środa, 18 maja 2016

Wegańskie czekolady iChoc!

Kiedyś myślałam, że dieta wegańska jest pełna wyrzeczeń, ale jaka to była moja głupota! Bałam się, że na tej diecie nie wolno jeść ciastek, batonów i czekolady, ale...DA SIĘ! To wszystko śmiało można znaleźć bez mleka czy jajek od cierpiących zwierząt ;) I nie mówię tu o ultra zdrowych, przepełnionych super foods i z tylko gorzką czekoladą słodyczy (bo jak wiadomo nie każdy gorzką czekoladę lubi).
Hm...no, ale zaraz...jak to czekolada mleczna po wegańsku? A no z mlekiem ryżowym ;) I takie cuda tworzy firma iChoc, która wysłała mi do przetestowania wszystkie swoje warianty smakowe :) Jesteście ciekawi co dostałam do testów? Zapraszam! :)


Otrzymałam takie cuda jak :
Biała czekolada ryżowa z wanilią
Mleczna czekolada ryżowa
Mleczna czekolada ryżowa z kakaowymi ciastkami
Mleczna czekolada ryżowa z orzechami
Mleczna czekolada ryżowa z pomarańczą i migdałami
Biała czekolada ryżowa z nugatem i chrupkami


Ja osobiście już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że wy również :) Czekajcie na testy!

25 komentarzy:

  1. W zasadzie to z całej listy nie interesuje mnie tylko pomarańcza. Na resztę czekam z ciekawością. Zwłaszcza biel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam nugatową i była przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chcemy spróbować tą z nugatem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego o nich słyszałam. Szkoda, że jeszcze nie próbowałam. Na białą ostrzę sobie ząbki. Czekam z niecierpliwością na recenzje :) Pozdrawiam serdecznie! :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddałabym nerkę, płuco i nogę za białe i tą z ciasteczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, bo nic z Ciebie nie zostanie ;)

      Usuń
  7. my tez się już nie możemy doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuźwa zazdroszczę ;-; Smacznego :D
    Vegan food best food ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jest z tobą nie tak ze raz piszesz o weganizmie w superlatywach i podkreśla cierpienie zwierząt ale co chwila kupujesz i jesz nabiał i produkty go zawierajace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem nabiał tylko 2 razy w tygodniu :P Nie piję mleka krowiego nie używam go już w ogóle do śniadań czy deserów oraz unikam jajek.

      Usuń
  10. iała czekolada ryżowa z nugatem i chrupkami albo z wanilią. *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam tę nugatową. :D Nawet notatki ( z listopada chyba XD) do jej recenzji mam, ale nie wiem, czy kiedykolwiek się ukaże na blogu. ;D
    Ale, ale! :D Fajna bardzo.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Warianty smakowe brzmią super, ale pewnie pod względem składu (cukier :( ) raczej ich nie spróbuję. Ale ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież odrobina cukru nie zaszkodzi.

      Usuń
    2. Odrobina pewnie, że nie, ale jak już mam ją wybierać w słodyczach, to chyba wolę czekolady gorzkie 85% :P

      Usuń
  14. Właśnie dzięki poznawaniu weganskiej kuchni uświadomiłam sobie, że nie ma praktycznie produktów niezastąpionych i wszystko można przygotować w zdrowszej, równie smacznej roślinnej wersji. Dziękuję Ci, Kochana za wprowadzanie coraz to nowych weganskich recenzji ciekawych produktów. ;)Chociaż weganka nie jestem, jest to dla mnie kwestia otwarta i zawsze się cieszę jak pokazujesz, że można dobrze jeść bez konieczności używania produktów pochodzenia zwierzęcego. Dla mnie pomysł z tymi czekoladami jest świetny i mam nadzieję, że zdobędą Twoją pozytywną ocenę i zachecisz mnie do zakupu. Akurat niedługo przyjeżdża do mnie ciocia weganka i chciałabym zrobić jej niespodziankę z jakimś ekstra wypiekiem, a w moim ekosklepie osiedlowym właśnie je widziałam! ;) Z nieba mi spadlas! :*
    Napisz proszę, że dobrze poszedł Ci dzisiejszy niemiecki, bo oczywiście trzymałam za Ciebie kciuki i wierzyłam, że sobie poradzisz. :) Z pewnością wszystko dobrze. ;)
    Pozdrawiam Cię Kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej kochana! Niestety nie pisałam niemieckiego, bo pani zapomniała sprawdzianów :/ Ale za to z fizyki dostałam 4 <3 To chyba dzięki Tobie i Twoim kciukom :* Bardzo się cieszę, że moje recenzje Ci sie podobają! Myślę, że takie czekoladowy wypiek z tymi czekoladami zwaliłyby Twoją ciocię z nóg! :)

      Buziaki :*

      Usuń
  15. Nigdy ich nie jadłam, czekam na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała z nugatem brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno kilka bedzie rewelacyjnych

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała jest pyszna ją fanką białych czekolad .pyszna żałuję że kupili mi tylko jedną skąpstwo brata xd a sam kupi 5 innych ale Biała o tak Biała miłość moja nowa.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.