czwartek, 16 czerwca 2016

Deser Jesienna Śliwka z ziarnami zbóż Primavika

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lubię jeść musy owocowe i aż wstyd się przyznać, ale czasami sięgam nawet te dla małych dzieci ;) Są one lekko słodkie, bardzo kremowe i w sam raz do jakiegoś miseczkowego poranka czy naleśników ;) Oczywiście solo też smakują wybornie, ale wolę je jako dodatek, bo są czasami lekko mdłe. Firma Primavika już dobry kawał czasu temu wypuściła na rynek owocowe deserki, które są przeznaczone i dla dużych i dla małych. Na blogu było już o wersji ananasowej (klik), która była PYCHA! Czy ta też się taka okaże? Sprawdźmy to ;)


Skład:


Wygląd i smak: Nad słoiczkiem nie będę się rozpisywać, bo chyba wystarczająco opisałam go w recenzji ananasowego deserku :) Powiem tylko, że bardzo przydatny i nie wyrzuciłam go! ;)
Kolor deserku może nie jest zbyt zachęcający, ale w sumie powidła mają podobny kolor więc...to musi być pyszne ;)
Gołym okiem widać, że znajduje się tu spora ilość ziaren i spora ilość kawałków śliwek. Są to śliwki suszone, ale, że ja takie lubię, to kompletnie mi nie wadzi. Zapach? Jak pomieszanie wody po moczeniu suszonych śliwek z samym suszonym owocem. Ten zapach bardzo dobrze mi się kojarzy, bo jak byłam mała to często tak jadłam. Smak? IDEALNY! I tak samo powalający jak poprzednia wersja smakowa :) Nie jest za słodki, bardzo kremowy, ale elementy do gryzienia też się znajdą. Gdy natniemy się na kawałek śliwki to wiemy, że jest to śliwka, a nie ''zdechły'' owoc niewiadomego pochodzenia. Smaki są tu super zrównoważone i na prawdę ciężko o przesłodzenie czy zamulenie. Pyszne i na pewno do ponownego zakupu - polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok  zł Alma, Real...
Czy kupię ponownie? - Tak!

25 komentarzy:

  1. Jadłam dawno ale pamiętam, że był ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zapowiada się, abym go kupiła i wolę takie produkty bez dodatku zbóż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach kupić żeby dodawać do wiejskiego serka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie deserki się nie piszę, bo moja mama robi przetwory ze śliwek w sporych ilościach i to właśnie je używam do tego typu przysmaków ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! U mnie sie takich nie robi :(

      Usuń
  5. Nadal jestem zła na Primavikę, więc nawet jakbym widziała ten produkt w sklepie to i tak bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wiele razy się na nich zawiodłam, ale na szczęście mają jakieś dobre produkty :D

      Usuń
  6. Fajne produkty ma ta Primavika :) Na pewno by mi posmakowało, bo uwielbiam śliwki - w każdej postaci: suszonej, wędzonej, surowej, powidła, kompot z suszu... A jeszcze do tego ziarna - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko kompotu z suszu nie trawię :D

      Usuń
  7. Wygląd nie zachęca, ale skoro tak oceniasz to jak znajdę, kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że taki kolor mnie całkowicie odpycha - mimo dobrego składu

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile dobrze pamiętamy to właśnie ta śliwkowa wersja deserku smakowała nam najbardziej ze wszystkich czterech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam tylko 2 więc nie mam porównania :)

      Usuń
  10. Trochę drogie jak na takie deserki, nie jadłam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczny, próbowałam go już dość dawno, kiedy dostałam ten deserek w ramach współpracy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu, cała ta seria to kaszana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie jadłaś jak trzeba! Chociażby z kaszą (no, z kaszanką to lepiej nie) trzeba było spróbować. :D

      Usuń
  13. Deserki dla dzieci są pyszne! Też je często jadam, musy owocowe są obłędne :) A firmę Primavika kojarzę z dobrej jakości masła orzechowego, więc i po to chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele osób go krytykuje, ale przyznaję, że podobnie jak Tobie mi smakował. Jeju, przepysznie wyszedł z niesłodzonymi kokosowymi goframi - polecam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, brzmi nad wyraz dobrze :D

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.