środa, 22 czerwca 2016

Sneaky Legal Cakes

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gotowi na kolejną recenzję słodkości od Legal Cakes? ;) Niestety to już przedostatni batonik, którego mam Wam do zaprezentowania, ale na pewno nie ostatni w moim życiu! Wakacje już dużymi krokami się zbliżają, a ja oczywiście w planach mam zamówić te cudowności od firmy ponownie! Już się nie mogę doczekać, bo to jedne z najlepszych słodyczy jakie jadłam - serio!
Dziś na bloga wchodzi Sneaky czyli zdrowa wersja popularnego Snickersa, którego nawet lubię.
Masło orzechowe, orzeszki ziemne i przepyszna gorzka czekolada? Cóż, przekonacie się sami czy to słodycz w Waszych klimatach - zapraszam do czytania :)


Skład:


Wygląd: Już po samym wyglądzie batonika spodziewałam się najlepszego. Gruba warstwa czekolady, OGROMNE kawałki orzeszków ziemnych, a nawet całe połówki i ta karmelowo-orzechowa masa...pyszka!
Opakowanie może nie mówi zbyt wiele o jego ogromie orzechów, ale ma w sobie coś tajemniczego, co mnie osobiście tylko bardziej kusiło do spróbowania ;)
Mniam




Smak: Zacznę od zapachu, który od razu powalił mnie na kolana. To tak, jakby posmarować tradycyjnego Snickersa masłem orzechowym! Cudowności ;) Czekolada jest gorzka i jej aromat nadawał fajnego charakteru całości, co by nie było mdło i ulepkowo. Batona kroiło się dosyć trudno, ale to tylko za sprawą orzechów, których było tak dużo, że aż wylatywały z batona - serio :D Pozytywne zaskoczenie w wyglądzie, zapachu, ale jak ze smakiem? POEZJA I ORZECHOWA AMBROZJA! Snickers może całować Sneaky po stopach ;) Tutaj wszystko jest idealnie wyważone, a o przesłodzeniu nie ma mowy. Czekolada silnie daje kakao, ale brak w niej goryczy więc proszę się nie zrażać, że jest gorzka (a wiele osób niestety gorzkiej nie lubi). Masło orzechowe jest jakby nugatem w tym batonie, ale nie jest zlepkiem cukru, a masłem orzechowym w 100% (i to chyba crunchy! ;)), a na dodatek lekko się ciągnie. Orzeszki ziemne są świeże, nie walą zdechłymi myszami i cudownie chrupią. Batonik to po prostu ulepszona do granic możliwości wersja tego popularnego łakocia od firmy Mars. Czy polecam? Strasznie! Szczególnie fanom masła orzechowego :)


Podsumowując:
11/10 ;)
Czy kupię ponownie? - Tak 

28 komentarzy:

  1. Za Snicersem nie przepadam ale ten baton to jest coś co mogłoby mi posmakować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy batonik by Ci smakował! :)

      Usuń
  2. Jejku,ale mi smaka narobiłas!CHcialabym bardzo go sprobowac! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że Ci się te batony kończą. xD Nie będę cierpieć, że ich nie spróbuję. Jeej, taki naturalny Snickers... no zeżarłabym, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Zawsze można zamówić ;)

      Usuń
    2. Niby tak, ale mam jakiś wewnętrzny opór przed zamawianiem rzeczy zwyklejszych (czyt. innych niż czekolady). Nie mówię "nie", ale "nie teraz". Nie przy tej pogodzie.

      Usuń
  4. Byłam w piątek w Legal Cakes i go widziałam, ale się nie zdecydowałam :( Wiem już, po co wracać :P Nie było także Brownie, Koko i Szyszek :( Ale kupiłam owocowo-czekoladowego, a do tego bajaderkę i pieguska :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam!? One są genialne :)

      Usuń
    2. Miałaś rację, na pewno tam zawitam, jak będę w Warszawie :) Cały czas myślę o tym batonie :p To jakie inne muszą być genialne!

      Usuń
  5. Cudowna na czekoladowa warstwa a snickers z masłem orzechowym brzmi cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już po samych twoich ocenach widać, że firma przypadła ci do gustu. To już kolejny baton od nich, który dostał 11 punktów

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno wygląd jak i smak do mnie przemawiają. Muszę go spróbować. Taki ulepszony Mars z pewnością jest wyśmienity. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nam się trochę zapasy zmniejszą to koniecznie musimy takie zamówienie zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobrażam sobie jakie to jest pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie patrzyłam na komentarze w innych recenzjach, więc mogły paść takie pytania, dlatego przepraszam za powtórzenia :P
    1. Czy ktoś spoza Warszawy może taką pyszność zamówić?
    2. I jeśli tak, to mam te ciacha zamawiać telefonicznie, czy mailem?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :)
      1. Tak! Ja jestem spoza Warszawy i śmiało paczuszkę dostałam :) I zamawiam ponownie hehe ;)
      2. Mailem pisałam ja, ale myślę, że telefonicznie pójdzie szybciej :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. To nas jeszcze interesuje ile taki baton kosztuje ;P

      Usuń
    3. Dziewczyny! Przecież macie napisane w recenzji...

      Usuń
    4. Kurw... ślepota i głupota nie boli xD Za długo przeglądałyśmy ich stronę gdzie nie ma cen xD

      Usuń
  11. Coś lepszego niż Snickers. Boskie ciacho. Orzechy i czekolada gorzka. *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. On jest jednym z moich 'must have and eat' z LC. :DDD
    Przypomina trochę wyglądem batonika, którego udało mi się kupić na wycieczce za granicą, który był jednym z najcudowniejszych na świecie. xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.