poniedziałek, 20 czerwca 2016

Współpraca z biogo.pl!

Post miał być wczoraj, ale wyszło jak wyszło ;) Sobota pod znakiem doła i cały dzień spędziłam pod kołdrą więc nawet trening ominęłam. Kiepsko, ale przynajmniej takie paczuszki poprawiają humor! :)
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym biogo.pl! Oferta sklepu bardzo pod pasowała do mojego bloga więc coś czuję, że współpraca będzie owocna. Już na wstępie powiem, że produkty, które otrzymałam są w 90% wegańskie i pełne zdrowia! Zacznę od tego, że sama strona internetowa wykonana jest ślicznie i robienie na nich zakupów to czysta przyjemność. Bogata paleta przeróżnych produktów doprowadza do oczopląsu, bo asortyment jest tak ciekawy, że nie wiadomo na czym skupić wzrok. Produkty wegańskie, bezglutenowe, ''superfoods''...to wszystko w jednym i pięknym miejscu :)

A co mówi o sobie firma?
Biogo powstało z minimalistycznej idei podejścia do życia i łączy maksymalną prostotę ze szczytem wyrafinowania. Dlatego pomysł na logo wziął się z zasady idei symetrii środkowej. Symetria ma swój styl, układ, porządek i charakter. Cechuje ją prostota i eleganckie rozwiązania, ale często również oryginalność i wyrafinowanie.
Dzięki takiemu połączeniu trudno będzie modyfikować, przetwarzać czy odświeżać markę, która powinna być czysta i nieskazitelna tak jak Natura.
Logo składa się z połączenia słów bio i go.
Bio symbolizuje faunę i florę czyli życie bez wpływu i oddziaływania przez człowieka.
Go to powrót do natury. Czyli zmiana trybu życia, podejścia do Świata, człowieka i samego siebie. Uproszczenia pewnych procesów życiowych, zdystansowania się i chęci ciągłego samorozwoju.
Cztery symetryczne elementy(pierwiastki) logo symbolizują cztery żywioły Matki Natury (ogień, ziemia, powietrze i woda), które łączy piątym element - człowiek. "i" ma cel ochrony i utrzymania równowagi życia na Ziemi.
Zielony punkt to Świat w mojej głowie. Świat czystej natury, pierwotny, organiczny , wolny od zła, przemocy i konwenansów. Świat nie zniszczony przez cywilizację, Świat którego trudno już dojrzeć gołym okiem...

Jak bym czytała wiersz ;)

A co znalazłam w mojej paczce?




Pasztet z fasolki kidney
Falafele
Kotleciki wegańskie
Pasztet z ciecierzycy, marchewki i słonecznika
Musli Kolumba
Tempeh smażony
Figi w surowej czekoladzie
Deser ryżowy mango-marakuja
Deser sojowy kokos-mango


Ponad to w kopercie dostałam super próbki kosmetyków i śliczne wizytówki :)


Już we wtorek na blogu pierwsza recenzja smakołyków z tego sklepu! A na dziś to tyle :) Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na stronę biogo.pl! Miłego oglądania ;)



20 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :D Super paczuszka- swoją drogą, bardzo lubię jogurty sojade- mam nadzieję, że i tobie zasmakują :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaiłam się zawsze na to musli :p Pasztety są bardzo ciekawe. I figi chętnie bym spróbowała - lubię produkty Surovital :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności - wszystkie te produkty są ciekawe i spośród nich jadłam tylko figi w surowej czekoladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, no to będą kolejne "obiektywne" recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał, w czym problem, bo serio zaczynasz męczyć...
      Moje recenzje ZAWSZE SĄ OBIEKTYWNE

      Usuń
    2. Piszesz dużymi literami,jesteś taka stanowcza...

      Usuń
    3. Piszesz z Anonima, jesteś taki odważny/a ...

      Usuń
    4. Nie mam konta na google'ach...

      Usuń
    5. Zawsze można się podpisać :) Nie wstydź się swojego imienia, pewnie jest ładne.

      Usuń
    6. Na pewno ładniesze niż Twoje
      Hihi

      Usuń
    7. Nie zaprzeczam. Ja mam brzydkie imię.

      Usuń
  5. Współpraca na pewno się uda, bo produkty super :) Paczuszka cieszy! Nawet próbki kosmetyków się załapały. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie możemy doczekać recenzji deserków, bo też się wahałyśmy czy ich sobie nie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna współpraca! Natalko krejzolu! :DDD Oby było ich jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie, że z nimi współpracujesz. Czekam na kolejne opisy produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie smakołyki! Większości produktów nigdy nie jadłam. Czekam na recenzje! Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nawiązałam współpracę z tą firmą i oczekuję pysznej przesyłki :) Asortyment jest rewelacyjny! Jest w czym wybierać :) Twoje propozycje zapowiadają się smakowicie :) Jestem ciekawa tych deserków i tempeh, które sama miałam wybrać, ale bałam się, że to nie przejdzie, bo są to produkty lodówkowe i myślałam, że byłby problem z dostawą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam do nich jakiś czas temu ale nie odpisali.. ale Tobie gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.