wtorek, 19 kwietnia 2016

Współpraca z Alfa-Koszyk!

Wiele osób teraz stara się żyć zdrowo i odżywiać się zdrowo. Buszują po internecie, szukają, czytają i się edukują. Inni też sięgają po książki, czasopisma i próbują różnych diet (i nie mam na myśli tych odchudzających, a po prostu dietę jako styl życia). Coraz większa ilość wegan i wegetarian powoduje na mojej okrągłej twarzy rumieńce ze szczęścia i wielkiego banana na ustach. Czemu? Bo to krok ku lepszego życia! Dodatkowo pojawia się coraz więcej sklepów z żywnością wegetariańską i wegańską jak i restauracji. Zauważyć można też przełom w zwykłych ''sieciówkach'', takich jak znane nam markety czy bary/restauracje.  Ostatnio nawet dowidziałam się, że subway robi kanapki z falafelem - szok.
Ale nie o tym dziś ma być post (choć w 50% nawiązuje do mojej paczki), a o współpracy z firmą Alfa-koszyk.
Co to za sklep? Sklep, który prowadzi Pani Magdalena i t właśnie ona stara się aby jej klienci odżywiali się zdrowo i WEGETARIAŃSKO! Nie znajdziecie tam mięsa i jego produktów pochodnych, a same pyszne, pełne warzyw i owoców produkty. Pani Magdalena prowadzi też stronkę Niralamba, na którą też serdecznie Was zapraszam. Może i Was zachęci Alfa-odżywianie ;)

Przechodząc do paczki - co w niej znalazłam? Same dobre rzeczy! Wybrać mogłam 5, a resztę dostałam w ramach niespodzianki :)




Jak widać są to wspaniałe rzeczy, które postaram się Wam jak najszybciej zrecenzować! Zapowiada się pysznie, wegańsko i zdrowo. Mam nadzieję, że jesteście zainteresowani - uzbroić się w cierpliwość i czekać! :)

Zapraszam na stronę sklepu a i na FanPage na Facebook'u


30 komentarzy:

  1. Zatem czekam na recenzję, bo paczuszka wygląda niezwykle ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje, wszystkowygląda bardzo smacznie, no i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kobieta chyba zwariowała z cenami na tej stronie. Maslo orzechowe z Terrasana za 30 zł ? W najbliższym Tesco można dostać od ręki za około 15 zł. Kolejna naciągaczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Tesco nie ma takich maseł i w ogóle takich fajnych rzeczy :/ Ogóle to Tesco mam cholernie wybrakowane.

      Usuń
    2. to ja, "ta kobieta" :-)

      Dziękuję za info, chętnie sprawdzę – jeśli rzeczywiście coś jest dostępne znacznie taniej, to może i mi uda się znaleźć to w lepszej cenie w jakiejś innej hurtowni?

      A swoją drogą, czasami trudno jest konkurować z gigantami – oni na przykład mogą sobie pozwolić, by robić promocje, podczas których sprzedają jakies partie towaru taniej niż na przykład w cenie hurtowej u teoretycznie jedynego dystrybutora w Polsce.

      A czasami okazja jest tylko pozorna – w niskiej cenie pojawia się produkt łudząco podobny do oryginalnego, ale np. o znacznie gorszym składzie.

      Usuń
    3. Dokładnie Pani Madziu! Tak właśnie często jest w tych wszelkich marketach, sama się na tym nieraz złapałam. Jak już wyżej pisałam, w żadnym markecie tego masła nie widziałam, a jedynie w sklepach ekologicznych gdzie cena jest od 20 zł wzwyż :)

      Usuń
    4. To radzę serio poszukać bo nawet w innych internetowych sklepach jest dużo taniej...

      Usuń
    5. Natalka i tak się będzie podlizywać żeby utrzymać współpracę :)))

      Usuń
    6. No jasne, bo jestem lizodupem ;) Weź przestań być zgryźliwy/a i zajmij się swoim życiem.

      Usuń
  5. Ciekawe produkty, mam nadzieję, że recenzje niedługo się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje, a wcześniej usycham z zazdrości zwłaszcza z powodu pralinek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech współpraca będzie jak najbardziej owocna i zadowalająca. Paczka wydaje się być super. Zatem będzie co recenzować. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to Rawnello możesz sobie potem z naszą recenzja porównać :D Zazdrościmy Ci takich pyszności, bo my je z chęcią znów byśmy przygarnęły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwspanialsze z tego wszystkiego są twoje kapciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna współpraca? :D Natalkooo! Szaaalejesz! :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wiedzieć z jakiego powodu jesteś wegetarianką? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto by chciał jeść padlinę? ;)

      Usuń
  12. Witaj Kochana, mam taka sprawę, pracuje z dziecmi niepelnosprawnymi.i szukam ciekawych pojemniczków w ktorych mogłabym chowac ziarenka karmy dla psów [ taka manulane ćwiczenie), że sporo słodyczy i innych rzeczy kupujesz to może zostawila bys dola mnie jakieś ciekawe pojemniczki ? opakowania? np juz mqam po jajka kinderkach [ te malutkie] ale jakies duze by sie przydały, no i każde inne, odkręcane, zamykane ...no wiesz:D wszelkie! bedziesz o mnie i o chorych dzieciach pamiętać? odwdzięcze się napewno!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty, napisz co o nich sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy teraz każdy będzie kusił Rawanello? ;) Orzechowe - mam nadzieję - pojawią się jako pierwsze, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  15. Omniom mniom same cuda :) nie mogę się doczekać relacji z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo widze, że dostałaś paczuchę z mojego ulubionego-współpracowego sklepu! super :)
    Ja właśnie dostałam wczoraj znowu mega paczkę (cała niespodzianek, bo się nie spodziewałam) - zresztą pierwsza paka jest na blogu a druga na instagramie :) Pani Magda jest bardzo sympatyczna, życzę owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.