czwartek, 14 kwietnia 2016

Vego (Cukierkoza)

Niby tylko piątek trzynastego jest pechowy, ale dla mnie nawet środa trzynastego potrafi dać nieźle w kość. Załapałam dwie jedynki z angielskiego, oberwałam plecakiem w okulary, które prawie się zbiły (ciekawe jak bym w tedy funkcjonowała...) i jeszcze dostałam zaproszenie na wesele chrzestnego z uwaga - osobą towarzyszącą! Super, a ja ''pochwalić'' się nie będę mogła, że znalazłam sobie chłopaka.
Przynajmniej dzisiaj trochę odpoczęłam, bo chrzestny wrócił z Anglii, aby właśnie nas pozapraszać na swoje weselisko ;) Przy okazji nagadałam się z nim, bo baaaardzo tęskniłam <3 No i prezent dostałam! :D Cieszę się, że czasami takie ponure dni mają przebłyski jasnego szczęścia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamiętacie jak pisałam Wam o sklepie Cukierkoza (klik!)? Od Oli, czyli właścicielki sklepu, dostałam do przetestowania 2 wegańskie batoniki. Było mi strasznie miło, bo jak wiadomo, to co wegańskie smakuje 2 razy bardziej heh ;) Dziś mam dla Was recenzję czekoladowego batona z orzechami Vego, czyli wegańską wersję naszego Nussbeissera :) Ciekawi? Czy to cudo jest w stanie odwzorować oryginał? Zapraszam!


Skład: cukier*, całe orzechy laskowe* (20%), masa kakaowa*, orzech laskowy*, masło kakaowe*, emulgator: lecytyna sojowa, ekstrakt z wanilii* (* = z upraw ekologicznych).


Wygląd i smak: Batonik Vego na początku wydał mi się bardzo niepozorny, a grafika mało interesująca. Nie chciałam czegoś wyjątkowo przeciętnego, ale jednak postanowiłam postawić na klasyka w wegańskiej wersji. W sumie wybrałam go też dlatego, że naczytałam się o nim wiele pozytywnych opinii i to po prostu pozwoliło mi wybrać go spośród OGROMNEGO asortymentu sklepu. Opakowania nie za bardzo było mi szkoda (ale i tak sobie zostawiłam na pamiątkę :D) więc czym prędzej zerwałam je aby zobaczyć jak wygląda batonik - szok! Grube dwie kostki napakowane po brzegi CAŁYMI orzechami laskowymi i urocze znaczki ziarna kakaowca na wierzchu. Grubość czekolady aż prosi się aby wbić w nią zęby i zjeść całą do końca...czy to też tyczy się smaku?

Zacznę od zapachy, który jest tak BOSKI, że nawet moja wybredna mama nie przeszła koło niego obojętnie. To aromat mocno mlecznej czekolady (Milka się chowa!), ale bez grama mleka! Jak to? A no możliwe ;) Smak? CZYSTA POEZJA I NORMALNIE ORGAZM W USTACH! Cudownie i wyraźnie kakaowy smak, bogaty aromat i nuta mlecznego ''czegoś''. Do tego wszystkiego dochodzą nam świeże i podprażone orzechy laskowe, które jak już mówiłam, są w całości. Idealnie chrupiące i wspaniale komponujące się w ekstra kremową czekoladę. To zdecydowanie NAJLEPSZA czekolada z orzechami jaka jadłam i nawet mój faworyzowany RS się chowa. Czy wrócę do niej ponownie? Tak! Przyznam się, że zjadłam całego batonika przy sesji zdjęciowej i moje plany co do dodania tego cuda do manny legły z gryzach ;) Polecam!


Podsumowując:
11/10, a co mi tam :D
Czy kupię ponownie? - Pytanie! Jasne!

27 komentarzy:

  1. Wyglada przepysznie, orzechy dodają wiele smaku, a i mi wegańskie produkty od razu lepiej smakuja ;D
    Ten sam wzorek spotkałam na 2 ciemnych czekoladach już :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnie się nam układa w życiu ale i tak nie wolno się poddawać i załamywać.. to są próby, które mają na celu wzmocnić nas na przyszłość... będzie dobrze ja w to wierze... moze Ty nie bo na razie nie wszystko układa się po Twojej myśli ale zobaczysz, że pewnego dnia to sie zmieni ♥ Kochana trzymaj się a chłopakiem się nie przejmuj... jeszcze Cię zaprosi :)

    Z batonika najchętniej wyjadłabym orzechy :D Fajnie gdyby był w wersji gorzkiej.. i to powyżej 70% kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak to zrobili, że mimo braku jakiegokolwiek mleka czuć w tym mleko :D Ciekawy baton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi :D Jest na prawdę genialna!

      Usuń
  4. Cukieroza - jedna z mniej zachęcających nazw, jakie słyszałam, jak dla mnie. :P
    Nie spodziewałam się, że aż tak Ci posmakuje. Całe szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, ta nazwa jest meeega słooodka :D

      Usuń
  5. Jak widzimy zatopione całe orzechy w czekoladzie to już łapki nam się trzęsą, bo chcemy je zjeść :D
    Na szczęście my za późno się zorientowałyśmy, że wczoraj był 13 i w ogóle o pechu nie myślałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję, że i ja byłabym oczarowana. Ta czekolada ma wszystko to, co lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest w 100% dla Ciebie.

      Usuń
  7. Wow, nie spodziewałam się, że wyjdzie aż tak dobrze, bo wygląda niepozornie - no może poza przaśnym papierkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi smaka narobiłaś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju. Przykro mi, że ten trzynasty był dla Ciebie taki nieszczęśliwy. Jedynki z angielskiego na pewno poprawisz :) Jasne, że pamiętam jak pisałaś o Cukierkozie :) No i masz - takie dobrości tam, że aż by się chciało zjeść od razu. Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm jak to wyglada i skoro tak smakuje to bardzo chcialabym sie w nie wgryzc

    OdpowiedzUsuń
  11. no weeeź bo mam ochotę na słodkie a sobie obiecałam, że NIE ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czułam się zachęcona, ale.. Zobaczyłam cenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę zapłacić tyle za wegańską czekoladę niz Zottera więc...

      Usuń
  13. Oj to rzeczywiście peszek. Na pewno uda ci się poprawić jedynki na piątki :D Do wesela zostało jeszcze trochę czasu wystarczy uśmiechnąć się do jakiegoś kolegi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nikt i tak by mnie nie chciał ;)

      Usuń
  14. Cholera, ciekawe. Czekolada z okienkiem bez okienka i bez mleka... Zaprzeczenie samemu sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma opcji... Muszę ich spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jeśli 11/10 to musze spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. O matkoo, kooobieeeto! Ale mi smaka robisz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, prosty skład, bez żadnych dziwnych pozycji. Szkoda, że cukier na pierwszym miejscu, ale jak baton ogólnie smaczny to czemu nie spróbować, chociaż raz na jakiś czas :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.