środa, 27 lipca 2016

Masło migdałowe Meridian

Dawno się tak nie zmęczyłam nicnierobieniem i gadaniem, jak w poniedziałek ;) W odwiedziny wpadła do mnie ciocia z Holandii wraz z moimi kuzynami. Chłopaki wyrośli, zachowują się już jak należy i nawet da się z nimi pogadać :D Super sprawa! Tęskniłam za takim spotkaniem i na prawdę to całe gadanie dobrze mi zrobiło :) Potem oczywiście aż mi mowę odjęło, ale i tak było super! Oby więcej ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masło orzechowe to u mnie hit, a masło z nerkowców to totalny orgazm dla mojego podniebienia. Jednak ile orzechów tyle maseł orzechowych, a nawet i więcej ;) Według mnie marka Meridian robi najlepsze masła orzechowe z idealnym składem i do tego z organicznymi orzechami. Dziś mam dla Was recenzję mojego pierwszego masła migdałowego w życiu, które sprezentował mi kochany chrzestny :* Ciekawi? Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak:Malutki i uroczy słoiczek, a w nim kremowe masło orzechowe o ciekawym kolorze. 
Po otwarciu słoika, pierwsze co zobaczyłam to wytrącony olej z migdałów, który trzeba wymieszać razem z gęstą masą orzechową. Nie ukrywam, że było to cholernie ciężkie i wymagało ubrudzenia siebie oraz wszystkiego dookoła, ale już po kilku(nastu) minutach można cieszyć się orzechowym kremem. Zapach? Poezja! Prażone migdały w łupinkach i nic więcej. Zero zapachu cukru, soli...nic, tylko czyste migdały. Konsystencja? Bardzo lejąca, ale odpowiednio zwarta i idealnie kremowa.
Smak? CUDOWNY. Słodycz migdałów, którą podkręca minimalny dodatek soli morskiej. Całość jest jednocześnie słodka i słona - zestaw idealny dla mnie! Całą gammę aromatów podkręca tylko idealna kremowość masła, która rozprowadza się po całej jamie ustnej i powolutku się rozpuszcza. Pyszna rzecz, którą zjadłam w niecałe 5 dni...polecam! Szczególnie wielbicielom migdałów i zestawu słodko-słony :)


Podsumowując:
10/10!!!
Cena - dostałam, ale w Polsce waha się od 19-25 zł
Czy kupię ponownie? - Tak!

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam masła innego niż z orzechów ziemnych, bo zazwyczaj cena odstrasza. Tutaj jest całkiem w porządku. A jaka jest pojemność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić :) Pojemność to 170 gramów, ale jest wydajne :)

      Usuń
  2. To jedna z najlepszych firm,a Meridian to jedne z najlepszych masel-zazdrosszcze ci,ze je dostałaś XD Bo ono jest pyszne!A ja myślałam ze tylko ja mam problemy zawsze z wymieszaniem oleju z masłem i trwa to kilkadziesiąt minut brudząc wszystko do okoła XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tak miło spędziłaś czas:) Nie ma to jak rodzina :)

    Bardzo chciałabym spróbować masła tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę masła bez soli, ale to brzmi bardzo smacznie :) Wczoraj nawet szukałam masła migdałowego w sklepie, ale nie było i kupiłam z nerkowców :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Meridiana miałam masło to zwykłe, fistaszkowe - smakowało cudownie! Migdałowe musi być jeszcze lepsze! Ta konsystencja, wygląda - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się ostatnio w maśle migdałowym Primaviki (nawet na dniach recenzja), więc jestem pewna, że i to bym pokochała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła Primaviki niezbyt mi podchodzą, ale może się kiedyś na nie skuszę ;)

      Usuń
  7. W idealnym świecie ta marka byłaby powszechnie dostępna w sklepach stacjonarnych, niestety nie żyjemy w idealnym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze żadnego masła od tej firmy nie jadłyśmy!!!! Jakoś nie wiemy dlaczego ale zawsze inna marka wpadnie nam w rączki :P Teraz nawet Sante zrobiło masło migdałowe i jesteśmy ciekawe czy będzie równie dobre co pierwotna fistaszkowa wersja GO ON :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbujcie! Będziecie zachwycone :)

      Usuń
  9. Wstyd się przyznać, ale nie znam tej marki. Z chęcią spróbowałabym takiego masła, ale cena trochę przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam kiedyś masła z orzechów ziemnych Meridian i nie smakowało mi. Całość psuły właśnie łubiny. Do migdałów zaczynam dopiero się przekonywać ale tego bym spróbowała po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten posmak łupinek bardzo lubię ;) Co prawda tu też go delikatnie czuć, ale nie tak mocno jak w klasycznym :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.