środa, 3 lutego 2016

Współpraca ze Stefanki!

Ostatnio do moich drzwi kurier zapukał aż  3 razy i za każdym razem oczy miałam większe niż pięć złoty ;)
Jednym z tych powodów była paczka od firmy Stefanki.pl, która specjalizuje się w produkcji chipsów chlebowych przeznaczonych do piwa, zup, sałatek albo samodzielnego chrupania. Ich oferta jest na prawdę bogata, a pomysły na smaki sprawiają, że szczęka opada. Myślę, że Stefanki zadowolą bardziej męskich odbiorców, ale każda płeć (niezależnie od wieku) na pewno skusi się na jakiś smak ;) Już na wstępie zaznaczę, że jest tu pełno mięsnych smaków, ale nie mają one NIC wspólnego z mięsem czy jakimiś substancjami odzwierzęcymi. Są tu po prostu przyprawy (sama stosuję przyprawę do kurczaka czy grilla, bo są to TYLKO NAZWY)...więc oszczędźcie sobie hejtu :)
Ciekawi?


Zacznę od Stefanek Chipsów Chlebowych, które są mini kromeczkami chleba idealne na przekąskę ''tak po prostu'' ;) Małe, poręczne i lekkie...czego chcieć więcej? Występują w smakach takich jak:
Waćpan Barbecue, Majestatyczne Salami, Ser z Czosnkiem, Śmietana ze szczypiorkiem, Cebula ze Śmietaną, Wielebny Czosnek, Śmietana z Pieprzem i Papryczka Japanelo


Teraz czas przyszedł na Stefanki Grzanki, czyli nic innego jak podłużne grzanki w wersji mini! Te zaś idealnie nadają się do sałatek, albo zup. Poręczne i wygodne do maczania w zupie oraz idealnego rozmiaru, aby wrzucić do sałatki! A tutaj jakie smaki?
Szalona Papryczka, Grillowany Byczek, Diabelski Czosnek, Waaaasaaaabi, Dziki Bekon, Pochrzanione Mięso


No i Stefanki Sucharki! Moim zdaniem idealnie sprawdzą się do piwa lub innych koktajli przy miłym gronie znajomych ;) Fajny kształt paluszków od razu skojarzył mi się z przekąskami do takich trunków :D A tutaj jakie smaki?
Wesoły Ogóreczek, Dziki Bekon, Diabelski Czosnek, Pochrzanione Mięso, Pieczony Kurczak, Szybki Łosoś, Saalamii, Dziurawy Ser, Słonina z Musztardą, Szaszłyk po Kaukasku


Zaznaczam, że nie dostałam wszystkich smaków, a tylko niektóre.
Nie ukrywam, że większość smaków mnie przeraża, ale do odważnych świat należy! ;) Jestem strasznie ciekawa jak będą one wyglądać w środku więc recenzje pierwszych egzemplarzy już niebawem. Oczywiście w to testowanie wciągam całą moją domową familię, a w szczególności tatę, który bardzo zainteresował się ofertą ''mięsnych'' smaków :D 


Was kochani zostawiam z tym postem, mam nadzieję, że narobiłam smaka ;)
Wejdźcie sobie na stronę firmy, aby jeszcze lepiej zapoznać się z ofertą! 


31 komentarzy:

  1. Kurczę, nie znałam do tej pory tej firmy, ale jej się przyjrzę, bo mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale masz zapasy :D Zgadzam się że przyprawy do mięs są smaczne do innych rzeczy, ja lubię posypać sobie kanapki taką do kurczaka :D
    Takie przekąski nie są w moim stylu, ale i tak zazdro, skoro to współpraca ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa takich przekąsek nie jestem, ale Twoje recenzje i tak poczytam.
    Tak patrząc na zdjęcia przychodzi mi do głowy, że... ta współpraca jest urocza. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. super! czekam więc na komentarze! a jakie jeszcze paczuszki dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica! ;) Cierpliwości :)

      Usuń
    2. ach! czekam z niecierpliwością! :)

      Usuń
  5. Nie jestem mężczyzną ale Stefanki znam i uwielbiam je chrupać. Natrafiłam na nie w sklepie a mój wzrok przyciągnęła zabawna grafika na opakowaniach. Generalnie nie kupuję żadnych czipsopodobnych produktów ale tu nie mogłam sie oprzeć tym zabawnym mordkom na opakowaniu i ku mojemu zaskoczeniu Stefanki nie mają nic wspólnego z czipsami i chwała im za to. Dla mnie super produkt, wyraźne smaki to bardzo duży plus. Ja już jestem fanką Stefanek i po mału próbuję kolejnych dostępnyh smaków 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :) Mam nadzieję, że i mi będą smakować.

      Usuń
  6. A powiem Ci, że narobiłaś... może nie tyle smaka, co ciekawości i chęci spróbowania. Jak kiedyś znajdę na sklepowej półce na pewno wrzucę do koszyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jakie to smaki tak bardzo Cię przerażają, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo! Czekam na recenzje bo widziałam je ostatnio w Stokrotce. Ale były tylko chyba jakieś takie zwykłe naturalne i czosnek bodajże? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było brać! Czosnek zawsze spoko :)

      Usuń
  9. Haha jaka urocza nazwa :D Ale w smakach jest moc, choć tak jak piszesz to i tak nie wszystkie :D Jesteśmy ciekawe czy faktycznie warto ich szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje kochana wspolpracy! Ale ja niestety sie na nie nie skusze boo... Kupilam je wczoraj, ale tylko dwa smaki na sprobowanie. Wstawilabys ze mna recenzje tego samego dnia, jeden dzien prosze :3 poczekam jezeli trzeba bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłabym, ale musimy uzgodnić kiedy :)

      Usuń
    2. kiedy zjesz chociaż jeden smak i dasz mi znak. Okej? :) Wtedy napiszę do Ciebie na insta :) Ależ nie spiesz się ze względu na mnie, ja już z Olgą mamy plany na jedną notkę w marcu :D

      Usuń
  11. Gratuluję współpracy:) Pierwszy raz widzę wyroby tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet nie znam tej firmy. xD
    Zjadłabym grzanki,a niektóre nazwy są wręcz prześwietne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna współpraca, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam sam wstęp i mnie zaintrygowałaś, więc od razu zleciałam na dół posta i weszłam na stronę, a dopiero potem zaczęłam czytać dalej. ;)
    Fajnie nazwane są poszczególne smaki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kolejnej współpracy. Przyznam szczerze, że nie pałam optymizmem tak jak ty, bo to nie moje smaki, ale poczekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki :) Ja nie pisałam, bo to nie moja bajka. Nie mogłabym im wystawić niczego wybitnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, sama nie wiem czy bym się odważyła :)
    www.dziurawykociol.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, pierwszy raz je widzę. :DDD Gratulacje z kolejnej współpracy! :D Oby dobrze smakowały! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super! Pierwszy raz widzę coś takiego :) Musza być pycha.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałam produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.