sobota, 30 kwietnia 2016

NutVit - Wszystko z orzechów!

Przy okazji paczki od Legal Cakes, dostałam też taką od firmy NutVit. Jako ogromny miłośnik masła orzechowego nie mogłam się oprzeć więc z ogromną radością zareagowałam na współpracę z tą firmą.

NutVit - wszystko  orzechów! Czyż to nie brzmi wspaniale? :) Z orzechów można stworzyć wiele cudownych smakołyków, ale zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest masło orzechowe! Znam tylko mała garstkę ludzi, którzy go nie lubią (np:. moi domownicy, więc całe masło dla mnie! :D), bo to po prostu tak pyszna (i zdrowa!) rzecz, że mała głowa. Orzechy dają nam na prawdę wiele cennych właściwości i składników odżywczych, a jeśli nudzi nas ich podjadanie solo, to zawsze fajnie zainwestować właśnie w masło orzechowe. Niestety masła orzechowe dostępne powszechnie w marketach, mają niezbyt ciekawy skład, a zawartość orzeszków potrafi nawet schodzić do 65%  - w takim razie pomyślmy - co stanowi reszta? Smutne, ale prawdziwe. Na szczęście z pomocą przychodzi taka firma jak NutVit i oferuje nam wyszukane masła orzechowe (nie tylko z orzeszków ziemnych!) o cudownym 100% składzie :)

Oto co otrzymałam do testów :



Mam nadzieję, że jesteście zaciekawieni :) Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do sprawdzania bloga - już niedługo pierwsze recenzje!




26 komentarzy:

  1. Jestem i to bardzo, bo nigdy o tej firmie nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy nie słyszałam o tej firmie - ciekawa jestem smaku masła z kokosem *o* Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo pierwszy raz widze, super!! Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo pierwszy raz widze, super!! Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście pokaźny ten zapas masła! Chociaż z doświadczenia wiem, że tak to wygląda z potem i tak zaskakujące szybko się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Agh, zazdroszczę Ci tych wszystkich maseł! Ostatnio u mnie znikają w baaaardzo szybkim tempie, więc taki zapas by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawieni to mało powiedziane, prawdopodobnie niedługo zrobię Ci włam i zabiorę jeden słoiczek. :D Pokroiłabym się za taki z nerkowców lub migdałów. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu pełna paka maseł orzechowych! i to prezent! jaki czad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzimy tą firmę! Wow mają naprawdę wiele ciekawych słoiczków :D Oczywiście my od razu spojrzałyśmy na kokosową wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej marki, ale maja tak ciekawa oferte, że ponad 10 minut przesiedzialam na ich stronie :)
    jak wróci mój brat to go będę naciągać na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaśliniłam się na sam widok słoików;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja jestem, kocham masło orzechowe, a współpracy gratuluje i zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy raj dla masłocholików! :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:] Też zainteresowały mnie te produkty:] Co zrobiłaś,że dostałaś tyle dobroci?
    Pozdrawiam Gwiazdeczka*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzje - te wszystkie masła wyglądają przepysznie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :-) przygarnęłabym wszystkie słoiczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Firma za to odpowiedzialna istnieje na rynku od kiedy pamiętam, więc lipy być nie powinno. W białkach taki klasyk wśród klasyków. Jestem ciekaw co wyniknie. Jedz i pisz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Orzechy, orzechy - wszędzie orzechy. Pełnia szczęścia. Zazdroszczę takiej paczki :) Pyszności! Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju. *. * Aż brakuje mi słów! *. * Tyle dobroci, że… o matko, byłabym w raju normalnie. :DDD

    PS. JEjka! Gdzie Ty mieścisz te wszystkie produkty ze współprac? :D Oczywiście pozytywnie mówię, bo tyle ich jest, że suuuper, że się tak rozwijasz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to chodziło mi o to, że mi zabrakłoby szafeczek. :DDD

      Usuń
  21. ale superowe masla! nie moge sie doczekac recwenzji:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.