piątek, 29 lipca 2016

Deser ryżowy mango-marakuja Sojade (biogo.pl)

Desery sojowe to u mnie ostatnio norma. Nie pamiętaj kiedy ostatnio jadłam ''prawdziwy'' jogurt czy jakiś deserek mleczny. Jestem oddana na dobre marce Sojade, która w tworzeniu wegańskiego nabiału jest MISTRZEM i nawet moje ulubione ''budynie'' z Alpro ich nie pobiją! Nagminnie staram się polować na ich jogurty i jak na razie udaje mi się znajdować je w moim Piotrze i Pawle (ale chyba wycofują :<). Są to jogurty sojowe i innych jeszcze okazji nie miałam próbować...do czasu. Firma biogo.pl do testów wysłała mi coś, o czym marzyłam już od dawna! Deser z ryżu? O smaku mango? To musi być niebo! Czy tak też się okazało? Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Opakowania jogurtów i deserów marki Sojade wyjątkowo mi się podobają. Są takie wdzięczne, kolorowe i ślicznie wykonane graficznie. Jest na nich wszystko co trzeba, a przy okazji nie użyto tu zbyt wielu dodatków. Widnieją na nim takie informacje, jak to, że deserki są wegańskie, bezglutenowe i z licznymi certyfikatami o ich ekologiczności. Pod kartonowym opakowaniem znajdują się 2 malutkie pudełeczka wypełnione deserem w pięknej barwie dojrzałego mango. Jak wiadomo (a przynajmniej stali czytelnicy wiedzą), mango kocham, a więc ślinotok miałam murowany ;)

Po zerwaniu wieczka z pudełka lekko się zdziwiłam. Czemu? Bo jogurcik wydawał mi się bardzo delikatny i wodnisty, a niegęsty i kremowy jak podobne wytwory z soi. Czy jednak to źle wpłynęło na smak?


Smak: Zacznę od zapachu, który był intensywnie słodki i owocowy. Miałam wrażenie, że wącham prawdziwe dojrzałe mango, które aż prosi się o zjedzenie :) Od razu zabrałam się za pałaszowanie i...przepadłam! Jego delikatna konsystencja ''wchodzi'' człowiekowi tak łatwo i z takim wielkim smakiem, że deserki (oba) pochłonęłam za jednym posiedzeniem. Są bardzo orzeźwiające i intensywnie owocowe, a więc idealnie sprawdzają się na upały.  Konsystencja deseru ryżowego może nie jest tak idealnie kremowa i podobna do ''prawdziwego'' jogurtu jak w sojowym, ale ten smak...kto nie jadł niech żałuje ;) Nie czuć w nim absolutnie ryżu, a jedynie moc owoców i tą przyjemną nutę orzeźwienia. Głównie smakuje jak mango, ale i są w nim przebłyski kwaśnej marakui. Czy polecam? Tak! I na pewno skuszę się na inne smaki :)


Podsumowując:
11/10 ;)
Czy kupię ponownie? - Tak i jeszcze raz tak!

19 komentarzy:

  1. Nie mój klimat ale ciesze się, że Tobie smakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przyjemnie.
    PS Nie wiem dlaczego, ale smak mango-marakuja kojarzy mi się bardzo z tanimi i niesmacznymi rzeczami... Pewnie dlatego, że gorsze firmy się za to biorą i to tak razi w oczach, bo człowiek wie, że nic dobrego.
    Swoją drogą, po odpowiedziach "czy kupię ponownie?" zaciekawiło mnie... często kupujesz jedzenie przez internet? Czy po prostu chwytasz to potem stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się kojarzy dobrze, bo przeważnie trafiam na bardzo smaczne rzeczy o tymże smaku ;) Nie kupuję przez internet, bo po jednych moich zakupach wydałam...300 zł i mam zakaz od rodziców :P Ale na szczęście często znajduję te rzeczy stacjonarnie w Łodzi :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię te firmę,smakują mi ich naturalne jogurty.Raz w eko sklepie widziałam te deserki,teraz w sumie żałuje ze nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj są pyszne :) Ja już kupiłam nowe deserki od Sojade :)

      Usuń
  4. Nie robię zakupów w Piotrze i Pawle, więc nie spotkałam się z tymi deserkami :) Nie trafiłyby raczej do mojego koszyka ze względu na cukier, ale ryż z mango... To nie mogło się nie udać! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Walić cukier i zajadać :D

      Usuń
  5. Konsystencja by mnie trochę rozczarowała, ale smak już nie - brzmi bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny, smak jednak mnie nie pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam podobny od Sojade też taki smak więc przypuszczam, że to coś podobnego. Nie dziwię się co do oceny, pyszne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem miłośniczką deserów z mango... Czekam więc na recenzję innych smaków, bo takie produkty ogólnie coraz bardziej mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam marakuję pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to fajne.
    Wyglądem przypomina deserki stworzone rodem dla dzieciaczków. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Za samym mango jedzonym solo nie przepadamy ale już w takiej formie byśmy nim nie pogardziły :D Będziemy miały te deserki na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mango solo kocham więc dla mnie ten deserek to niebo :)

      Usuń
  12. Pyszny miks, w tym moje ulubione mango :) Chciałabym spróbować te połączenie bez dodatku cukru, bo myślę, że owoce same w sobie są słodkie, a tak deser byłby chyba trochę przesłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oja! :D Mango lubię, a dot ego taka pozytywna recenzja? :DD Łuuuhuuu! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.