środa, 13 kwietnia 2016

Bombus natural energy

Bardzo ciężki dzień już za mną i niestety kolejny dzień nieobecności w szkole. Już było tak pięknie i ładnie, a oczywiście ze stresu i nerwów przed referatem i sprawdzianem dostałam nieprzyjemną oraz dość znaną ''przypadłość łazienkową'', która wymaga wizyty w toalecie co jakieś 10-15 minut :') Super! Całe szczęście tata poleciał do apteki i na jutrzejszy dzień jestem zabezpieczona. W każdym razie dziś też proszę Was o kciuki za mnie, bo w szkole istny maraton!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
''Weganie jedzą trawę.'' ''Weganie jedzą kamienie.'' ''Co jedzą weganie? Nic!''
Ciągle spotykam się z takimi BŁĘDNYMI określeniami i mimo, że jestem wegetarianką, a nie weganką, to boli mnie to bardzo, że ludzie w ogóle nie próbują odkrywać innych rodzajów kuchni/diety. Moi domownicy krzywią się jak powiem, że cokolwiek jest wegańskie. Eksperymenty w kuchni zawsze są niechętnie próbowane, a przecież wegańska kuchnia jest NAJLEPSZA! Czemu? Bo pełna w soczyste owoce, warzywa, bakalie...ach, tyle dobroci :) Oczywiście kupne słodycze też MOGĄ BYĆ W 100% WEGAŃSKIE! Ostatnio w naszych sieciówkach pojawiły się batony marki bombus naturaln energy, znane jako ''Raw energy bar''. Jest to czeska firma produkująca cudowne batony z cudownym składem i cudownym smakiem! Otrzymałam do testowania nie małe pudełko i już cieszę się jak mały dzieciak, bo UWIELBIAM takie cuda :)




Słynne Raw Energy


Raw Protein


Slim Snack 

Batoniki z serii ''Raw energy'' śmiało można dostać w Tesco czy Auchan, a resztę możecie nabyć tutaj (klik)

Czekajcie na testy! :)


33 komentarze:

  1. Pozazdrościć! Naprawdę wspaniała paczka Ci wpadła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twoich dolegliwości :( Na prawdę musisz bardziej starać się mniej przejmować szkołą... pisałam to kilka razy ale napiszę jeszcze raz.... to na prawdę nie koniec świata - zdrowie jest ważniejsze, jego nic Ci nie zastąpi... Proszę skarbie dbaj o siebie ♥

    Super paczka :) Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem kochana, dziękuję za rady :*

      Usuń
  3. Współczuję Ci tej niemiłej przypadłości :( Mam nadzieję, że już wszystko dobrze. Nie stresuj się tak, szkoda zdrowia. Choć łatwo powiedzieć, bo i ja jestem dość "stresową" osobą. A batoniki super - wiele wariantów smakowych. Z chęcią się skuszę jak je zobaczę w Auchan. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raw energy wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te batoniki, póki co jadłam dwa smaki i niestety wszystkich tych przez Ciebie pokazanych w Tesco nie widziałam, a wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie sa u nas dostępne :(

      Usuń
  6. Zaraz się przekręcę z zazdrości ;w;
    Trzymaj się człowieku, trzymaj się dla siebie i dla mnie, ja już odpadłam bo złapała mnie grypo-choroba jakiej dawno nie miałam :') A też w szkole maraton, wszystko przez te głupie matury wrrr. Także wyrabiaj podwójną normę za nas obie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Czekam na testy, zwłaszcza tych ostatnich. Podobają mi się opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są zrobione bardzo estetycznie i z pomysłem :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie batoniki, akurat tej firmy nie jadłam i do Tesco z Auchan mi nie po drodze, ale może sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE MOGĘ NA TO PATRZEĆ BO PŁACZĘ Z ZAZDROŚCI!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A no popatrz właśnie się czaiłyśmy na te batony i teraz mamy wielkie zazdro, że wszystkie te smaki możesz spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już nie raz te batoniki, bo często zaglądam w supermarketach na działy ze zdrową żywnością, ale nigdy jakoś nie pokusiłam się o ich kupienie. Czekam zatem na test, będę wiedziała czy są smaczne czy też mogę dalej przechodzić obok nich obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę nie ma co przechodzić koło nich obojętnie! Są pyszne :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę tych batoników! Z wielką chęcią wypróbowałabym każdego po kolei :) Bardzo fajnie prezentują się z zewnątrz, także ciekawa jestem ich środka - będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty. Można spytać jak udało Ci się nawiązać współpracę właśnie z tą firmą? Ciekawi mnie to dlatego, że jest to sklep zagraniczny.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat było logiczne, ale dzięki za odpowiedź.

      Usuń
    2. A o co Ci dokładnie chodziło? :)

      Usuń
  14. Na zdjęciu są wszystkie batony, które dostałaś czy było ich więcej w pudełku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre smaki są po dwa.

      Usuń
    2. A które smaki Raw Barów (tych pierwszych) dostałaś podwójnie? :) Może kakao? :)

      Usuń
    3. Aż specjalnie sprawdziłam :D
      Slim śliwkowe, Slim kakao, Protein kakao, Protein peanut butter, Raw energy kakao, Raw energy coffee, Raw energy apricot i Raw energy maracuja z kokosem

      Usuń
    4. Raw energy kakao Ci zazdroszczę :P

      Usuń
    5. Są w Tesco i Auchan za bodajże 4,19 :)

      Usuń
  15. Batoniki z Raw Energy widziałam w Tesco, ale może z max 2 smaki?!
    Jejuuu, tu jest tyle pyszności, że aż nie wiedziałabym od czego zacząć. T.T

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają naprawdę bardzo kusząco! Aż nie wiadomo jaki wybrać ^^
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.