niedziela, 7 lutego 2016

Mieszanka prażonych ziaren soi, suszonej żurawiny i kawałków jabłka oraz soji w ciemnej czekoladzie BIO biozona.pl

Lubicie oglądać seriale? Bo ja muszę się Wam przyznać, że nie oglądałam NIGDY żadnego, ale od dobrego roku jestem totalnie zakochana w ''Sherlock Holmes'' ♥ Ten serial jest tak genialny, tak cudownie pokręcony i skomplikowany, że przymusza wręcz oglądającego do analizy i łączenia faktów...takie filmy lubię :D No i aktorzy...gra boska ;) Na prawdę polecam zerknąć, bo całą sobotę (no może przesadzam, ale prawie) przeleżałam i oglądałam wszystkie serie i odcinki od nowa ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nawiązując do wstępu...do filmu/serialu większość ludzi lubi coś sobie pochrupać. Jedni stawiają na chipsy, inni na prażynki, jeszcze inni na popcorn, a i znajdą się też tacy, co lubią orzeszki. Ja mam dziś dla Was recenzję takiego właśnie ''chrupacza'', który idealnie nadaje się na seans (i nie tylko!), a i nie zrobi takich szkód w organizmie, jak wymienione wcześniej przekąski. Ciekawi? Zapraszam :)

Jeśli jesteście ciekawi, to polecam zerknąć na recenzję podobnej przekąski z tej serii, ale bardziej na wytrawnie - klik!


Skład:


Wygląd i smak: Saszetka poręczna, idealna aby ją gdzieś zabrać i nie tracić wiele miejsca w torbie ;) 
Grafika jest bardzo prosta, ale ładna i przyciągająca. Lubię takie ''czyste'' opakowania. Niby coś jest nadrukowane, ale nie ma tego w nadmiarze (np:. jak w Ritter Sport). Na opakowaniu widnieje napis, że znajdziemy tu 34% białka. Produkt dla ''sportowców'', ale dla tego smaku każdy może się skusić :D

No właśnie smak...powiem jedno, BOOOSKI! Kocham soję, a orzeszki z niej jeszcze bardziej. Jakby dodać do tego deserową czekoladę...ludzie, czy Wy wyobrażacie sobie ten cudowny smak?! Lekko orzechowe, mocno kakaowe i cudownie chrupiące! Nie dość, że soja jest sama w sobie perfekcyjna to urozmaicenie jej o czekoladę jest strzałem w 10! Znajdziemy tu nie tylko soję i ów strączka w czekoladzie, ale i też suszoną żurawinę wraz z suszonym jabłkiem. Jak widać, jest to coś bardziej ''na słodko'', ale i przed telewizor się nada ;) Próbowałam tej mieszanki już w owsiance - poezja! Teraz mam na nią inny plan, ale to wszystko w swoim czasie ;) Na pewno przepis będzie na blogu!
Wam radzę nie zwlekać i czym prędzej zamawiać! Dla tego smaku warto, a i cena jest na prawdę niska - polecam.


Podsumowując:
10/10!
Czy kupię ponownie? - Tak

19 komentarzy:

  1. Jest zdrowy popcorn. Czysty naturalny Np z helio natur dostępny rowniez w biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jest, ale taka przekąska bardziej mi odpowiada.

      Usuń
  2. Sherlock... (oko zaczyna nerwowo drgać). Kocham ten serial i jest to moja tragedia. Co jest niby tragicznego? To, że poniższy żart jest trafny: "Czemu nie będzie 6 sezonu Sherlocka? Ponieważ ludzie tak długo nie żyją"

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś je widziałam... albo Rossmann albo Biedronka. Pomoże ktoś? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ajć moja mama by się zakochała, uwielbia takie mieszanki i często robi swoje i innym wciska :D

    Co do serialów nie oglądam, ale jestem uzależniona od programów, show'ów... Typu: ,,kobieta na krańcu świata", ,,Rolnik szuka Żony", ,,Top model" itp, itd. Zawsze na studiach jak jem jakikolwiek odcinek to oglądam w tle jedząc... może na odwrót xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo! Tylko jej dziękuj :*
      Oj nie, ja takich show nie cierpię!

      Usuń
    2. A ja nienawidzę seriali, matko jak my się różnimy, a nadal lubimy :D

      Usuń
  5. Szkoda, że takie przekąski nie są popularniejsze w sklepach. Kupiłabym sobie kiedyś coś takiego w góry, ale przez internet zamawiać nie będę, bo taki "must have" to to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam kilka ulubionych seriali, głównie zagranicznych, a teraz nie oglądam prawie żadnego (z polskich czasem natrafię na Na dobre i na złe :D)
    A mieszanka wygląda bardzo smacznie i chrupiąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie, ale nie jestem pewna, czy to moja bajka. Podczas przygotowywania produktów ze współpracy zaznaczyłam, że tego nie chcę. A seriale oglądam, NIESTETY wkręcił mnie w nie były chłopak i teraz mam rozpoczętych sto różnych :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio w ogóle czasu na seriale nie mamy ale my raczej oglądamy koreańskie :P
    Takie przekąski by się pochrupało przed tv albo laptopem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Ty mówisz o moim ukochanym serialu? <3 Obejrzalam wszystkie odcinki, z zapartym tchem, w napięciu próbując rozwikłać zagadkę i oczekując rozwiązania śledztwa. :) Jak oglądać serial, to tylko ten. Wspaniała i świetnie przemyślana fabuła. Moją ulubioną postacią jest Doktor Watson- w którego wciela się jeden z moich ulubionych aktorów, którego uwielbiam również z sagi Władców Pierścieni- Martin Freeman. :) Sherlock oczywiście również genialny, bardzo złożona i interesująca postać. Uwielbiam ich duet. I oczywiście postać Moriarty'ego, która jest mroczna, a jednocześnie budzi moją sympatię - zabójcze oczy. ;) Świetny serial, trzymający w napięciu, a aktorzy są naprawdę cudowni. Czuję, że byśmy się dogadaly, zwłaszcza, że lubisz mój ulubiony serial, Kochana!:*
    Mam nadzieję, że nabralas sił przez weekend i energii do pracy! To już ostatni tydzień przed feriami i z pewnością przeminie bardzo szybko, a potem już będzie tylko lepiej. ;)
    Pozdrawiam Cię Kochana i mam nadzieję, że będziesz naładowana samymi pozytywnymi emocjami przed jutrzejszą szkołą! :)
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najbardziej lubię właśnie postać Sherlocka! Strasznie podoba mi się jego specyficzny humor i charakter, bo nie ukrywam, że sama jestem takim dziwakiem :P Oj jasne, że byśmy się dogadały! :* Może w wakacje uda nam się spotkać? Kto wie :D
      Buziaki! :**

      Usuń
    2. Jest po prostu CUDOWNY. ;) Jego zachowanie i sposób bycia przypomina mi Doctora House'a - trochę złośliwy, cyniczny, ma problemy z narkotykami, ale okrutnie inteligentny, błyskotliwy i z świetnym poczuciem humoru. Jak go nie lubić?! :) Watson jest bardziej troskliwy i kochany, podoba mi się też przez sentyment z innych filmów. ;)
      Ale by było świetnie, gdyby udało nam się spotkać. :* Mieszkamy daleko, ale w wakacje mam nadzieję, że będzie to możliwe. ;)
      Jeszcze raz pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. O matko! To wygląda idealnie dla mnie, serio!
    Co do seriali, gdy byłam młodsza oglądałam te w tv, jak leciały. > .<
    Rok temu jeszcze (?) oglądałam mnóstwo PLL, ale trochę już zaczęli to naciągać, pogubiłam się przy odcinkach i jakoś tak… :D Teraz w sumie nawet nie mam czasu na seriale, chociaż czasem mam myśl, by pooglądać coś dobrego. :D
    No chyba, że liczyć nieśmiertelnego House'a :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.