czwartek, 5 maja 2016

Legal Cakes - Owocowo Czekoladowy

Na blogu pojawiły się już 2 recenzje batonów od Legal Cakes : Karmelo♥y i Szyszka . Dziś jednak mam dla Was recenzję jednego z wariantów owsianych czyli batona owocowo-czekoladowego. Co kryje się pod tą nazwą? Coś wspaniałego! Nie trzymając Was dłużej w niepewności - zapraszam na recenzję. Ostrzegam, będzie dużo powtórzeń o jego wspaniałości ;)


Skład:


Wygląd: Batonik wygląda bardzo zwyczajnie, ot co, owsiana bryłka przypominająca większość zbożowych batoników.  Grafika opakowania też nie jest jakoś szczególnie przemawiająca i jak na mój gust, zbyt mało mówi o tym, co czeka nas przy kosztowaniu batona. ''Owocowo Czekoladowy'' czyli...? Trzeba spróbować!

Po otworzeniu, moim oczom ukazało się coś na wzór pieczonej owsianki - serio! OGROM GIGANTYCZNYCH kawałków czekolady i OGROMNE kawałki SOCZYSTYCH owoców. Szczerze? Byłam w szoku, a moja ślina wylądowała aż na podłodze ;)


Smak: Zapach podchodził mi pod moją ulubioną pieczoną owsiankę - bananową z czekoladą i daktylami. Aromat płatków owsianych walczył z słodyczą banana i intensywną wonią kakao. Cudowna naturalna słodycz, a nie okropne przecukrzenie, co niestety zdarza się w coraz to większej ilości ''zdrowych'' produktów. Konsystencja była idealna - mięciutka, rozpływająca się w ustach i zawierająca chrupiące kawałki gorzkiej czekolady. CUDO! Smak wręcz identyczny jak zmieszanie owsianki z chlebkiem bananowym. Śmiem nawet stwierdzić, że bardziej smakuje mi niż mój autorski wegański bananowiec :D Czekolada w środku pozostaje chrupka, a owoce były niczym świeże! Ja trafiłam na śliwki - ewidentnie, bo wszędzie poznam ich lekko wędzony aromat. Słodycz, ta naturalna, miękkość i ta błogość podczas jedzenia... POEZJA!
Plusem jest też to, że baton tak zapycha, że mała głowa. Ja pożarłam go z jabłkami (kilogramem jabłek - cała ja :D) na śniadanie i byłam syta przez dobre 7 godzin - serio ;) PYSZNY, CUDOWNY, CHCĘ WIĘCEJ.


Podsumowując:
100/10 :D
Cena - 7.50 zł Legal Cakes
Czy kupię ponownie? - Omniomniom - tak!

26 komentarzy:

  1. solidny baton to i smak musi być odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że był smaczny :)
    A przy okazji narobiłaś mi ochoty na owsiankę bananową z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie byłoby za słodko... nie lubię smaku bananów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, nawet banany są Ci za słodkie? ;)

      Usuń
  4. Legal Cakesy mnie dobijają. T. T Wyglądają tak mega, do tego nie spotkałam się chyba z żadną negatywną opinią na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieczona owsianka z bananami, kakao i daktylami? Niech no ja tylko gdzieś tego batona dorwę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten najmniej mnie jakoś zainteresował, a taki pyszny, jak to można się pomylić w ocenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, baton dosyć niepozorny. Ale to wcale nie musi świadczyć o smaku. Coś czuję, że podzieliłabym Twój zachwyt :) Jeśli przypomina pieczoną owsiankę to bym uwielbiała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za czekoladowymi nie przepadam, bo zwykle są dla mnie za gorzkie i surowe. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dziwne wrażenie że ten baton ci smakował. Chyba.
    xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie lubię zapychających słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. I to wszystko bez cukru?! Chcę! Banany z czekoladą to moje drugie ulubione połączenie - zaraz po czekoladzie z kokosem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to jutrzejsza recenzja powinna Cię strasznie zadowolić ;)

      Usuń
  12. dobry skład, pyszny baton - zdrowa dawka energii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że nie zapycha, bo to zmora większości batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale heca. Dziś dorzucili mi oczekiwanego karmelovca. Po fotkach widzę, że wezmę jednak tego. Choć setki nie przewiduję, na coś karnet zużyję. Głupie to... z jednej strony chcę nowe, a z drugiej obok Sneaka przejść obojętnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, dla mnie ten jest lepszy niż Sneak ;)

      Usuń
  15. Dobrze, że Tobie smakował, ale te ogromne kawałki owoców nie są w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale byłoby super gdyby takie batony pojawiły się w większych sklepach, bo naprawdę składy mają świetne no i jak widać smak też jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze! az zachcialo mi sie sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowości, nie znałam tych batoników ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest słodszy od szyszki? Bo lubię słodkie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.