poniedziałek, 7 marca 2016

Współpraca ze ZmianyZmiany

Gotowi na zmiany? I to jakie! Bo wegańskie i na pewno pyszne! ;) Niedawno dostałam próbki do testowania, a mianowicie - batoniki od wspaniałej i wegańskiej firmy ZmianyZmiany.pl!

Kim są ZmianyZmiany?
''Zmiany Zmiany powstały z potrzeby realizacji marzeń. Wykorzystując tylko naturalne składniki produkujemy najwyższej jakości zdrowe i smaczne batony. Używamy tylko i wyłącznie składników pochodzenia roślinnego (orzechy, owoce, pestki, nasiona), bez niepotrzebnych i
niezdrowych dodatków. Nasze batony są doskonałym uzupełnieniem zdrowej diety i mogą być spożywane przez osoby na diecie bezglutenowej.
Petarda, Aloha, Kosmos i Lewy Sierpowy są inspirowane wyprawami w góry, rozmowami do wczesnego rana, wyjazdami na koncerty, niespodziewanymi spotkaniami, podróżami w cztery strony świata oraz spacerami na odległych plażach i w pobliskich parkach.
Imponują nam firmy i organizacje z zasadami. Działające dla dobra lokalnych społeczności lub na rzecz ochrony przyrody i skutecznie promujące zmiany na lepsze. Dlatego 1% naszego zysku przekazujemy Stowarzyszeniu Otwarte Klatki.''
I teraz zacytuję mojego nauczyciela - ''I czy to nie jest piękne proszę Państwa?'' :) Tak! Już nie mogę doczekać się testowania, a Was odsyłam na stronę ekipy ZmianyZmiany:

Zaprezentuję oczywiście jeszcze, co znalazłam w paczce! Lewy sierpowy, Kosmos, Aloha i bracia pod nazwą Urwis. Szykuje się duuużo wegańskiego dobra :) Do zobaczenia!



29 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać Twoich recenzji tych wszystkich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę, bo ich przysmaki są naprawdę wspaniałe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa tej firmy mnie rozbraja! :)
    Ciekawe propozycje smakowe i podobają mi się opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie są genialne, to prawda! :)

      Usuń
  4. AAA! :D Gratulacje z okazji kolejnej współpracy. :))))
    PS. Odpisałam Ci u siebie na blogu, ale nie wiem, czy widziałaś. Odnośnie My Fitness Pal - może Ci nie iść zainstalowanie przed podawany wiek. ;) Z tego co pamiętam też miałam taki problem i to było rozwiązaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem czytałam, ale nadal nic nie działa :(

      Usuń
  5. Świetna współpraca, powodzenia w testowaniu i czekam na recenzję :) Czaję się na te batony, ale ciężko dostępne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, u siebie widziałam je tylko w 1 sklepie :(

      Usuń
  6. Super. Ekstra firma i ma same pyszności w swojej ofercie. A te ich "Urwisy" biją rekordy popularności. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy ciekawe tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tych zmian na blogach, że trudno się połapać ;) Przynajmniej jedna opinia więcej. Przekona do zakupu lub nic nie wyjaśni. Tzn. wiem, że jak idiota i tak kupię, ale chodzi o czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie! Nie pożałujesz :)

      Usuń
  9. Tyle dobroci! :D Te batony to niebo na ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę doczekać się recenzji! A jako, że uwielbiam wegańskie batoniki to z chęcią też bym je wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkich nie jadłam a te co próbowałam były pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko chyba urwisa nie jadlam :3 moj brat tez dostal za free i zrobil mi tym mila niespodzianke :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, zazdroszczę! :D ja ich nigdzie u siebie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pyszności! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna współpraca :) Bardzo lubię te batony, ale ostatnio nigdzie w okolicy ich nie widuję, a 2 smaków jeszcze nie próbowałam - mam nadzieję, że kiedyś je zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, czy kiedyś ja dostanę jakieś upominki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej współpracy zazdraszczam wyjątkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile w sumie otrzymałaś tych batoników? Po 2 każdego rodzaju? Dobrze widzę? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.