców. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych Reeses ;-) Miłej (i produktywnej nauki) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sobie zrobię coś podobnego, bo i masło tej firmy mam, i jakieś suszone owoce na pewno się u mnie znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się masło tej firmy marzy! Może się kiedyś dorobię ;)

      Usuń
  9. Tylko dlaczego psujesz każdą granolę suszonymi owocami haha :D Ale wygląda bardzo apetycznie (wymazując suszki oczywiście) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aahh... jak ja kocham Reeses.. <3 miałam okazję jeść tylko ich babeczki, ale to i tak zwycięża wszystko.. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Granola wygląda przepysznie, zjadła bym takie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna granola,uwielbiam tak zaczynać śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapas Reese's? O nie.. :CC Też chccę! :DDDD
    Natalko, Ty chyba powinnaś kiedyś mieć jakąś firmę oferującą różne rodzaje granoli. :D Toż to tyle pomysłów nie mogłoby się zmarnować. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadłybyśmy ją jak chipsy ;D wyobrażamy sobie ten smak <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie jestem fanem takiego posiłku. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.