czwartek, 28 kwietnia 2016

Legal Cakes

Wiecie zapewne, że mam ostatnio manię na wszelkie zdrowe batony wegańskie i wegetariańskie przepełnione ''super foods''. W mojej mieścinie ciężko o takie nowinki i po wszelkie większe zakupy muszę wybierać się do Łodzi. Jednak dzięki uprzejmości niektórych firm, mogę spróbować rzeczy, których normalnie u siebie bym nie dostała, a przy okazji mogę przetestować to dla Was, a nóż Wy jesteście z okolic, gdzie takie rzeczy sprzedają? ;)

Tak oto dostałam cudowną paczuszkę od LEGAL CAKES, czyli cukierni, która dba o sylwetkę i zdrowe odżywianie innych! Co mówi o sobie firma?

''To pierwsza w Polsce cukiernia, nastawiona na słodkie wypieki dedykowane osobom dbającym o zdrowe odżywianie i zbilansowaną dietę.Tworząc nasze produkty uwzględniamy wszystkie aspekty ważne dla osób chcących odżywiać się optymalnie: liczbę kalorii, bilans makroskładników, zawartość mikroelementów czy indeks glikemiczny.W naszej ofercie znajdują się batony i ciasta bezglutenowe, bezlaktozowe czy też stworzone z myślą o diabetykach. Batony przeznaczone są przede wszystkim do spożywania po treningu - bogate w pełnowartościowe białko i węglowodany korzystnie wpłyną na szybką regenerację.
Mogą jednak także stanowić słodką alternatywę dla tradycyjnych posiłków - zarówno dla czynnych sportowców, jak i dla osób nieaktywnych fizycznie.''

Dodatkowo batony robione są techniką ''home made'' czyli wszystko robione na miejscu i przez rączki pracowników czy właścicieli ;) Czyż nie brzmi to cudownie?! Tak ♥

Oto, co otrzymałam:


Nawet mój kocur był wniebowzięty ;)


Batoniki mają bardzo krótki termin ważności, bo tylko do pierwszego maja, więc spodziewajcie się recenzji już pierwszego smaku już jutro :) Teraz nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na stronę sklepu i cierpliwe czekanie na recenzje!

Trzymajcie się ;)



28 komentarzy:

  1. Zapowiadają się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te batoniki ale mi bardziej podoba się kicia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale. Tak bardzo domowo właśnie. Dziwię się, że kot się nie dobiera. Moja rzuca się zawsze na suszone morele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, gratuluje kolejnej współpracy. Szkoda, że tak krótko ważne. Nawet chcąc zamówić (a chyba się nie da??) większą ilość to zanim dojdą, plus trzeba jeść szybko, póki jeszcze ważna data :P Ty dostałaś 10 tak? to musisz zjeść w mniej niż tydzień, już sama taka ilość by mnie odstraszyła. ja jem 2-3 słodycze tygodniowo (wliczając w to domowe ciasto) więc chyba bym nie dała rady :)
    Ale jestem bardzo ciekawa i czekam na twoją opinię, gdzie to można dostac i najważniejsze za ile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem dużo słodyczy więc mi to nie straszne :)

      Usuń
  5. A JA TAK CHCĘ ICH SPRÓBOWAĆ. Zazdroszczę niesamowicie - z tego co wiem są naprawdę pyszne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super batony. Ale kot lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich batoników bym sobie pojadła

    OdpowiedzUsuń
  8. Legal cakes są w Warszawie - studiuję tam, więc będe musiała się wybrać w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej <3 jak świetnie :) faktycznie fajnie, że masz możliwość spróbowania tych batonikow :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, jestem ciekawa smaku jak i dokładniejszego składu, którego nie mogę znaleźć na stronie sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo krótkie :)

      Usuń
    2. Tak, faktycznie, wszystko jest, moje niedopatrzenie :P

      Usuń
  11. O super batony na pewno smakują rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogą doczekać się recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocur skradł moje serce! Przekochany :) Batony - ciasteczka muszą być pyszne skoro się tak na nie czai. Koty mają dobrą intuicję ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Można je jakoś zamówić przez internet czy są do kupienia tylko w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się spytałam i czekam na odpowiedź - dam znać! ;)

      Usuń
    2. I masz tą odpowiedź?;)

      Usuń
    3. Można u nich zamawiać :)

      Usuń
  15. W batony tego typu i ja się troszeczkę ostatnio wciągnęłam, chociaż chyba nie aż tak jak Ty. :P Dlatego paki gratuluję i no... też bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm, zapowiadają się same pyszności, z ogromną chęcią któregoś bym spróbowała, ale tak jak i Ty nie mam w bliższej okolicy takich cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.