środa, 8 czerwca 2016

Hummus tradycyjny z ciecierzycy BIO

To, że hummus musi być w moim domu ZAWSZE, chyba nie jest dla Was nowością? Często tu się pojawia i miałam możliwość przetestowania już kilku wariantów smakowych od różnych firm. Ku mojej uciesze jest dużo firm robiących hummusy, ale niestety nie wszystkie są dobre. Absolutnym fenomenem i hitem w kręgach wegan (choć nie tylko!) jest hummus z Biedronki. Pyszny, kremowy, wyrazisty w smaku i tłustawy - hummus idealny? No powiem Wam, że w tym momencie dla mnie już nie jest perfekcyjny...a dlaczego? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd: Kocham rzeczy w małych słoiczkach, które później śmiało można ponownie wykorzystać! Świetny pomysł na ochronę środowiska, bo taki słoik dłuuuugo potrafi służyć ;) No i dodatkowo taki hummus lepiej prezentuje się w szklanym słoiku niż plastikowym pudełku - nieprawdaż?
Szczerze to na początku tylko słoiczkiem się zachwycałam, bo miałam obawy, że hummus będzie bardzo zbliżony smakiem do tego od Primaviki, który nie ukrywam, że mi bardzo nie smakował więc...
Jednak do odważnych świat należy - słoik otwarty i wielkie zaskoczenie! A jakie? ;)
Dodatkowo powiem, że grafika mimo niezbyt dużej ilości elementów, jest ślina i pełna klasy jak dobrze znane czekolady Ritter Sport - brak dużej ilości elementów, ale kusząca etykieta jest! :)


Smak: Zapach mnie powalił, bo był baaardzo silny, mocno ''hummusowy'' i lekko czosnkowy. Klimaty, które lubię, zero mdłości aromatów tylko PRAWDZIWY hummus. Jak widać, konsystencja jest idealna, bo nie za tłusta, lecz bosko kremowa. Idealnie sprawdza się na pieczywie, ale i też jako baza do dressingu! PYCHA! Smak to istny kosmos, bo po prostu ilość aromatów rozsadza mózg od wspaniałości. Czosnek, tahini, ciecierzyca, lekka słoność i pikantność, to wszystko jest idealnie wyważone i skomponowane. Słoiczek ambrozji - powiadam ;) Tak powinien smakować  hummus idealny, bez zbędnych dodatków, z najlepszych składników no i z TAKIM SMAKIEM!
Polecam! :)


Podsumowując:
11/10 ;)
Czy kupię ponownie? - Tak, tak,tak!

21 komentarzy:

  1. Ja tej pikantności nie poczułam ale to może dlatego, że lubię jak pali w język - nie jestem na to wyczulona, więc ta ostrość była dla mnie po prostu za mała.. co do soli rzeczywiście ją czuć ale i tak hummus bardzo smaczny :) Nie wiem czy dzisiaj czy dopiero za jakiś czas wrzucę recenzję - wtedy dowiesz się więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię, dlatego też ją tu wyczułam ;) Czekam na Twoją opinię!

      Usuń
    2. Będzie w przyszłym tygodniu :)

      Dzisiaj jestem po degustacji cytrynowego ;)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na hummus, dawno już nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć. Rzadko sięgam po hummus, a jeśli już to fajnie znać jakiś sprawdzony, absolutnie najlepszy :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. I bez octowego posmaku? W końcu jakaś dobra alternatywa dla domowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie! Primavika to może go po nogach całować ;)

      Usuń
    2. Hummus Bio od Primaviki nie ma w składzie octu i nie jest octowy w smaku :)

      Usuń
  5. mniam, czekam, aż ja go dorwę w swoje łapki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hummusem z Biedry to Ty nas zaraziłaś i specjalnie zawsze jak wracamy do domu jedziemy po niego do tego marketu w innym mieście, bo tylko tam są. Wtedy robimy zapas jak na wojnę xD
    Ten słoiczek skoro taki dobry to byśmy wylizały do czysta! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też zawsze robię zapasy tego z Biedronki :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię hummus ale wolę jednak sama go zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle punktów? Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ostatnio bawi się w wegetarianizm. Podsunęłam jej hummus (ten, który ja jadłam, więc Sante) i bardzo jej smakował. Teraz zaproponuję jej biedronkowy, bo pisałaś, że super. Jakiś jeszcze? Ona ma 13 lat, a za żarcie płaci mama (rzadko) lub ona (z własnych kieszonkowych), więc bądź wyrozumiała i nie podawaj produktów za 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten aż tyle nie kosztuje, ale myślę, że musi KONIECZNIE spróbować tego z Biedronki. Hummus z Sante nie powinien się nazywać hummusem, jest fuj.

      Usuń
  10. Muszę w końcu kupić humus z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny! :) Ja lubię ten z Biedronki, ale na miano idealnego u mnie nie zasługuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam hummusy! Ten ma idealny skład, więc na pewno by mi bardzo smakował :P

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM HUMMUSY! ten wygląda super kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Matulo przepraszam za wyrażenie, ale wygląda zajebiście <3 Wielką fanką biedronkowego nigdy nie byłam, bo dla mnie trochę za mazisty i za tłusty. Ostatnio znalazłam w lodówce xD malutki słoiczek hummusu czosnkowego, miał taką konsystencję jak ten i był mega! Chyba muszę się za tym porozglądać c: Albo własny zrobić (aha jasne) xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.