sobota, 19 marca 2016

Współpraca z Florentin - Organic Kitchen

Hej i czołem, gotowi na kolejną dawkę wegańskich pyszności? Ja tak! ;)
Ostatnio miałam bardzo miła przyjemność odebrać  paczuszkę od firmy Florentin-Organic Kitchen.
Firma ta specjalizuje się w tworzeniu falafeli, hummusów oraz innych przepysznych past w stylu śródziemnomorskim czy indyjskim. Bardzo zaciekawiła mnie ich oferta, a też często widywałam ich produkty w sklepach internetowych więc możliwość przetestowania ich rzeczy jeszcze bardziej mnie ucieszyła! Firma jest Holenderska, ale śmiało można dostać ich produkty w Polsce (bodajże stacjonarnie w Almie).

Jesteście ciekawi co dostałam? ;)


W mojej paczuszce czekały na mnie takie produkty jak:
Hummus BIO klasyczny
Organiczne falafele
Falafele ze słodkich ziemniaków
Organiczna pasta Baba Ganoush
Organiczna Caponata

Już nie mogę się doczekać testów i mam cichą nadzieję, że Wy również? ;) Już niedługo wyczekujcie pierwszych recenzji!

Serdecznie zapraszam Was na stronę firmy po zapoznanie się z całym asortymentem


15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę i już nie mogę się doczekać notek o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nonono cóż za paczuszka! Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszcze! super! czekamy na testy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę z racji mojej miłości do wegańskich produktów. Jakbym mogła to zjadłabym wszystko - minus to niestety cena. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko byśmy chętnie spróbowały :D Ostatnio mamy jazdę na hummus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji kolejnej współpracy! Super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szykuje się zatem bardzo ciekawa współpraca. Niej będzie jak najowocniejsza :) Ciekawią mnie te falafele!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :) Będzie pycha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ochhh i ten ból, że stacjonarnie tego nie kupię. :D
    Gratulacje z powodu kolejnej współpracy! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka przyszła do Ciebie aż z Holandii? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.