sobota, 27 sierpnia 2016

Fruit Bowl Apple Fruity Fingers

Hejka! Jak tam u Was w ostatnich dniach wakacji? A może już ostatki urlopu? Do mnie to osobiście jeszcze nie dotarło, ale czas się spiąć, dokończyć naukę, zrobić zakupy i przyszykować wyprawkę do szkoły (czy tylko ja mam dopiero 2 zeszyty kupione i nic więcej? :O) oraz uzbroić się w myśl, że ten rok będzie lepszy - oby!

Na pocieszenie mam dla Was super zdrową przekąskę, którą dostałam od firmy Fruit Bowl :) Owocowe paluszki? Brzmi uroczo, a opakowanie kusi jeszcze bardziej do zjedzenia! Jesteście ciekawi jak to cudeńko smakuje? Czy warto udać się do sklepów na jego poszukiwania? Zapraszam! :)


Skład:


Wygląd i smak: Pierwsze, co zdecydowanie rzuca się w oczy to to, że opakowanie jest po prostu PRZESŁODKIE :D Jabłka przerobione na ptaszki, które trzymają ''robaczki'', a te ''robaczki'' to nic innego jak zawartość malutkiej saszetki :) Widać, że są to jednak rzeczy stworzone z myślą o maluchach lub...takich osób jak ja, które mają pierdzielca na punkcie wszystkiego co urocze i słodkie ;) 

Szybko zabrałam się do otworzenia i...szok! To faktycznie wyglądało jak robaczki :D Czy mnie to zniechęciło? W sumie nie, bo byłam tak zauroczona pomysłem na grafikę, że było mi już wszystko obojętne ;) Zapach? POEZJA! Jak bym wąchała kwaśne jabłko, dopiero co zerwane z drzewa. Smak? Tu znów zaskoczenie! Owocowe paluszki są bardzo delikatne. Po włożeniu ich do buzi momentalnie się rozpadają i zostawiają po sobie cudowną słodycz wymieszaną z kwaskową nutą. Czułam się, jakbym jadła prawdziwe jabłko! Po prostu moc owoców ;) Bardzo polecam, bo to super przekąska i do tego pełna zdrowia oraz o niskiej kaloryczności ;) Dodatkowo może być to też zamiennik żelek dla wegan i wegetarian :) 


Podsumowując:
10/10
Cena - niestety nie wiem, ale podobno są w Carrefour
Czy kupię ponownie? - Tak

27 komentarzy:

  1. Skarbie a jak poszła poprawka ?do przodu ?startujesz od wrzesnia w 2 klasie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia Natalia!
      Brakuje mi czytania co u Ciebie :|

      Usuń
    2. Przecież pisze co u mnie ;)

      Usuń
  2. Wakacje minęły błyskawicznie i teraz trzeba wrócić do szkoły. Mam nadzieję, że dostaniesz sie na wymarzony profil i Twój powrót będzie miły :) Pamiętam, że bardzo lubiłam zakupy szkolne - kupowanie zeszytów itp - ogólnie to lubię papiernicze rzeczy :)

    Rzeczywiście opakowanie wpada w oko ;) Bardzo ładnie je opisałaś. Kwasne jabłko??? Smak prawdziwego jabłka??? To jest to co lubię ;) Kiedyś jadłam podobną przekąskę, którą moja siostra dostała jako gratis w jakimś sklepie - również jabłkową i wegańską o smaku jabłka i również smakowała prawdziwym jabłkiem :) Jeśli chodzi o dostępność to u siebie jeszcze ich nie widziałam, ale może pojawia się za jakiś czas :)

    Same paluszki z wyglądu przypominają mi żelki, więc rzeczywiście mogą być ich zamiennikiem :) W konsystencji również przypominają żelki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Carrefourze nie widziałam, ale opakowanie faktycznie jest urocze, a zawartość wydaje się przepyszna - lubię słodko-kwaśne klimaty :)

    Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, a już się stresuję powrotem :p

    OdpowiedzUsuń
  4. a to dziwne nie ? zawsze pod koniec sierpnia byly poprawki [ za moich czasow] bo tak to kiedy sie dowiesz do jakiej klasy idziesz? przygotujesz podreczniki itp ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście grafika zachęcająca, ale same paluszki skojarzyły mi się z bekonem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominają mi owocki suszone, a te bardzo lubię to pewnie by mi smakowało zwłaszcza że to jabłko. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do suszonych owoców im daleko, bo to bardziej suszone puree :)

      Usuń
  7. Brzmi pysznie - smak prawdziwego jabłka w takiej postaci to zdecydowanie coś wartego wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wszystko mam kupione, teraz tylko czekam na początek roku szkolnego- czy jestem jedyna, ktora nie moze się doczekać? :D A tych robaczków jeszcze nigdy nie widziałam, ale teraz wiem, że jesli gdzieś je spotkam, to muszę kupic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można z niecierpliwością czekać na rok szkolny? Hehe :D

      Usuń
  9. O, coś dla mnie, uwielbiam takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd mi się podoba, zapach też, smak i konsystencja... mniej. Miękkie i słodkie? Niee, wolę surowe. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeja! Jakie słodkie te maluszki! No i smak wydaje się też być super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna taka przekąska i super musi smakować z ciepłą owsianką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że to byłoby fajne połączenie :)

      Usuń
  13. Luuzik, ja niby mam zeszyty ale żadnego podręcznika a szkoda bo już mnie korci biologia *^*

    Ale fajniutkie, na pewno jak będę w kerfie to poszukam B)

    Korzystaj z ostatnich dni wakacji i mam nadzieje że urodziny były super :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie bardzo mi się podoba. Jednak te robaczki? Na pierwszy rzut oka nie wyglądają najlepiej ;) Jednak co tam wygląd skoro zapach i smak urzekają. Pozdrowieńka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.