sobota, 23 lipca 2016

Mój wegetariański jadłospis (2)

Hej hej!
Niestety nie udało mi się zgromadzić dla Was wystarczającej ilości zdjęć obiadów, ale za to przychodzę z kolejnym jadłospisem! Poprzedni post cieszył się dużym zainteresowaniem i przyjął się bardzo pozytywnie, a więc nie miałam nawet cienia wątpliwości aby wstawić tutaj kolejny taki post :) Coś czuję, że serię będę w miarę często kontynuować, bo czemu nie? Może ktoś się zainspiruje? ;) Nie przedłużając już zapraszam Was na mój całodniowy foodbook, który jest w 90% wegański! Smacznego :)


Na obiado-śniadanie po moim lekkim treningu z hula-hop zjadłam pyszną porcję wegańskich dobroci! Na talerzu(ach) znajduje się pół małego brokuła na parze, około 300 gramów fasolki szparagowej na parze ( z ogródka babci ♥), cała paczka kiełków na patelnię z przyprawa do gyrosa oraz cała kostka wędzonego tofu smażonego na teflonie (pycha!). Do tego standardowo ketchup i bułka sojowa.


Później po treningu ABS+nogi+ręce i plecy zjadłam całą saszetkę ryżu basmati (najlepszy ryż!) z jogurtem sojowym mango-brzoskwinia Sojade, dwoma jabłkami i batonika Roo'bar o smaku róży, który otrzymałam do testów od Pani Magdy ze sklepu alffa-koszyk :) (w poniedziałek recenzja!)


A na sam koniec kasza owsiana (taka sobie, albo ja ją źle ugotowałam :/) na mleku owsianym z cynamonem, płatkami Nestle Oats cynamonowymi i owocową przekąską o smaku truskawki i jabłka, które udało się dorwać u mnie w mieście! Jego recenzję możecie przeczytać tutaj ;) Pierwszą sztukę otrzymałam od sklepu alfa-koszyk - polecam :)

Mam nadzieję, że kolejny foodbook się podoba :) Widzimy się już jutro - miłej soboty!



15 komentarzy:

  1. Cieszę się na kolejny jadłospis - z pewnością cykl będzie cieszył się ogromną popularnością i tego Ci życzę ;) Podoba mi się, że jesz to co chcesz, kiedy chcesz i jak chcesz - słuchasz organizmu :)

    Batonik o smaku róży??? Ciekawe ale chyba by mi nie posmakował... nie lubię takich smaków - w moim domu nikt nie lubi konfitury różanej, więc nie wiem, czy baton przypadłby mi do gustu ale będę czekać na recenzję ;) A co do przekąski owocowej z ostatniego zdjęcia.... ona również jest na talerzyku? Pierwsze skojarzenie kiedy zobaczyłam tak zwiniętą w rulonik to wegańska szynka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to konfiturę różaną uwielbiam, a więc dla mnie ideał :) Tak, również jest w miseczce :)

      Usuń
  2. Kupiłam ten Ketchup Kotlin bez cukru i jest pycha! Muszę kupić ryż Basmati, bo wszyscy zachwalają, a ja nie jadłam :( Baaaardzo apetyczny jadłospis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) I cieszę się, że ketchup zasmakował!

      Usuń
    2. A jaki tek keczup ma skład?

      Usuń
  3. Same pyszne rzeczy ;)
    Też uważam, że ryż basmati jest najlepszy, a kasza orkiszowa i mnie nie zachwyca, ale z syropem klonowym i owocami całkiem mi smakuje ;) A ryżu z jogurtem to chyba nigdy nie jadłam, najbardziej go lubię z tahini lub masłem orzechowym i miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze spróbować z jabłkiem, może mi posmakuje :) A ryż z jogurtem to mistrzostwo! Polecam, jest strasznie kleisty i kremowy :)

      Usuń
  4. Fasolka szparagowa z ogórków babci? :D
    Ale tak poza tym to jesteś chyba pierwszą osobą, u której zaobserwowałam zjadanie całej paczki kiełków na raz. Choć sama chętnie bym to zrobiła, ale wydawało mi się że mogłoby to spowodować jakieś nadmiary ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały błąd, już zmienione ;)
      U mnie na razie nic się nie dzieje :)

      Usuń
  5. O widzisz, przypomniałaś mi, że jeszcze nie próbowałam kaszy orkiszowej ugotować na jakimkolwiek mleku :D A uwielbiam ją w wersji zwykłej, gotowanej w wodzie jako dodatek do obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kasze owsianą. Robię ją ze starym jabłkiem, które podsmażam, do tego rodzynki i cynamon. A co z Twoją bylo nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była twarda i z 70 gramów wyszło jej strasznie mało :/

      Usuń
  7. Dobrze, że mamy w lodówce kostkę wędzonego tofu bo sobie apetytu narobiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.