poniedziałek, 11 lipca 2016

Baton Brownie Legal Cakes

Jedenaście dni lipca za nami, a ja ciągle mam wrażenie, że jest czerwiec. Czas leci szybko, ale ja staram się korzystać ile wlezie! Mam nadzieję, że u Was jest tak samo? ;) Doszłam do wniosku, że nie mam się co przejmować poprawką, bo tylko bardziej się zestresuję i nie będę w stanie się efektywnie uczyć. W tym tygodniu jadę na moje pierwsze korepetycje i postaram się już powolutku przyswajać materiał - trzymać kciuki!

Tak dla informacji - od dziś w Lidlu tydzień amerykański. Oferta według mnie badziewna (brak słynnych lodów, brak amerykańskiego masła orzechowego i pysznych mini brownie) i na pewno nic tam nie zakupię. Jeśli jednak Wy jesteście chętni na zakupy to podzielcie się co kupicie/kupiliście :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatni z batonów od Legal Cakes, które otrzymałam do testowania - brownie! Ale to brownie nie jest takie klasyczne bo...z czerwone fasoli! Dacie wiarę? Ja na początku nie mogłam uwierzyć, że tam na serio jest fasola. No bo jak? Fasolka na słodko? I to z bananem? W formie ciasta? Jesteście ciekawi jak mi to zasmakowało? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Grafika opakowania jest bardzo ładna, czytelna i bardzo zachęcająca. Czemu? No bo kto nie ślini się na myśl o amerykańskim klasyku brownie? :) Ja uwielbiam to ciasto, a w zdrowej wersji już w ogóle! Wygląd batonika też doprowadza do ślinotoku bo wygląda jak autentyk z toną kalorii i niezdrowych składników ;) Jak natomiast smak?


Smak: Zapach był wyraźnie bananowy i bardzo podobny to zapachu chlebka bananowego.  Konsystencja była bardzo podobna do klasyku, ale może bardziej wilgotny i mniej ciągnący się. Oczywiście nie było też tłuszczu, który w wypieku o tejże wdzięcznej nazwie, daje o sobie silnie znać. Brownie fasolowe jest niezwykle delikatne, aksamitne i wręcz rozpływa się w ustach. Jego konsystencję i smak mogę śmiało porównać do musu czekoladowego albo puddingu z budyniu.
Aromat bananów jest bardzo silny i nadaje przyjemnej słodyczy, która uwielbiam! Banany potrafią zdziałać cuda i tu też się tak stało. Dzięki nim fasola została doskonale zakamuflowana, a czekolada o bardzo wysokiej zawartości kakao (90%) stała się łagodna i przyjazna dla osób, które za gorzkimi czekoladami nie przepadają (sprawdzone na mamie!) :) Kasza jaglana, która jest w składzie też gdzieś niknie pod aromatem kakao, banana i czegoś ''ciastowego'', co czuje się przy każdym gryzie. W składzie jest jeszcze wanilia, ale to chyba bardzo symboliczny dodatek, bo za nic w świecie jej nie wyczułam ;) Ogólnie jestem porażona jego smakiem i mogłabym takie brownie jeść absolutnie codziennie! Postaram się takie coś odwzorować w domu, ale wątpię czy mi się uda ;) To na pewno jedna z nielicznych 100/10 na blogu! DELICJE.



Podsumowując:
100/10!
Cena - ok. 7 zł Legal Cakes
Czy kupię ponownie?- Tak ♥

38 komentarzy:

  1. Jadlam i mi smakowalo tez,choc mogooby byc slodsze wedlug mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również czas pędzi bardzo szybko - za szybko... Cieszę się, że wzięłaś sobie nasze rady do serca :) Stres to najgorsze co może być - nie tylko odbiera możliwość logicznego myślenia ale również przysparza wiele innych problemów. Poradzisz sobie :) Ja w Ciebie wierzę i wierzy wiele osób ♥

    Batonik ciekawy - z chęcią bym spróbowała ale ta odzywka..... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow 130 gram batona i tylko troche ponad 200 kcal z samych zdrowych sladnikoww. musze go miec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucz się na luzie, bo stresując się, nic nie przyswoisz. Masz sporo czasu, żeby potrzaskać zadania - im więcej zrobisz, tym bardziej utrwali Ci się schemat i będziesz je rozwiązywać automatycznie :) Trzymam kciuki.
    Tydzień amerykański w Lidlu zdecydowanie nie dla mnie ;)
    Aaaaa, jak żałuję, że nie było brownie, jak ich odwiedziłam :( Może następnym razem napiszę do nich maila, żeby mi zaklepali :D KONIECZNIE muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie! :*

      Koniecznie bierz i się nie zastanawiaj! Mam nadzieję, że przy następnej Twojej wizycie będa i zjesz to cudo <3

      Usuń
  5. Podoba mi się w przekroju. A wypieki z fasoli bardzo lubię, więc i ten na pewno by mi smakował - tym bardziej że zawiera kakao i czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie jadłaś brownie z fasoli? Co z Ciebie za aspirująca weganka :D Zszokowałaś mnie. Jak wiadomo 'wszystko można z fasoli' xD
    Domowe ciacho też wychodzi super, polecam :) Ja wczoraj miałam robić, ale zjedzono mi fasolę [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiem, jestem złą wegetarianką XD

      Usuń
  7. Ciasto z fasolą robiłam w domu. było całkiem smaczne i nie czuć było fasoli, więc nie dziwię się ocenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam tylko serek do kanapek 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię ;) Kusił, ale jednak nie będe kupować.

      Usuń
  9. Czekałam na tą recenzję, kocham brownie miłością bezgraniczną :D
    A co do tygodnia - mnie też zawiódł, liczyłam na brownie i powtórkę lodów, a tu klapa :( To masło orzechowe skład ma praktycznie taki sam, rózni się etykietką i miejscem produkcji xD Ale nie różni się smakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni się składem, bo ma mniej orzechów! :(

      Usuń
    2. 94%, to z etykietką amerykańską też tyle miało, nawet wczoraj sprawdziłam, bo w pustych słoikach już siedzą ogórasy na zimę :D

      Usuń
    3. Wydawało mi się, że w wersji Crunchy jest 95%, ale może się mylę...

      Usuń
    4. Bardzo możliwe, ale to amerykańskie crunchy miało 94% :)

      Usuń
  10. polecam upiec sobie ciasto z czerwonej fasoli :) pycha :)
    piekłam też ciasto z cukini, buraka i marchewki :)
    wszystkie czekoladowe były - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz! Na pewno sama spróbuję coś wyczarować :)

      Usuń
  11. Zacna rzecz, widzę. :D

    A w Lidlu byłam i tylko się wkurzyłam. Po remoncie u mnie w mieście ten sklep jest jakiś upośledzony - nic w nim nie ma (z tych rzeczy, co mnie interesują). Ale masło orzechowe kupiłam - było z jakąś nową etykietą, no ale... :P I ciastka (http://chwile-zaslodzenia.blogspot.com/2015/06/mcennedy-american-star-nougatelli.html - polecam szczerze!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( U mnie już Lidl po remoncie, ale na szczęście wybudowali lepszego niż poprzedni ;) A ciastka znam i bardzo lubię, ale teraz unikam rzeczy z produktami odzwierzęcymi (w tym przypadku mleko).

      Usuń
  12. Genialne są te baloniki z Legal Cakes. 😄 Z przyjemnością się o nie pokusze jak będą gdzieś dostępne! ;)
    Tak trzymaj, Kochana! Zero stresu, dobre przygotowanie i będzie pięknie! To w końcu wakacje. Kiedy wypoczniesz i się zregenerujesz jak nie teraz? Życzę udanego wypoczynku. Rób to, co kochasz, a do matmy systematycznie, powoli i dasz radę. ;) Powiem Ci, że dużo zależy od nastawienia, bo mi najlepiej poszły matury, które potraktowalam zupełnie na luzie, bez ciśnienia. 😉 Tobie też radzę tak zrobić! Wiem, że będzie dobrze. ☺😊
    Trzymaj się, Kochana! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być u Ciebie dostępne na różnych siłowniach ;) Tak przynajmniej jest w Łodzi i innych miastach :D

      Dziękuję kochana, oby tak wyszło ♥

      Usuń
  13. Ja brownie to mogę w każdej postaci. Oj wzięłabym się za tego batonika. Jejku, to musi być strzał w 10 :) Mniam, mniam :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten skład w połączeniu z Twoją oceną bardzo intrygują. Ciekawa jestem czy by mi smakował.

    OdpowiedzUsuń
  15. Batony LC brzmią genialnie, ale wiesz, czy one są wegańskie ? Czy używają białka z mleka :) ?? Pisali Ci może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet nie pytałam. Pewnie wegańskie nie są, ale ja jeszcze 100% weganką nie jestem :)

      Usuń
  16. Jeja, ależ miałam w takim razie pecha! :D W sobotkę byłam na miejscu w Legal Cakes'ie i akurat brownie nie było. :C Próbowałam innych. :D Ale ogólnie to - mega miejsce, a dziewczyny, które tam pracują jeszcze lepsze. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem robimy takie ciasto z fasoli ale jeszcze nie widziałyśmy aby ktoś je sprzedawał :D Wow coraz bardziej nas zadziwiają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też niedługo o nim napiszę, bo już jadłam. Mocno wlgotny, bananowy ..więcej napiszę u siebie! :) I też kupię ponownie!

    Co do tygodnia Amerykańskiego, to masło przecież jest, ale Lidl zmienił szatę graficzną. Ja się może w końcu skuszę na ciastka z orzechami macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest to samo masło, bo ma gorszy skład :/

      Usuń
  19. Po czterech smakach Brownie od Nature's Bakery jestem trochę zrażona do tego ciasta, w związku z czym nie byłby to pierwszy wariant Legal Cakes, po jakiego bym sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam,naj........lepszy....

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.