wtorek, 16 sierpnia 2016

Artisan grains

Kochani! Dziś mam dla Was kilka ciekawych produktów, które dostałam do przetestowania od firmy Artisan grains! :)
Paczuszka dotarła do mnie przed moim wyjazdem, ale niestety nie miałam wcześniej czasu o niej napisać. Teraz już moje zaległości naprawiam i prezentuję to, co dostałam ;) Ciekawi? Zacznę od tego, że firma Artisan grains powstała w 2012 roku. Jest to dosyć młoda marka, ale ma długoletnie doświadczenie w zdrowej żywości i zawsze stawia na najwyższą jakość w trosce o swoich konsumentów. Firma ma wiele ciekawych produktów, które odpowiednie są dla wegan, wegetarian, a nawet dla osób na diecie bezglutenowej. Ich asortyment jest ogromny i bardzo wszechstronny! Znajdziecie tam kasze, ziarna, super foods, prażoną soję w różnych posypkach i słodkie batoniki. Wszystko to zdrowe, organiczne i roślinne! Brzmi cudownie - prawda?

Ja w swojej paczuszce otrzymałam następujące produkty :


4 ziarnisty kuskus
Nasionka chia
Zieloną młodą pszenicę 
Pełnoziarnistą pszenicę 
Wegańskie batoniki w 4 smakach
Prażoną soję w słodkim chilli z serową posypką
A'la pasztety roślinne na bazie orzechów w 2 smakach


A także ten przemiły liścik :) Aż miło się człowiekowi robi gdy taką niespodziankę znajduje w środku!

Tutaj zapraszam Was na zapoznanie się z całą ofertą ich sklepu! Zapraszam :)



25 komentarzy:

  1. Same pyszności, a zwłaszcza batoniki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam :) Jeszcze raz gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super współpraca, na pewno wyczarujesz z tych produktów cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nawiązujesz takie współprace?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale przejrzę asortyment, bo Twoja paczuszka wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowo :) Nie ma to jak solidna dawka takich wspaniałości, pyszności. Nawet liścik się znalazł. Na plus :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z ich produktami, ale coś czuję, że bardzo mi by podeszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa. Z chęcią zajrzymy do sklepu, bo bardzo nas zainteresowały te produkty. Zwłaszcza batoniki wegańskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zazdroszczę soi bo ją kocham no i pasztetów, bo ostatnio wszystkie smarowidła wyjadam dosłownie łyżeczką. :D Chociaż batony też super, zwłaszcza jak za darmo, bo są w tak obłędnych cenach że mój portfel płacze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie :) Ja łatwo znajduję w granicach 2-5 zł.

      Usuń
  10. Z chęcią spróbowałabym tych produktów! Lubie poznawać nowe rzeczy :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty! Z ciekawością będę czytać recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle ciekawych rzeczy, ciekawe czy będą dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miła i smaczna przesyłka. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie współpracowałam z nikim ale takie liściki chyba nie są częste, prawda? Super, bardzo miło z ich strony i od razu widać że mają dobrych ludzi u siebie :D

    Ah jak ja ci zazdroszczę tylu paczuszek *^*

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie znam tych produktów : ) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Da się kupić ich produkty w Polsce <3 Brzmią cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Na ich stronie internetowej :)

      Usuń
    2. Ale ta strona nie jest po polsku

      Usuń
    3. Ale można robić tam zakupy do kraju.

      Usuń
  17. Gdzie można kupić albo jak można kupić ich produkty?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.