poniedziałek, 18 lipca 2016

Cocofina

Są takie rzeczy, które moglibyśmy jeść codziennie, bo swoim smakiem kompletnie na oczarowują i nie pozwalają wyjść z sideł tego uroku. Ja ostatnio mam tak z kiełkami, a od lat mam tak z masłem orzechowym czy winogronem albo jabłkami. Te smaki trzymają się nas i nie chcą puścić! Tak też ostatnio zakochałam się w uwaga...kokosie. A jak to się stało? Już mówię! Firma Cocofina sprezentowała mi niesamowitą paczkę pełną kokosowego dobra! Nie spodziewałam się, że z kokosa można zrobić tyle rzeczy! Woda kokosowa, mleko kokosowe, wiórki, mąka, cukier...normalnie w głowie się nie mieści, a oczy dostają oczopląsu :)

Tak w ogóle, co to jest Cocofina? Już tłumaczę! Cocofina zajmuje się produkcją zdrowej żywności z kokosów. Ich produkty produkowane są z pasją, oddaniem i wyjątkowa ostrożnością! Kokosy są wyselekcjonowane i nie ma opcji aby do produkcji trafiły jakieś gorsze sztuki. Wszystko jest tam prowadzone na najwyższym poziomie, a kokosy są zawsze najlepszej jakości. To przecież wszystko dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia, a więc firma się do tego przykłada! :) Nie ma tutaj żadnej ściemy jak to bywa w przypadku konserwantów i substancji dodatkowych - po prostu 100% kokosy ;) Firma powstała w 2004 roku w Wielkiej Brytanii, a teraz już z ponad 10 letnim stażem ciągle się rozwija! Ciekawi co otrzymałam? Zapraszam :)


W swojej paczuszce znalazłam :
♥ Cukier kokosowy
♥ Mąkę kokosową
♥ Prażone chipsy kokosowe
♥ Batoniki kokosowe w 3 smakach
♥ Mleczko kremowe z kokosa
♥ Wodę kokosową
♥ Torbę ekologiczną na zakupy


Powiem Wam, że jestem zachwycona! Czekacie na testy? Oby! Już niedługo zaleje Was tropikalna fala od Cocofina!



Trzymacie się i miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. JUż jakiś czas temu widziałam u Ciebie banerek tej firmy i zastanawiałam się jakie smakołyki otrzymasz ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze od wiosny do jesieni jem kiełki codziennie, a winogrona... te granatowe, jak gdzieś dorwę to przepadam! Masło orzechowe, no to już nie tak często jak kiełki, ale nie wyobrażam sobie zostania bez ani słoika w zapasie. Kokos z kolei bardzo lubię, ale rzeczy z nim jadam... jakoś dziwnie rzadko, jak na lubiany dodatek. Chyba po prostu nie mam za bardzo z czym. :>

    Tu widzę bardzo ciekawą paczkę i nie dziwię się, że mając rzeczy z niej do zjedzenia zajadasz się "kokosowościami" codziennie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko granatowe! Zielone winogrona to nie to samo ;) A najlepsze jest winogrono wrześniowe.
      Ja kokos jem często, bo z kaszą jaglaną komponuje się fenomenalnie :)

      Usuń
  3. Batoniki, mąka i woda niezmiernie mnie ciekawią :) Nigdy nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to jakiś cud! Zaraz idę oblukać tą firmę, bo w maśle kokosowym jestem zakochana od 2 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o mnie, to od dziecka uwielbiam wszystko, co kokosowe. i to się nie zmieniło po dziś dzień. za draże kokosowe albo bonty oddam wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z początku przeczytałam koleina i nieco się przeraziłam ;) Fajna marka, muszę spróbować czegoś spod jej skrzydeł. Kusi mnie wszystko, co kokosowe, więc jest w czym wybierać. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam.wcześniej o firmie. Gratuluję i czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam w głowie żywności która mogę jeść codziennie ... i jakoś nie mam takich. To dziwne i przykre. Przecież musi coś być. Kawa z mlekiem to najprzyjemnieszy moment mojego dnia + gazeta. Może z mlekiem kokosowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, brzmi super! :) Kokos i kawa to niezły duet :)

      Usuń
  10. I wszystko z kokosa!? Zazdroszczę :D Będę śledzić recenzje tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokos do końca życia będzie jednym z naszych topowych smaków :D Wow tylko pozazdrościć takiej kokosowej mocy :D Dosłownie wszystko byśmy z tej paczuszki chętnie przygarnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Co nowa przesyłka to ciekawsze produkty! Czekam na recenzję, mimo że wszystko tu kokosowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne te produkty! Zwłaszcza batony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Produkty kuszą! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na czym robisz zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.