poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Fruit Bowl

Pierwszy sierpnia - dacie wiarę? Bo ja nie! Jeszcze dwadzieścia cztery dni, a ja będę miała skończone siedemnaście lat, będę musiała przystąpić do poprawki z matematyki, będę musiała kombinować ze zmianą szkoły, będę robić pierwsze zakupy do szkoły i będę musiała przełamać lęk i stawić czoła nowym wyzwaniom z życia ucznia.  Staram się o tym nie myśleć i tłumić wszystkie myśli o szkole. Takim sposobem jest wyjście z najlepszymi przyjaciółkami. Niby mam tylko dwie, ale wiem, że są to prawdziwe przyjaciółki, które znoszą mnie już od czterech lat ;) Trzymać kciuki aby się udało!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeszcze jednym sposobem na tłumienie złych myśli są prezenty ;) No właśnie, kto nie lubi ich dostawać? Ja lubię też dawać, ale będę z Wami szczera...wolę jednak dostawać :D Takie paczuszki jak ta prezentowana dzisiaj, to miód na moje serce! Wegańskie łakocie? Ja zawsze chętna! I tak oto przedstawiam Wam markę Fruit Bowl! Czyli nic innego jak micha pełnych owoców zamknięta w niepozornych i przepysznych słodyczach :) Cóż to jest za firma? Pochodzi ona z UK, ale można ich produkty coraz częściej ujrzeć poza granicami Anglii (tym w Polsce!). Ekipa Fruit Bowl zajmuje się pomaganiem mamom w dostarczaniu owoców do organizmów małych szkrabów w przyjemny i zabawny sposób. Wiele dzieciaków nie lubi owoców (na szczęście ja lubiłam), ale jako przykład mogę dać moją siostrę. Do tej pory (a ma 13 lat) nie umie zjeść innego owocu niż banan czy jabłko. Nie smakuje jej prawie nic, co zdrowe i pełnowartościowe dla naszego organizmu. Czemu? Nie wiadomo, ale na szczęście większość z tego wyrasta. Jednak w tym czasie ''buntu'' przed jedzeniem owoców, na ratunek przychodzi Fruit Bowl! Cudnie nie? ;) Oczywiście owocowi maniacy też powinni się na nie skusić! A czemu? Bo są pyszne zdrowe i urocze :) Jesteście ciekawi ich asortymentu? To zapraszam na stronkę (klik!) :)

Teraz pokażę Wam, co ja dostałam do testów ♥





I ten przemiły liścik, który mnie bardzo zaskoczył :) Jeszcze nigdy nie dostałam nic pisanego ręcznie od firmy :) Mega uczucie!




Po moim powrocie oczywiście pojawią się pierwsze testy :) Tymczasem zapraszam Was na ich stronę i FB! :)




25 komentarzy:

  1. przekąski owocowe brzmią smakowicie :) A siedemnaście miałam 11 lat temu więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz sobie radę, tylko nie wątp w swoją wewnętrzną siłę i możliwości :)

    Paczuszki gratuluję - wiedziałam, że dostałaś coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popraw pokarzę zanim Olga zobaczy :P
    A produkty są super. Nigdy ich nigdzie nie widziałam jak dotąd, ale skoro w Polsce się pojawiają to może gdzieś utrafię ;)

    Czas niestety mija szybko, ale jeszcze trochę wakacji Ci zostało i wiem, że dasz sobie radę z matematyką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem :/ Jestem beznadziejna z ort.
      Co do tych produktów, to śmiało znajdziesz je w Carrefour :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Oja! Świetne te fruitciaki :D Czekam na recenzje! :DD

    No i wiesz, jak zawsze! trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mogę takie jedno coś :D? Wygląda ciekawie
    Zapraszam:
    http://chrupacz-poranny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają ładne opakowania, takie idealne dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, prawda? Moją siostrę już zaciekawiły :)

      Usuń
  7. Super przekąski a ja nie wiedziałem gdzie Ci odpisać a więc co do komentarza na moim blogu odnośnie wegańskich pampuchów : http://wegannerd.blogspot.com/2013/08/kluchy-na-achu-buchty-pyzy-poznanskie.html

    Tylko dosłodź je i zrób na słodko bo pewnie tak lubisz :) I daj na bloga jak wyszły :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadają się ciekawe testy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa :) No i ten liścik to bardzo miła rzecz. A przekąski mogą się okazać super! Pozdrowionka ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne owocowe słodkości :D Ciekawe jesteśmy jak smakują i jak w środku wyglądają, także czekamy niecierpliwie na recenzję :)
    Dobrze zrozumiałyśmy, że jednak zmieniasz szkołę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę ją zmienić! Nie wytrzymam na tym kierunku :(

      Usuń
    2. W sumie jak masz się męczyć to faktycznie lepiej zmienić. Trzymamy kciuki w takim razie :)

      Usuń
  11. Oczywiście trzymam za Ciebie kciuki! Ten liścik to świetny gest z ich strony :) Widzę, że będzie smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ich żelki w którymś ze sklepów, ale nigdy nie sięgnęłam po nie :) Ciekawe, ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, zazdroszczę takiego prezentu! *.* Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja w ogóle jestem już babcią, bo swoje 17 lat miałam prawie 14 lat temu, prawie, bo też mam urodziny w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka babcia! Kobieta w kwiecie wieku ;)

      Usuń
  15. Opakowania słodkie! *.* a to ze półmetek wakacji juz za nami to nadal nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy. :D Wygląda, że dużo tego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.