środa, 17 lutego 2016

Współpraca z Tovago!

Znowu współpraca? No stety, stety ;) Paczuszką zaskoczyła mnie firma Tovago, która specjalizuje się w produkowaniu chlebków chrupkich. Osobiście za nimi nie przepadam, ale czasami z hummusem lubię wszamać! Firma ostatnio wprowadziła na rynek 2 nowości - chlebek chrupki jaglany i chlebek chrupki gryczany. Nie ukrywam, że kuszą mnie piekielnie i z niecierpliwością czekam na pierwsze testy :)

Co forma mówi o sobie?
Pieczywo chrupkie polskiej marki Tovago to nowa propozycja dla zwolenników zdrowego stylu życia, ceniących sobie wygodę.
  • tworzone ze 100% pełnego ziarna
  • bogate w błonnik, z niską zawartością tłuszczu i bez dodatku cukru
  • stanowi doskonały alternatywę dla tradycyjnego pieczywa i jest zawsze pod ręką
Tovago to jedyna  wśród wiodących marek na polskim rynku produkująca zdrowe chrupkie pieczywo nie z mąki, a ze 100% pełnego ziarna. Pieczywo jest naturalne, a jednocześnie pożywne, smaczne i co najważniejsze - zdrowe.  Można je mieć zawsze pod ręką - dzięki unikalnej recepturze kromki Tovago zachowują swoją świeżość i smak na zdecydowanie dłużej – nawet już po otwarciu opakowania.

Tovago jest polską rodzinną firmą, która już od 1985 roku dba o podniebienia wszystkich fanów zdrowego i wygodnego stylu życia oraz wielbicieli pysznego smaku. Jej twórcy od lat czuwają nad tym, by tworzone produkty powstawały z najwyższej jakości pełnych ziaren zbóż, osobiście doglądając wszystkich etapów produkcji. Firma błyskawicznie się rozwija i już zapowiada, że planuje poszerzenie swojej oferty o nowe, zaskakujące produkty i smaki.

Czy będzie tak pięknie? To się zobaczy! Czekajcie na testy :)






29 komentarzy:

  1. Bardziej interesuje mnie jaglanka, co nie znaczy że gryczanek też bym nie przyjął. Testu muszą zwierać jakieś smarowidło! (ciekaw jestem jak jest z ich namiękaniem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale na razie nie mam jak ich wcisnąć do jadłospisu :P

      Usuń
  2. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    PS Jak będziesz miała czas to sprawdź pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie z czasem krucho, poczta musi poczekać :P

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat tych chlebków ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już na wielu blogach te chlebki, ale ciekawa jestem jak będą Tobie smakować, czekam na taka obiektywna opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gryczane musi być przepyszne! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je ostatnio w wielu sklepach i byłam go ciekawa zatem czekam na recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno gryczane jak i jaglane wydają się bardzo smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczki Cię zaskakują? To gdzie Ty podajesz swoje adresy? :P
    Mnie z kolei współprace nieco przytłoczyły, albo nawet przywaliły jak sterta kamieni. Od początku lutego chcę zjeść zimowe Rittery, a tu nie mogę i nie mogę. Już mnie to wkurza, bo zjem je chyba dopiero w kwietniu! Potrzebuję przeeeerwyyy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ta szła do mnie od grudnia (?)...kompletnie o niej zapomniałam to i mnie paczka zaskoczyła ;)

      Usuń
    2. Ach. Do mnie też czasem iiiiiiidą zamiast iść.

      Usuń
  9. super jadłam wszystkie ,,stare smaki z Tovago" i lubię je! Ale tych nie jadłam! Marzę, teraz o tych z czekoladą! Widziałaś je pewnie! A widziałaś wogóle!? Są nowe smaki wafli Sante! Naturalne - pomarańczowe bez czegoś tam, gryczane itp itd... nakupiłam kilogramami i w domu zostawiłam. Muszę poprosić rodziców by mi paczkę zrobili i je wysłali :D Poszukaj u siebie! Recenzji dodawać nie będę, ale zajem się chyba nimi na śmierć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam tylko jedne z tej firmy i musze przyznać, że były niezłe :) Chciałam kupić te z czekoladą, ale u mnie nigdzie nie ma :(

      Usuń
    2. u mnie były w stokrotce tam poszukaj, ale nie kupiłam bo o. 5 zł kosztowały :) Mi tato z tovago często z Eurocashu kupował :)

      Usuń
  10. oooo cos również dla mnie! Szczególnie KASZA JAGLANA <3

    Serdecznie zapraszam również do siebie ;-) make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem takie chrupki lubimy sobie przegryźć zwłaszcza kiedy nasza mama jest na diecie i kupuje je na potęgę :D A te gryczane to już w ogóle najbardziej nas ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, one wcale takie dobre dla osób na diecie nie są ;) Chleb ponad wszystko!

      Usuń
    2. Pandy, jadłem kiedyś przed wyjazdem na studia. Ledwo zdążyłem na pociąg, bo chyba piętnaście minut zęby szorowałem. :D

      Usuń
    3. Tylko gdzieś tam w podświadomości się utarło, że jednak dietetyczne... ;)

      Usuń
  12. na pewno będzie świetnie <3 kocham Tovago

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteśmy ciekawe Twoich opinii o tych chlebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pojedynek wygrały zdecydowanie jaglane, bo już próbowałam obu, ale czekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj znać jak smak, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te gryczane są bardzo smaczne, ale mają potworny minus, wchodzą w zęby i nie można ich doszorować. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oho! :D Gratulacje, pozostaje tylko czekać na recenzje! :D Gdzieś je widziałam chyba. :D Jak okaże się, że Ci smakują, to chyba przejdę się po sklepach jeszcze raz i je wezmę. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje po raz kolejny. Ostatnio szalejesz z tymi współpracami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! :)
    Ja dorwałam ich piernikowe pieczywo chrupkie i kurczę, chyba muszę w końcu je otworzyć i spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach! I widzę, że czekoladowych szukasz- ja bodajże w Piotrze i Pawle u siebie widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.