piątek, 25 marca 2016

Dżem Łowicz 100% Ekstra gładki jeżyna-czarna porzeczka

Pierwszy dzień spędzony typowo na luzie i opitalaniu się ;) Lekcje jednak dopiero dziś będą robione, bo po prostu potrzebowałam pewnego ''resetu''. Gotowanie, trening, gadanie z rodzinką...to zdecydowanie odpręża i wycisza człowieka napawając go pozytywną energią do działania. Bardzo żałuję, że tak mało potrafię czerpać szczęścia z życia, ale koniecznie muszę to zmienić! W tedy zmienia się myślenie i całe funkcjonowanie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chyba nie wyjdę na oryginalną jak napiszę, że kocham wszelkie dżemy. Moim faworytem zdecydowanie jest marka Łowicz, która króluje u mnie swoim dżemem wiśniowym i truskawkowym♥. Ostatnio na rynku bardzo popularna zrobiła się ich najnowsza seria 100% owoców. Oprócz wersji klasycznej z kawałkami owoców, mamy też wersję ''ekstra gładką''. Występuje ona w 3 wariantach smakowych :
- mango-morela (Już dawno zjedzony! Niedługo postaram się kupić ponownie i również opisać)
- truskawka-czerwona porzeczka
- jeżyna-czarna porzeczka
Dziś mam dla Was wariant jeżyna-czarna porzeczka. Czy mnie zachwyci? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd i smak: Słoiczki tych dżemów są przeurocze i z tego co czytałam na stronie producenta, przeznaczone dla najmłodszych konsumentów, którzy (niby) nie przepadają za kawałkami owoców w dżemie. Z tego co pamiętam, to ja właśnie zawsze wyjadałam owoce z dżemu, ale kto by się tam zastanawiał ;) Przypadki są różne i każdy lubi coś innego. Ciemny granat, a na nim uśmiechnięta jeżyna i porzeczka - czyż to nie jest urocze? Dodatkowo mamy tu wyraźnie zaznaczone, że dżem zawiera 100% owoców. Gdy ta seria weszła na rynek, to wiedziałam, że muszę zebrać całą! Tak to już mam, że korci mnie wszystko co urocze.

Po otworzeniu słoiczka moim oczom ukazała się gładka niczym galaretka, ciemna masa. Od razu zabrałam się do testu zapachu i nie zawiodłam się, bo był lekko kwaskowy, jak to na te owoce przystało. Wbiłam łyżeczkę, nabrałam sporą porcję i spróbowałam...coś jest nie tak. Dokładnie przeczytałam skład i jednak przewaga porzeczek w składzie przeszła też na smak. Kompletnie nie wyczułam tu jeżyn, a to właśnie na nie liczyłam najbardziej. Dostałam po prostu dżem z porzeczek, lekko kwaśnych porzeczek i tyle. Nie zmienia to zdania, że dżemor jest pyszny, ale kurcze...ja chcę jeżyny! :< Nie ukrywam, że lekko się zawiodłam, ale dżem i tak zjadłam ze smakiem. Za ten smak wolę kupić sobie zwyczajny porzeczkowy dżem z Łowicza i zapłacić o połowę mniej ;)

Swoją drogą...jakaś firma robi dżem jeżynowy?


Podsumowując:
8/10
Cena - ok 6 zł
Czy kupię ponownie? - Raczej nie

22 komentarze:

  1. Miałem kupić i... teraz wiem, że kupię. Gładkość idealnie wpasowuje się na jakiegoś naleśnika. Na bułkę pewnie też, ale fajniej trzymać w ręku coś "kebabowego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co trenujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dżemu Łowicz z tej serii bez dodatku cukru. Nie jadłam jeszcze tych "gładziutkich", a z kawałkami owoców. Powyższy wydaje się być smakowity, jednak szkoda, że bardziej wyczuwalna jest porzeczka niż jeżyny :( Choć porzeczkę czarną ubóstwiam chciałabym, aby owy dżemik był bardziej jeżynowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W tedy już lepiej zainwestować po prostu w porzeczkowego ze 100% owoców :)

      Usuń
  4. Wszystko ok - pewnie gdybym go dostała w dzieciństwie to byłabym w siódmym niebie, bo uwielbiałam gładziutkie dżemy, jednak teraz zdecydowanie bardziej wolę takie z cząstkami owoców. Co oczywiście nie znaczy, że ten by mi nie zasmakował - nie wiem, nie próbowałam. Wydaje jednak być się bardzo dobry. No i opakowanie ma urocze z tymi owocami :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką ja mam ostatnio ochotę na dżem to sobie nie wyobrażasz. Najchętniej bym zjadła jakiś chyba śliwkowy, aczkolwiek to połączenie smaku brzmi tak kusząco, że szok. Żeby tylko nie był kwaśny to byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliwkowe to ja kocham z Lidla! <3

      Usuń
  6. Po te dżemy nigdy nie sięgam (za to bardzo często kupuję Łowicza 100 % z np. wiśni czy czarnej porzeczki), bo... ja właśnie lubię skórki, pesteczki i wszystkie tego typu kawałeczki. Ten brzmi o tyle kusząco, że to połączenie jednych z moich ulubionych owoców, to... kiedyś pewnie spróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! W połączenie z PB wymiata :)

      Usuń
  7. Dawno nie jadłam dżemu, ale ze słoiczkowych chyba najczęściej sięgałam właśnie po Łowicza.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest fair że nie mogłam wczoraj odpocząć.. Tylko to sprzątanie iiii sprzątanie. Masakra!
    Uwielbiam dżemory - zwłaszcza do twarogów czy masła orzechowego. Ale setek jeszcze nie próbowałam .. Muszę KONIECZNIE to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba też nie będę oryginalna jak napiszę,że nie lubię dżemów? :DD
    Nad tym się zastanawiałam, bo nienawidzę tych kawałków, skórek itp, ale ostatecznie zrezygnowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżem z czarnej porzeczki jest ulubionym dżemem naszego taty razem z dżemem jagodowym :) Ale o czysto jeżynowym jeszcze nie słyszałyśmy i jakaś firma faktycznie mogłaby się pokusić o taką wersję :)
    A jeżyny-porzeczki nie jadłyśmy bo my wolimy jak są całe owoce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dżem porzeczkowy lubię tylko ja :)

      Usuń
  11. Ostatnio ciągle jem domowy dżem porzeczkowy, ale ten dodatek jeżyn brzmi ciekawie :) A z dżemem jeżynowym do tej pory się nie spotkałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wolę moje własne dżemiki, kochana życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnej i radosnej atmosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej wersji nie próbowałam, ale ogólnie lubię serię tych dżemów 100%, najbardziej figowy i pomarańczowy, te bardziej klasyczne smaki mam z własnej produkcji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kupę czasu dżemu nie jadłam. :D Jakoś wolę dodawać jednak masło orzechowe… :D
    Chociaż kiedyś, jak jeszcze masła orzechowego nie jadłam i nie interesowałam się zdrowym odżywianiem, to z tatą wspólnie zjedliśmy prawie cały bochenek chleba z dżemem na raz, bo mi tak smakowało. XD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.