sobota, 25 czerwca 2016

Co jada wegetarianka na obiady? (3)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czekaliście na taki post? ;) Osobiście nawet przyjemnie mi się je tworzy, a że teraz nadeszły wakacje, to obiecuję, że będą pojawiać się co sobotę i będą one bardziej urozmaicone, wymyślne i ciekawsze :D Wiecie...więcej czasu, więcej nowalijek i więcej ochoty do majsterkowania w kuchni! Głowa mi pęka od wegańskich pomysłów, a więc czemu nie? :) Cały ten tydzień był na weganie więc jestem strasznie szczęśliwa i zadowolona z siebie ;) Mam nadzieję, że Was trochę zainspiruję i zaciekawię tym, co trafia na mój talerz obiadowy - zapraszam!


Tutaj mamy przepyszne falafele, kiełki na patelnię z przyprawą do kurczaka, zielone szparagi, kalafiora, a do tego pyszny hummus klasyczny od Vegaup! (klik) i bułka ziarnista (vegan)


Tutaj bardziej udziwnione, ale równie smaczne. Kalafior posypany płatkami drożdżowymi (nieeebo), mielonka sojowa, kiełki na patelnię z przyprawą do indyka, białymi szparagami, bułką i koncentratem pomidorowym (vegan)


Kolejne pyszności i chyba najlepszy obiad ;) Kiełki na patelnię z przyprawą do gyrosa (uwielbiam ją!), fasolką szparagową (pierwszą w tym roku♥) i pasztetem z ciecierzycy, marchewki i słonecznika od biogo.pl (klik!). Do tego tradycyjnie buła, która wróciła do mojego Piotra i Pawła! Tęskniłam za tym sojowym paluchem :D (vegan) 


Kolejny pycha obiad, który skradł moje serce! Gotowany kalafior, kiełki z przyprawą do gyrosa, klopsiki warzywne z Ikea, które są meeega dobre i chipsy warzywne (z buraka, batata, marchewki i pasternaku) :) Do tego tradycyjnie buła sojowa ♥ (vegan)


Tutaj mamy bardzo białkowe jedzonko :D Kostka tempehu smażonego, który we wtorek będzie na blogu, mini marcheweczki, groszek i podsmażony kalafior. Tutaj buły nie było, bo brakło w domu, ale i tak było pysznie! Zrobiłam sobie do tego mix'u pyszny sos pizza :) (vegan)


A tutaj ultra warzywnie! Cały brokuł (ok 500 gramów :D), groszek i mini marchewki. Do tego pasta skwarkowa Lunter (klik) i paluch sojowy :) (vegan)


Mam nadzieję, że obiady się podobają i nie przeraża Was ilość zjadanego przeze mnie jedzenia :D Od tej pory, kiedy jestem na diecie roślinnej, to jem przeogromne ilości jedzenia :D 
Widzimy się już jutro z haulem - miłej soboty!

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie góry na talerzach. :D Szparagi. <3 Właściwie... to mogłabym tu wszystko z serduszkiem powypisywać, bo bardzo w moim guście, mimo że ja muszę jeszcze mieć mięcho (ale nie na każdy obiad).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczewiście, że czekałam... bardzo lubię takie posty ♥ Gratuluję tygodnia weganizmu... nie ciągnęło Cię do twarożku? :P

    A co do wielkości porcji to według mnie jest normalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ciągnęło :) Już czyste 2 tygodnie na weganie ;)

      Usuń
    2. Dla mnie też :P dziwią mnie te komentarze

      Usuń
  3. Jejku,jakie to wszystko pyszne,wola :zjedz mnie!
    Bardzo lubie te posty!
    A akurat kupilam tempeh,wez sie pospiesz z tyn postem,bo chyba go wezme w niedziele na grilla XD Ale w razie czego kupie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że bardzo interesuję się weganizmem i wegetarianizmem. Nie dojrzałam jeszcze do tego, aby przejść na którąś z tych diet, ale coś czuję, że Ty byś mi mogła pomóc się przekonać.
    Od kiedy jesteś wegetarianką? Czy zauważyłaś jakieś zmiany zdrowotne (korzystne) po ostawieniu mięsa? :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wegetarianką już od 3 lat :) Czy coś zauważyłam? Tak! Więcej energii, o stokroć lepszą cerę i mniejsze problemy z refluksami niż kiedyś :)

      Usuń
    2. Oczywiście ideologiczne przekonania bardzo do mnie trafiają, ale wiele osób zwraca też uwagę na poprawę cery, co też jest dużym dodatkowym plusem :)

      Usuń
  5. Od tygodnia jesteś weganką? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu mam ochotę to napisać... Jak to co? Trawę :D Kiełki z patelni moim życiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że zdrowo, smacznie i sezonowo :) Wszysyko wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać Twoje obiady - wszystko prezentuje się bardzo smakowicie ;) Najbardziej narobiłaś mi ochoty na kalafiora z płatkami drożdżowymi - w tym roku kalafiora jeszcze nie jadłam, ale wiem, że z płatkami skomponuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To combo jest boskie więc polecam :)

      Usuń
  9. Oj... chyba znacznie ograniczę spożycie mięsa na rzecz tych wegańskich pyszności!!! I jakie te porcje ogromne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co wegetarianka jada na obiad? * I od razu lepiej brzmi :) Składnia do poprawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, bardzo smakowicie! Sama raczej nie zjadałabym wszystkiego co jest na talerzu, ale z pewnością by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile jedzenia. I gdzie się to wszystko mieści?! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień bez buły to dzień stracony, nie? :D Bardzo dużo fajnych warzywek i past :D Tak jak mówiłyśmy wcześniej, dogadałybyśmy się z Tobą pod względem obiadu i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Takie z Lidla z tygodnia De Luxe :) Będzie recenzja w poniedziałek :)

      Usuń
  15. To się nazywa góra na talerzu, wow! Ja bym chyba nie wcisnęła aż tyle na raz :P Ale rozumiem, głodna dziewczyna to nie dziewczyna :D
    Ciekawie prezentują się kiełki, chyba w końcu kupię, jak wrócę z wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  16. ogromne porcje i duzo chleba do tego.. gdzie to w sobie miescisz ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i smaczne dania tworzysz :)Będę tu zaglądała :) Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeja, ja też uwielbiam takie góry jedzonka! :D Szczególnie warzywne. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd masz takie mini marchewki? One są świeże, mrożone czy jak? Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie podobnie wyglądają obiady - wielkie kopce jedzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Im więcej warzyw, tym lepiej <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie:) ja jem podobne objętości na 1 posiłek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.