niedziela, 24 lipca 2016

Bioindygo.pl

Dziś moi kochani niestety haul zakupowy się nie pojawi, bo nie widzę sensu aby wstawiać tu jedynie same warzywa i owoce, na których to moja dieta teraz się opiera :) Lato to bogactwo dóbr natury i raj dla wegan więc...chyba nie muszę nic więcej pisać ;) Postaram się przygotować coś na następną niedzielę, a dziś coś innego :)

Tajemnicza paczuszka? Tak! Tym razem paczuszkę pełną dobroci dostałam do testów od firmy, a właściwie sklepu internetowego z żywnością ekologiczną i zdrową - BIOINDYGO.PL!
Na tej stronie dostaniecie dosłownie wszystko co najlepsze dla naszego podniebienia i zdrowia! Bakalie, przyprawy, mąki, słodkości, a nawet suplementy diety! Tam jest po prostu bogactwo BIO żywności i to na prawdę w przystępnych cenach :) Jesteście ciekawi co pojawi się na blogu? Zapraszam! :)



W mojej paczce znalazły się takie pyszności jak :
Erytrytol
Suszone pomidory BIO
Mąka orkiszowa BIO
Orzechy laskowe w surowej czekoladzie
Migdały w surowej czekoladzie
Rodzynki w surowej czekoladzie
Mini surowa czekoladka z orzechami laskowymi
Gorzka surowa czekolada
Sok z mango
Karob
Mieszanka warzyw suszonych BIO


Wszystko to przyprawia mnie o cieknącą ślinkę i mam nadzieję, że Was też? ;) Kilka rzeczy już wypróbowane! A jedna z nich we wtorek już na blogu, więc serdecznie zapraszam :)

Jeśli jesteście ciekawi co dzieje się na stronie sklepu to zapraszam Was tu:

Ponad to jeśli zdecydujecie się na zakupy w tym sklepie, to otrzymacie ode mnie rabat 5%!
Wystarczy, że w pole z kodem rabatowym wpiszecie:

rankiem5


I voila! Rabat magicznie zniża nam cenę zakupów ;) Mam nadzieję, że razem będzie nam się miło testowało :)

Miłej niedzieli!

17 komentarzy:

  1. Ale super rzeczy dostałaś! :D Najlepsze wg mnie sa suszone pomidory,mango,erytrol i karob.Milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, ze dzisiaj pojawi się ten post :)
    Super paczka ;) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Surovital <3 świetna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Także niedawno otrzymałam paczuchę od tej firmy i faktycznie ma ogromny wybór :) Ciekawy produkty wybrałaś, choć nie skusiłabym się na pomidory suszone, niestety nie podeszły mi kompletnie ostatnim razem, jestem ciekawa Twojej oceny. Erytrol jest świetny! Interesujący jest też sok z mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zainteresował :) Będę nim ładować witaminę C! :)

      Usuń
  5. Latem paradoksalnie zawsze odżywiam się trochę mniej zdrowo, bo właśnie też jem głównie owoce i warzywa. Wszelkie kasze, które zawsze gotuję jakoś latem są pomijane, a mięcho, które tak kocham, przy wysokich temperaturach czasem wydaje się za ciężkie, ale i po prostu wcinam takie ilości warzyw i owoców, że nie raz na nic innego nie mam ochoty (no chyba, że na słodycze). :P

    Taka paczka zawsze miła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja latem odżywiam się prawie 100% wegańsko i bardzo zdrowo! :) Ale wiadomo, co człowiek to inaczej ;)

      Usuń
  6. Same pyszności :)
    Wszystkie produkty Surovital uwielbiam, a sok z mango wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzeszki w czekoladzie to byśmy od razu podkradły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego sklepu jeszcze nie znam, ale asortyment mają ciekawy :) Udanych testów i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. COCOA ma całkiem dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ bogactwo w paczuszce :)
    możesz poszaleć kulinarnie, wow !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.