wtorek, 16 lutego 2016

Milka Feine Kugeln Marzipan

Nie mace pojęcia jak cudnie mi się w poniedziałek wstawało z myślą, że nie muszę iść do szkoły. Zero stresu, zero zmartwień, zero obowiązków i cały dzień dla siebie. Uniknęłam nawet napadu refluksu, a nie ukrywam, że pofolgowałam sobie z żarełkiem ;) Słodkości, wegańskie tiramisu i takie tam...ferie są, trzeba zluzować! :D Coraz więcej wegańskiego u mnie, co bardzo mnie cieszy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakiś czas temu na blogu pojawiła się pierwsza recenzja pralinek świątecznych od Milki, a dokładnie kuleczki nugatowe (klik). Skradły moje serce, przebiły w smaku Lindory (jadłam ostatnio i to NIE jest ten sam smak :/) oraz zdobyły mocne 10/10. Marcepan kocham, więc dla tych kuleczek mocno podniosłam poprzeczkę w wymaganiach. O dobry marcepan naprawdę ciężko u jedyny z tych tańszych to marcepan z Lidla...swoją drogą, już pojawiła się tam oferta na Wielkanoc! :D Czekam na promocje ;)
A Was zapraszam do czytania!


Skład:



Wygląd: W poprzedniej recenzji zachwycałam się nad prostą, ale piękną grafiką, tu zrobię tak samo, bo jest identyczna. Jedynie różni się kolorem, nugat był brązem, a marcepan postawił na czerwień. 
Strasznie podoba mi się to dopracowanie, ozdobione papierki w gwiazdki i taki fajny klimat...słodycz, którą na prawdę warto dać w prezencie :) Ja te właśnie dostałam od mamy i taty na święta, więc bardzo się ucieszyłam, bo mój portfel pozostał cięższy o to 9 zł :D

Marcepanowe kulki oblane są czekoladą deserową i brak na nich ozdobnych paseczków. Czemu? Nie wiem, ale to, że czekolada jest deserowa tylko mnie nakręciło! Uwielbiam ją :)



Smak: Zapach był bardzo przyjemny, mocno marcepanowy i lekko alkoholowy. Podchodził mi trochę pod chlebek marcepanowy z Lidla, a wręcz w niektórych momentach miałam wrażenie, że to właśnie on. Czekolada ciemna, deserowa, z pysznym i wyraźnym posmakiem kakao. Nawet nie wiedziałam, że Milka jest w stanie zrobić tak dobrą czekoladę deserową! Przecież słynie ona z ulepkowo słodkiej mlecznej ;) Polewa dodatkowo była idealnej grubości, ładnie się dała przekroić i nie odpadała od marcepanowej masy - nice!

A jak marcepan? CUDO. Wilgotny, plastyczny (taki lubię najbardziej! nie ma to jak zabawa w miażdżenie ''ziemniaczków'' z marcepanu :D) i ciut za słodki, ale byłam mu w stanie to wybaczyć. Wszystko tak wspaniale współgra, a alkoholowy smak się nie narzuca. Pod koniec jedzenia pralinki dodaje lekkiej pikanterii, a to ciekawy efekt, nie ukrywam ;) Myślę, że fanom marcepanu skradnie serducho jak mi i całej mojej familii. Nie macie pojęcia jak szybko zniknęły...chyba nawet 3 dni nie wytrzymały ;)
Jeśli pojawią się za rok albo na Wielkanoc to serdecznie polecam! To taki marcepan z Lidla, który ma sypniętą dodatkową porcję cukru i uformowany jest w kulki :D


Podsumowując:
10/10
Cena - 8,99 Tesco
Czy kupię ponownie? - Tak


39 komentarzy:

  1. Brzmi pysznie - lubię zarówno marcepan jak i milkę. W przekroju wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio miałam okazję jeść Milkę z marcepanem i... byłam miło zaskoczona! :D Uwierzę, że te kule mogą smakować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie chciałabym spróbować właśnie tej czekolady :)

      Usuń
  3. Wegańskie tiramisu? Sama robiłaś? :)

    A pralinkę bym spróbowała chociaż to milka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama :)
      Wierz mi, pyszna jest!

      Usuń
  4. dla mnie te pralinki, czy ogólnie Milka strasznie słodka jest! jakoś nie daje rady jej, ale każdy ma swoje gusta :)
    Lindt uwielbiam,a el gorzkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam polaczenie marcepanu i czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  6. I te chyba właśnie jadłam. Jadłam też te żółte. Niestety obiektywna nie będę, nie znoszę marcepanu i nieważne jak byłyby pyszne te pralinki - mojego serca nie zdobędą. :D Niemniej wyrób jak na milkę przystało oczywiście słodki, poprawny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie byłabym w siódmym niebie, ale ostatnio trafiam na same nędzne marcepany i obraziłam się na ten smak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Deserowa czekolada i Milka? No nie powiem, zaciekawiło mnie to. Jedynie nadzienie mnie odpycha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem fanką marcepanu, a merci z gorzką czekoladą i marcepanem to moje ulubione. <3 Zawsze wszystkie czekoladki odłożone są dla mnie, choć i tak wśród innych ich amatorów brak. ;) Bardzo mnie zachecilas tymi kuleczkami od Milki, Kochana! :* U mnie całe ferie są przepełnione nauką biologii i chemii, bo chcę jak najlepiej napisać je na maturze, ale dziś zrobiłam też ciasto. ;) Lubię ten czas w domu z rodziną bez nerwów i stresu spowodowanego szkołą. Ty na szczęście nie musisz jeszcze tak zakuwac, więc wypocznij sobie i czerp wszystko co najlepsze z tych dwóch tygodni odpoczynku. :* Może czas na spotkanie z przyjaciółmi, wspólne zakupy lub kino? ;)
    Jestem również ciekawa tego weganskiego tiramisu. Może zdradzisz przepis na tą pysznosc? Mi śmietana kremowka i mleko jakoś nie służy już od dłuższego czasu, więc chętnie bym spróbowała czegoś nowego. Zwłaszcza, że zainteresowalam się tematem weganskich deserów i jak wrócę na bloga, chciałabym stworzyć serię weganskich przepisów na ciasta. :) Udało mi się nawet ubić sztywny krem z śmietany kokosowej i zrobić mus czekoladowy z awokado i daktyli, więc potencjał jakiś jest. ;)
    Pozdrawiam Cię Kochana i życzę dużo radości i słońca na czas ferii!:**
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że jestem jedyną osobą, które marcepanowe merci kocha najbardziej z całej paczki <3 :D Ważne aby jakoś rozplanować naukę, wierzę, że Ci się wszystko uda! Pamiętaj, moje kciuki masz zawsze ;) Chciałam zaproponować znajomym kino, ale jak na razie wszyscy w rozjazdach więc czekam :( A wiesz, podałabym przepis, ale nie do końca mi to tiramisu wyszło ;) Dopracuję, a na pewno się pojawi!
      Trzymaj się, buziaki :*

      Usuń
  10. i znowu 10/10!? O matko... a ja tak polubiłąm się z marcepanem! Jak możesz tak kusić xDD Oj wpierdzielałabym :D

    Ach jak wspaniale czytać tak pozytywny post u Ciebie, aż serce ściska! Wypoczywaj kochana jak najwięcej! I jedzenia nie żałuj, byle Cię te złe dolegliwości omijały! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Wielkanoc puszczą? Wypatruj ich ile wlezie, bo warto!

      Ojej, dziękuję <3

      Usuń
  11. Powiem tak:
    - Puk puk!
    - Kto to?
    - Diabeł we własnej osobie, przyniósł Milkę nadziewaną marcepanem!
    xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nas pod jarałaś tymi kuleczkami! Mniam, taki marcepan w czekoladzie to my uwielbiamy :D Miłych wakacji życzymy! Porządnie się zrelaksuj przez ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczaczki! Do marcepanu (lekko!) przekonałam się dopiero w te święta. Raczej unikam, ale skoro tak dobrze je oceniłaś… kiedyś kupię! :D

    PS. Nawet nie wiesz, jak miło czyta się takie pozytywne wstępy! Mega się cieszę, że możesz wypocząć ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się chyba nigdy nie przekonam do marcepanu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynym prawdziwym marcepanem jest ten z Lubeki, niedługo napiszę o nim na blogu:)

    A te kuleczki w Tesco za 4 zł wzięłam, ale z nugatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o takim nie słyszałam :) W takim razie czekam! O nugatowych już pisałam ;) Nieźle Ci się z ceną trafiło!

      Usuń
  16. Na pewno bym ich nie kupila bo nie lubie marcepanu, wiec nawet sie nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o nie nie nie !
    Marcepan to zmora mojego dzieciństwa !
    :P

    OdpowiedzUsuń
  18. "bo mój portfel pozostał lżejszy o to 9 zł :D" - A nie cięższy? ;)
    Ocena genialna, ja dalej żałuję, że nie kupiłam więcej, ale na pewno nie padłoby na marcepanowe :D Wydają się naprawdę smaczne, tylko jakoś zrażona do marcepanu jestem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, przejęzyczenie - dzięki ;)

      Usuń
  19. Miłego odpoczynku :D Używaj ile wlezie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię smak marcepanu, ale mam taką wadę - nie mogę się powstrzymać ze słodkim czy chipsami, co potem odbija mi się czkawką na zdrowiu. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za marcepanem, więc chyba jednak się nie skuszę...no chyba, że od kogoś dostanę (jakimś cudem), to wtedy już się przełamię;]

    OdpowiedzUsuń
  22. żałuję, że nie kupiłam, uwielbiam marcepan.. ach nadrobię, nadrobię. :) Jak Tobie smakowało to mi na pewno też by smakowało.

    No i odpocznij porządnie wreszcie kochana! po to masz ferie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię marcepanowe słodkości, ale tego jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę ich spróbować, skoro dajesz 10/10:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.