poniedziałek, 2 maja 2016

Haul zakupowy (5) - moje wegetariańskie zakupy

Niektóre osoby nieźle zdziwiłam mówiąc, że 1 maja wybieram się na zakupy do eko sklepu, ale już tłumaczę :) Rozmawiałam z właścicielką sklepu kilka dni temu i sama powiedziała mi, że do 12.00 sklep będzie otwarty, bo potem wyjeżdża na długi weekend - poleciałam, kupiłam co miałam kupić, a przy okazji zrobiłam sobie mały spacer ;) 

Za dużo nie kupiłam w tym  tygodniu, ale myślę, że są to zakupy nawet ciekawe. W Netto dorwałam super dżemy, w Biedronce oczywiście kiełki,  a na ryneczku owoce i warzywa...w każdym razie - zapraszam do przeglądania! :)


Zacznę od tych wspaniałych dżemów, które upolowałam w Netto! Dżem z banana? No można! I to jeszcze w 3 wariantach smakowych :) Co prawda słoiczki są malutkie, a i cena wysoka, ale nie musiałam długo się zastanawiać aby je kupić. Na ryneczku kupił mi tato marchewki i jabłka, a w Kauflandzie fasolę (będą kotlety :D) i ogromniastego melona :) 


W Biedronce standardowo kupiłam twarożek grani od Piątnicy, batata i nowość od Piątnicy - serek Milandia z ziołami. Co prawda chciałam wariant ze szpinakiem, ale akurat nie było :( W Tesco mama kupiła mi 2 pasty od Luntera, których recenzje możecie przeczytać na blogu, kalarepkę oraz 2 tofu marki Lunter (ponownie) w wersji wędzonej i marynowanej. W eko sklepie dużo nie kupiłam, bo Pani nie miała dostawy :( Skusiłam się na mini surową czekoladę (tak na spróbowanie) i 4 owocowe pałeczki. Nigdy ich wcześniej nie widziałam więc jestem ciekawa jak będą wyglądać i smakować.

To na tyle, mam nadzieję, że kolejny post Wam się spodobał :)
Miłego dnia!



29 komentarzy:

  1. Po ile były dżemy? Skład dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3,99 ;) Skład średni, ale nie jest źle.

      Usuń
  2. Faktycznie niektóre sklepy wczoraj był otwarte ale to takie prywatne :) Widzę i juz wiem, że lubisz twarożek domowy... od poniedziałku w Lidlu twarożek grani ma być na promocji po 1,59zł/200g ale nie wiem czy z Piątnicy.. wiem tylko, że z Podlasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się nie skuszę, bo mi Lidla zburzyli :O :'(

      Usuń
  3. Chętnie bym spróbowała tych czekolad w wersji mini - ale w żadnym hipermarkecie ich nie widziałam, a w eko-sklepach rzadko bywam. A dżem z banana brzmi obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero nowość, ale myślę, że niedługo będą wszędzie dostępne :)

      Usuń
  4. Pyszne zakupy - bardzo lubię te pasty, tofu, surową czekoladę i kiełki a te owocowe pałeczki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę tych dżemów! :O Czemu ja nigdzie nie mam Netto?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super - haul zakupowy! Bardzo się cieszę. Lubię te serie na blogach. Im więcej, tym lepiej. Uwielbiam te twarożki grani z Piątnicy. Na słodko i na słono sprawdzają się idealnie. Skosztowałabym serka Milandia z ziołami z chęcią też. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kostki czekoladowe już widziałam, ale stwierdziłam, że się nie opłacają. W najbliższym eko sklepie kosztowały ponad 5zł, a całą tabliczkę można kupić już za 9.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale boję się, że duża wersja by mi nie posmakowała, a była tylko gorzka sama :(

      Usuń
  8. Kocham te pasty kanapkowe! <3 Mogę je dosłownie łyżeczką wyjadać...

    OdpowiedzUsuń
  9. My byśmy z chęcią brały pasty i kiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżemy bananowe? To musi być coś! :D
    Tez uwielbiam te twarożki Grani. <3 Muszę zajrzeć do najbliższego eko sklepu, bo dawno tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dżem bananowy, o mamo -.- szkoda, że nie mam tego sklepu nidzie w regionie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten twarożek z kakao, miodem i orzechami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej jem jako baza do płatków śniadaniowym :)

      Usuń
  13. Zrób po prawej zakładkę zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie umiesz??? A zakładkę kasze, owsianki masz :) To jak nie po prawej to na górze obok menu, kontaktu itp ;)

      Usuń
    2. Grafikę robiła mi znajoma, która teraz już bloga nie ma. Nie będę kombinować. Jak ktoś chce być na bieżąco, to niech odwiedza bloga ;)

      Usuń
    3. Z chęcią bym Ci pomogła zrobić zakładkę tam gdzie masz Strona Główna, Kontakt, recenzję itd. Mogłabyś spytać też Ani :)

      Usuń
    4. To akurat umiem zrobić :) Nie widze jednak potrzeby na razie zmian i kombinowania.

      Usuń
  14. Słabo i u mnie było z asortymentem prze długim weekendem. Ale z czekolady surowej byłabym bardzo zadowolona. Ja kupiłam płatki owsiane bezglutenowe i wodę ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra brzmi, kiedy jakie przepisy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo. :D Melon! Ja ostatnio się w nich zakochałam. :D Kiedyś jakoś było mi do nich nie po drodze, a potem, oojaa! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.