poniedziałek, 30 maja 2016

Baton orzechowo czekoladowy Legal Cakes

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Legal Cakes można przeczytać na moim blogu same pozytywne recenzje! Lecz cóż się dziwić? Ich wyroby są OBŁĘDNE i do tego zdrowe! Takie połączenie przyjemnego z pożytecznym ;) Jak do tej pory pojawił się Karmel♥wy, Szyszka, Szarlotkowy, Koko, i Czekoladowo-Owocowy, który miażdży system na 100%! Dziś mam dla Was kolejną wersję do kompletu, a mianowicie Czekoladowo-Orzechowego cwaniaczka ;) Czy on również mnie powali? A może pokona czekoladowo-owsianego? Zapraszam!


Skład:


Wygląd:  Zdecydowanie w tym batonie zwraca uwagę skład, a nie grafika ;) Jest tak obszerny, duży i bogaty, że to właśnie on rzuca się w oczy jako pierwszy! Oczywiście grafika też jest bardzo ładna i z fajnie dobranymi kolorami, ale sami wiecie...skład wygrywa :D

Batonik w środku też wygląda niczego sobie, a ogrom orzechów, pestek i polewy czekoladowej, aż prosi się o gryza...no dobra, na pochłonięcie go w całości.


Smak: Po otworzeniu nie poczułam woni orzechów, a jedyne co dawało o sobie znać to combo bana z czekoladą. Wyjątkowo lubię to zestawienie smaków, więc miałam w głowie tylko jedno - oj, będzie to dobre! Pierwszy duży gryz i...chrup! Już natrafiłam na orzechy ;) Pistacje, włoskie, dynia, słonecznik, sezam...baton dosłownie jest najeżony ''od stóp do głów''! Wszystkie są chyba podprażone po mają ten charakterystyczny aromat, który wydziela się podczas prażenia. Konsystencja batona jest niezwykle kremowa, co jest pewnie dziełem banana, a orzechy przerywają tą błogą kremowość porządnym chrupaniem. Połączenie idealne, które zapieczętowane jest moją ulubioną czekoladą - gorzką ♥ Pyszny, delikatny i z moimi ukochanymi składnikami! Oczywiście wersji czekoladowo-owocowej nie przebije, ale również znajduje się wysoko na podium ;)
Polecam!


Podsumowując:
11/10 :D
Cena - 7-8 zł
Czy kupie ponownie? - Tak!

33 komentarze:

  1. O,nie wiedziałam nawet,ze taki jest :o Ale bym zjadła,bo wyglada przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pominęłaś wyczucie daktyli, to plus. Następnym razem kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę na skład i widze banany na pierwszym miejscu to nie jest mi wesoło ale zaraz potem jest gorzka czekolada, orzechy.... mógłby mi posmakować.... może jednocześnie i zasłodzić ale i posmakować :) spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, nie zasłodziłby ;) Jest boski!

      Usuń
    2. Pamiętasz, że mam niską tolerancję cukru? ;)

      Usuń
  4. Brzmi super,takiego bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie i podoba mi się jeszcze bardziej niż wersja czekoladowo - owocowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny do spróbowania, nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No po takim poleceniu nie mogę się na niego nie skusić :) Bardzo bym chciała móc go spróbować :) Wygląda bardzo smakowicie, lubię tego typu batony. No i orzechy :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy baton, muszę kupic i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest widzieć, że polka firma robi tak udane batony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kakaowców zwykle nie lubię, bo są dla mnie zbyt surowe. :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbyśmy miały przed sobą cały asortyment tej firmy to chyba nigdy byśmy nie dały rady się zdecydować, którego batona pierwszego zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odpowiedź jest jedna - czekoladowo-owocowy! <3

      Usuń
  12. Z takim składem nie może być fu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja, chociaż chyba jak dla mnie "za bogata" :P W sensie, za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale na szczęście smaki się nie mieszają :)

      Usuń
  14. jadłam jedne smak (płatki owsiane, kakao, daktyle) i... były pyszne, ale dokładnie takie jak robię w domu :D
    Także pochwała dla nich, bo są na prawdę z naturalnych składników, jednak jak wybierać coś to raczej iść w bardziej egzotyczne smaki, ja wybrałam standardowego i czułam się jakbym jadła domowego, a trochę jednak kosztował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tego batona ;) Ja sama takich nie umiem dobrych zrobić.

      Usuń
  15. Wygląda świetnie, prawie czuje ten smak.. Muszę go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Są takie wielkie te batony, że mogłaś mi kawałek wysłać! :D A tak serio, to chyba kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany! Muszę go gdzieś wypatrzeć, rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Legal Cakes- I jedziesz dalej. Smacznie wygląda, muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Orzechy i czekolada - klasyka, a mimo to to połączenie może wciąż zachwycać, jeśli jest mistrzowsko wykonane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem co wybrać, czy tego czy wersje czekolada-owoce... co jest słodsze? :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.