sobota, 30 lipca 2016

Co je wegetarianka na obiad? (5)

Jeśli kogoś interesuje kawałek mojego życia prywatnego, to zdradzę, że na urodzinach u wujka bawiłam się wyśmienicie! Wróciłam padnięta i zmęczona, a więc byłam prze szczęśliwa, że post na piątek jest już napisany i zaplanowany (kocham funkcję automatycznego wstawiania postów ♥). Korepetycje też poszły w miarę nieźle, a kolejny temat został odbębniony  :) Oby tak dalej! No i dowiedziałam się, że jadę do Gdańska! Przynajmniej trochę wyrwę się z mojego mieszkania i wypocznę na świeżym powietrzu. Jeden dzień w Gdańsku zaplanowany na cudowne spotkanie z pewną osóbką! Kocham tak poznawać ludzi :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz na blogu dwa razy z rzędu był jadłospis, a więc dziś propozycje obiadowe ;) Mam nadzieję, że Wam się spodobają, bo pokarzę też obiad z serii ''kryzysowe'', kiedy to oprócz kiełków i marchewki, nie miałam żadnych świeżych warzyw w domu :D Zapraszam!


Tutaj przedstawiam Wam moją nową miłość - chleb pro body :) Tata kupuje mi go na piekarni (gdzie pracuje, więc do domu przyjeżdża z jeszcze ciepłym ♥) i śmiało mogę stwierdzić, że to najlepszy chleb na świecie! Mięciutki z chrupiącą skórką i toną pestek słonecznika, sezamu i siemienia lnianego :D Dodatkowo mam tutaj brokuły na parze cały pasztet z pestek dyni i suszonych pomidorów oraz frytki z 2 dużych marchewek (vegan)


Tutaj natchnęło mnie na uruchamianie piekarnika, a więc padło na pieczarki pieczone z wędzoną papryką! Na talerzu wylądowały 4 sztuki dużych pieczarek, cała paczka kiełków na patelnię z oregano i suszonym czosnkiem, kalafior na parze, 2 falafele food with passion (najlepsze na świecie ♥), bułka sojowa i ketchup jako dip (vegan)


Tego dnia było wyjątkowo zielono ;) Na talerzu wylądowało prawie pół kilo drobnej fasolki szparagowej, pół brokuła na parze, cała paczka kiełków na patelnię z przyprawą do kurczaka, 2 falafele marki poloniak.pl od sklepi biogo.pl (tutaj recenzja), bułka sojowa i ketchup jako dip (vegan)


Nowość, a przynajmniej dla mnie, od Frosta, a mianowicie paluszki warzywne (marchew+groszek+ser) 3 sztuki, 500 gramów drobnej fasolki szparagowej, marchewki w słupkach i cała paczka kiełków na patelnię z przyprawą do pizzy + bułka sojowa i ketchup. (vegetarian)


A tutaj obiad czysta improwizacja :D Dobrze, że miałam fasolkę szparagową w puszcze, bo ostatnio na zielone warzywa mam straszną chcice i nie wyobrażam sobie życia bez nich. Więc tak - fasolka szparagowa z puszki (cała puszka), 3 parówki sojowe od Polsoja podsmażone na patelni, cała paczka kiełków na patelnię z przyprawą do pizzy, 500 gramów marchewki, bułka sojowa i ketchup. (vegan)


Miłej soboty kochani ;)


28 komentarzy:

  1. Masz tate piekarza ?jak super,co do skladu chleba pro body.można ny dyskutować ale.mi tam tez smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekarzem nie jest, ale pracuje na piekarni :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że dzień był udany i wakacje mijają Ci w udanej atmosferze ;)Oby było tak dalej :) Czekam też na jakąś mini relację z wycieczki do Gdańska ;) Dania bardzo apetyczne - mam nadzieję, że recenzja pasztetu pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, bo już ich nie widuję :(

      Usuń
  3. Jak zawsze uwielbiam twoje obiady,muszę z raz do cienie wpaść,bo bym się w końcu najadła XD

    OdpowiedzUsuń
  4. pokażę* :D
    Super, że urodziny wujka się udały!

    A frosta ostatnio jakoś szaleje - zdaje się, że widziałam ich soczewicę z warzywami i różne takie miksy (albo to był hortex). Bogato w warzywa - to ja rozumiem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Frosta zrobiła te nowe warzywne miksy :) Też muszę ich spróbować.

      Usuń
  5. Skuszona twoimi obiadkami, wreszcie kupiłam kiełki na patelnie. Rzeczywiście bardzo dobre, zwłaszcza, że podgrzewałam na odrobinie oliwy z chili (lubię na ostro jeść). Jednak całe opakowanie to za dużo dla mnie na raz (miałam jeszcze kopytka i pomidora) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja jakoś nie mam problemów, ale wiesz...dla mnie to pierwszy posiłek więc jestem jak mały odkurzacz :D

      Usuń
  6. Ten ketchup to Kotlin bez cukru? :) Jeśli tak, to mogłabyś napisać, czy bardzo różni się smakiem od tych tradycyjnych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie ma różnicy! Jest pyszny i baaardzo pomidorowy :)

      Usuń
  7. Pyszności! Z taką michą/talerzem smakowitości to można zasiąść do stołu :D Prawie wszędzie kiełki na patelnie :D Aż ja w końcu muszę się zabrać do ich kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tego chlebka wprost z piekarni :D Wszystko wygląda bardzo apetycznie - w moim guście smakowym ;) A przez sezon na bób, dawno nie jadłam kiełków na patelnię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy talerz chętnie przyjmę ;) Wyglądają baaaaaaaaaaardzo apetycznie!!!
    Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko 8 sierpnia w Lidlu będą batony Dobra Kaloria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem! Popadłam już w euforię, ale chyba nie będę miała okazji skorzystać bo w tedy będę w Gdańsku :/

      Usuń
    2. A tam nie ma Lidla? Zreszta może nie wykupią ;)

      Usuń
  11. Chleb Pro body znamy bardzo dobrze i nie raz tosty z niego ratowały nam dzień na uczelni xD Nawet mamy recenzję przygotowaną na bloga ale jakoś jeszcze nie złożyło się aby ją dodać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. wegetariańskie obiady są pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile kcal ma jeden obiad? tak około?

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze pyszności :)
    Zapraszam:
    http://chrupacz-poranny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te obiady są mega. :DDD Kurka! :D Fura pysznego żarełka. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Frytki z marchewki? W sensie surowa marchewka pokrojona w słupki? Dla mnie frytki z marchewki to pieczona jej wersja :) A co do chleba pro body - ja jem już długi okres czasu ten chleb. Najlepszy, taki wilgotny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To surowa marchew, ale kroję ją w frytki :P

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.