niedziela, 17 lipca 2016

Haul zakupowy (13) - moje wegetariańskie zakupy

Jutro ważny dzień, pierwsze korepetycje! Stres jest, bo już dostanę wytyczne do powtarzania, ale wiem przecież, że to dla mojego dobra i pozytywnego zaliczenia matematyki :) Trzymajcie kciuki bo strach w oczach oczywiście mam! Może jeszcze wpadną jakieś zakupy w Lidlu więc też radocha będzie, bo tofu ostatnio króluje u mnie w kuchni :D

I dziękuję Wam za pozytywne przyjęcie mojego food book'a! Postaram się robić takie raz na miesiąc :)

Oki...czekaliście na haul? W tym tygodniu wpadło na prawdę dużo ciekawych rzeczy, bo prawie codziennie byłam na mieście. Oczywiście nie brakowało też ogromu warzyw i owoców, ale ich raczej nie fotografuję, bo zjadam je na bieżąco.  Zakupy robiłam w wielu sklepach, ale chyba te największe poczyniłam w Lidlu, Biedronce i Tesco. Oczywiście tato jeszcze zakupił mi dobra natury na ryneczku i malutki procent tego pokarzę na tym haul'u. Ciekawi? Zapraszam!


Na powyższym zdjęciu są zakupy z Lidla, Biedronki, Kauflanda i Intermarche. W Intermarche byłam po raz pierwszy, ale na pewno już tam więcej nie pojadę. W moim mieście jest jakaś istna katastrofa, bo praktycznie NIC tam nie było. Kupiłam tylko te kakaowe wafle ryżowe, bo dawno nie spotkałam ich na sklepowych półkach. Powiem szczerze, że oczekiwałam fajnych stoisk w tym markecie, a nawet część z owocami i warzywami wołała o pomstę do nieba...porażka. Tego samego dnia odwiedziłam też Lidla i tam skusiłam się na gotowe owsianki (miałam brać wszystkie, ale jakoś tak mnie tknęło, że najpierw spróbuję, a potem kupię całą serię), 2 paczki chrupek warzywnych z marchewki i z pomidora, ale te pomidorowe zjadłam do obiadu i nie zrobiła zdjęć :P  Kauflandzie kupiłam ogromną paczkę ryżu (600 gramów) i mój ukochany ketchup, który jem kilogramami ♥ W Biedronce za to kupiłam moje ukochane wafelki :)


Tutaj mamy zakupy z Almy, Mili, Biedronki, Kauflanda, Tesco i Super Pharm. Większość z tych łowów to zakupy robione wraz z Patrycją na naszym spotkaniu :) Obie zaopatrzyłyśmy się w mleka kokosowe w Almie oraz obie kupiłyśmy chrupki z topinambura w Super Pharm. Ja dodatkowo w Tesco kupiłam te zabawne wafelki ryżowe - na pewno będą na blogu! W Mili kupiłam orkisz z ananasem i taką nową orzechową przekąskę od Bakallandu. Dodatkowo wypatrzyłam też w lodówkach tego sklepu mus ze śliwki i czekolady, który uwaga, produkowany jest w moim rodzinnym mieście - czad ;) W Biedronce kupiłam mój ukochany hummus pomidorowy i nowość czyli wersję z czarnuszką. W Kauflandzie kupiłam mini puszkę kukurydzy bez cukru i mini puszczę groszku :)


A tutaj raj roślinek! W Biedronce kupiłam banany, mini arbuza i kiełki. Na ryneczku tata załatwił mi ekologicznego brokuła, czereśnie (które zjadłam i nie załapały się na zdjęcia) i jabłka. W Kauflandzie natomiast skusiłam się na morele, nektarynki i brzoskwinie ;)


Były jeszcze inne warzywa, ale ich już nie było sensu fotografować ;) Mam nadzieję, że haul Wam się podobał i zapraszam koniecznie jutro na bloga! Będzie się działo ;)

Miłej niedzieli!

34 komentarze:

  1. Poradzisz sobie, jesteś mądra i szybko załapiesz o co chodzi z matmy ;) Powodzenia ;) Pamiętaj, że w Ciebie wierzymy

    Wafli kakaowych do tej pory nigdzie nie widziałam (nie liczac internetu), więc jestem ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że masz fajnego korepetytora i bez stresu Cię nauczy :)
    Owsiankę z Lidla jadłam, ale wersję z orzechami, bo nie ma cukru. I chyba muszę wybrać się do Almy oraz kupić ten ketchup Kotlina - czaiłam się na niego od dawna, a skoro go polecasz, to wyląduje w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam super korepetytora więc nie boję się go :D To równy gość! I wygląda jak Hagrid z Harrego Pottera ;) A ten Ketchup to życie! Polecam strasznie :)

      Usuń
    2. Hagrid??? Wysoki, przy kości, z długimi włosami i zarośnięty? :P To chyba nie ten student o którym wcześniej pisałaś? ;)

      Usuń
    3. Dokładnie! A jaka ma brodę :D Nie u tego studenta zrezygnowałam po jednej lekcji, fatalny był.

      Usuń
    4. Ciekawe czy wie, że przypominasz mu Hagrida i czy przypomina On jeszcze komuś tą postać :P Domyślam się, że jest trochę starszy :) A jeśli chodzi o wcześniejszego korepetytora to wydawało mi się, że było ok ale chyba coś pomieszałam :P Ważne, że trafiłaś na dobrego :)

      Usuń
  3. Mleko Koko mi smakowało jak kupiłam raz,jadłam tez te wafelki Ania co ma byś ich recenzja-polecam,mniam! :D
    A ciekawią mnie jeszcze te chrupki z topinambura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Już nie mogę się doczekać jak będę je jeść ;)

      Usuń
  4. W moich dwóch Biedronkach hummusów brak... Może dziś pojadę do trzeciego, bo strasznie mi się go zachciało...

    Nie widzę na zdjęciach tych "zabawnych wafelek ryżowych"... Ślepa jestem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a te hummusy jest jakieś parcie, bo ja też u siebie długo szukałam ;) Byłam aż w 5 Biedronkach XD Ale to dobrze! Niech wegańskie się sprzedaje :) A te wafelki to koło puszek Bonduelle

      Usuń
    2. Boże, rzeczywiście tam są ;P Starość nie radość ;D

      Nie byłam w tej biedrze ostatecznie, bo mi się nie chciało. Jakoś straciłam ochotę, meh. Innym razem :)

      Usuń
    3. Ajsza w mojej Biedronce te hummusy są w lodówkach z warzywami obok surówek, pieczarek, szpinaku sałaty itp. Popatrz tam :)

      Usuń
  5. Owsianki z Lidla też czasami kupuję, ale tylko jeden smak, który jest bez dodatku cukru, teraz nie mogę sobie przypomnieć co to za wariant smakowy :D Mleko koko naturalne piłam, ale nie widziałam w składzie żelatyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale źle zrozumiałam komentarz Sandry i dlatego tak wyszło ;) Mnie chodziło o przekąskę z Bakallandu o nazwie KOKO, a tam już żelatyna jest. W mleku absolutnie jej nie ma! :)

      Usuń
  6. Zakupy udane :) Super, zdrowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na to mleko, ale ilekroć je widzę to jestem daleko od domu i wizja, że przez cały dzień będę musiała nosić litrowy karton mnie zniechęca (a mam już zwykle wystarczająco dużo tobołów) :/ A zakupy świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak się spotkamy to razem sobie kupimy ;) ?

      Usuń
  8. Zależy o jakim wegetarianiźmie mowa. :)
    Bardzo fajny post. :)
    Zapraszam . https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy :) Te owsianki bardzo lubię - siostra mi je wypatrzyła i przekonałam się do owsianek :) Od siebie dodaje jeszcze banana i jestem najedzona przez długi czas :)

    PS. Czekam na zakładkę z Twoimi obiadami i drugą z zakupami - niech tak wspaniale posty będą łatwiej dostępne ♥ Miłego wieczora Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zakupić pozostałe smaki tych owsianek, bo tyle osób chwali, że ślinka cieknie :)

      A nad zakładkami pracuję! Pojawią się chyba jutro, bo mam już zarys co i jak ;) Obiecuję, że będą!

      Usuń
    2. No i również miłego wieczorka :*

      Usuń
    3. Ja akurat kupuje wersje bez cukru orzechy i owoce - tą poleciła mi siostra :)

      Czekam na zakładki - nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  10. Te owsianki z Lidla już kiedyś opisywałyśmy i jesteśmy ciekawe jak Tobie zasmakują ;) My za to w Tesco zaopatrzyłyśmy się w pasty Lunter :P Czy w Biedrze już nie robią hummusu w trzech smakach w jednym opakowaniu tylko osobno? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Wam je kupiłam! :)
      A hummusy osobne to nowośc na specjalna ofertę. Ten 3 smakowy też jest.

      Usuń
    2. A to fajnie, bo już się przestraszyłyśmy, że tylko osobno a my tak lubimy łączyć te trzy smaki w jeden mix :D

      Usuń
  11. U mnie nie może obejść się bez dużej ilości owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że owoce i warzywa są u mnie kupowane na bieżąco :)

      Usuń
  12. Mi ostatnio meeega posmakował ketchup Kotlina pikantny, ale w szklanej butelce - pyyycha! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pikantny to raczej nie dla mnie :)

      Usuń
  13. Muszę się przyczaić na chrupki z topinambura. Dużo już o nich słyszałam, no i w końcu je muszę dorwać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CZekam na recenzje chipsów warzywnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.