sobota, 21 maja 2016

Co jada wegetarianka na obiady?

Wiele razy dostawałam różnie prośby o to, aby zorganizowała post z moim całodniowym menu.
Wiem, że wiele ludzi uwielbia czytać takie posty (w tym ja - można znaleźć wiele inspiracji!), ale na chwilę obecną jest to u mnie niewykonalne :/

Jednak mam dla Was małą rekompensatę, a mianowicie przegląd moich obiadów w ciągu pracowitego tygodnia! :) Proste, pełne warzyw, a co najważniejsze pyszne i zdrowe. Nie są to żadne kamienie, czy trawa, a pyszne jedzonko, które jada się na diecie roślinnej - zapraszam :)


Tutaj mamy kiełki na patelnię z suszonymi pomidorami, 4 falafele z batatem od Florentin (klik), marchewki, 6 pieczonych pieczarek z papryką wędzoną, hummus i bułkę ze słonecznikiem (vegan)


Tutaj mamy wege sznycla cygańskiego od Vivera, kiełki na patelnię z sosem sojowym i przyprawą do gyrosa, marchewki i moje ukochane orzeszki azjatyckie w cieście (klik)
Dodatkowo mam hummus żurawinowy i bułkę ze słonecznikiem. (vegetarian)


Tutaj mamy pasztet dyniowy z suszonymi pomidorami (pyyyycha!), kiełki na patelnię smażone z przyprawą do kurczaka i sosem sojowym, marchewki i bułkę ze słonecznikiem (vegan)


Tutaj dość nietypowe zestawienie, ale równie pyszne! Kwaśne jabłko, kiełki na patelnię smażone z przyprawą do gyrosa i sosem sojowym, brokuły, orzeszki azjatyckie w cieście, twaróg grani z przyprawą do pizzy od SKWORCU i bułkę ze słonecznikiem (vegetarian)


A na koniec - Brokuły, marchewki, ciecierzycę, twarożek z tofu i standardowe buła ze słonecznikiem ;) (vegan)



Mam nadzieję, że takie post Wam się podoba, bo mam w planach częściej takie umieszczać. Chętni? Czekam na Wasze komentarze!

Miłego dnia :)

46 komentarzy:

  1. Ja chcę więcej takich inspiracji :) Super - bardzo mi się podoba :) Widzę, ze lubisz nie tylko warzywa ale i pieczywo :) Nie żebym się czepiała ale nie przepadasz za kaszami np. gryczaną, jaglaną (nie mam na myśli jaglanki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę zgryzać warzywa bułą :)

      Usuń
  2. Szeczerze?Poooooożaaarłaaaabym wszystko XD Uwiebiam takie misz-masze i nigdy nie uważałam,że weganizm to sama trawa i kamienie XDCoraz częściej robie przepsiy z Jadłonomii,np.dzisiaj bananowe placuszki z rabarbarem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze trzy, to i ja bym z chęcią zjadł. Wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować tych kiełków na patelnię - wyglądają super i smakują pewnie też obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja! Uwielbiam tak przepełnione warzywami itp. dania!
    Dodawaj częściej, dodawaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota, bardzo ładnie komponujesz posiłki. Ludzi robią halo bo jabłko jesz a nie zauważają jak jedzą jabłko starte z marchewką do obiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Albo marchewkę z ananasem w surówce czy seler z rodzynkami :)

      Usuń
  7. Widzę, że jesteś miłośniczką bułek :D
    Ale obiady pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jem prawie codziennie ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Czemu nie przejdziesz na weganizm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie umiem żyć bez twarogu :(

      Usuń
    2. U mnie podobnie, tylko najbardziej z lodami :( No i wiejski z granim... Szkoda żr z tofu się takich nie da :(

      Usuń
    3. Dokładnie! Te twarożki z tofu nie smakują już tak samo :/

      Usuń
  9. Czy chcemy?! Durne pytanie, no oczywiście, że tak >.< :D Dawaj przepis na te kiełki i nie ma przeproś, nawet w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, oki! Już za tydzień będą kolejne :)

      Usuń
    2. przepis? Nie odpuszczę.... >.< I będę spamowała jak nie tutaj to na insta :D

      Usuń
    3. czeeeekam :D Jestem upierdliwa ostrzegam :D

      Usuń
    4. Na co przepis? :)
      Kochana! Oczywiście, że będą :* I nie masz pojęcia jak się cieszę, że dałaś znak życia :*

      Usuń
  10. Ja uwielbiam takie posty, a wszystkie Twoje obiady wyglądają niesamowicie apetycznie ;) Uwielbiam kiełki na patelnię, warzywa i wege pasztety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiełki poznałam dzięki Tobie <3

      Usuń
  11. Bardzo kolorowe i smaczne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to co jada - trawę :D Nienawidzę takiego stereotypu... wegetariańska dieta nie jest nudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szacunek za porcję :D Zestawienia trochę nie mój typ, u mnie obowiązkowo ryż/kasza, jakoś chleb na obiad mi nie podchodzi :) Jest jakiś powód czemu akurat takie bułki jadasz? Są po prostu takie dobre? :D Gdzie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porcje małe przecież :D Ja za to kocham chleb na obiad...z resztą, ja kocham chleb do wszystkiego :D Węgle górą!

      Usuń
    2. Węgle=siła ^-^ Na żadnej diecie się tak dobrze nie czułam jak jedząc węgle cały dzień :D

      Usuń
  14. Oj kobieto czujemy, że byśmy się dogadały!! :"D Szczególnie kiedy zaserwowałabyś nam taki pasztet i kiełki na patelnie (nasze ulubione) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam pieczone pieczarki!! :)
    Pewnie, że umieszczaj częściej takie posty. Chętnie się poinspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale nie jadam ich za często, bo potem mam problemy z trawieniem ;)

      Usuń
  16. Wyglądają smacznie, ale dla mnie te dania są jednak takie bardziej kolacyjne niż obiadowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Smaczne propozycje :) Oby jak najwięcej takich inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe propozycje. Nie jestem wegetarianką, ale takie apetyczne obiadki z chęcią też bym jadła :) Pyycha. Robisz mi smaka. Zdrowo i niezwykle kolorowo na talerzu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne, ale dla mnie niestety za dużo surowizny.

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że podobnie jadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. na kiełki ślicznoto :) Może być kiedyś przy okazji jakiegoś postu ^^ Ten przepis jest mistrzowski ^.^ :* ^.~

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.