niedziela, 14 sierpnia 2016

Haul zakupowy (14) - moje wegetariańskie zakupy

Wróciłam! I nawet trochę wypoczęłam :) Cieszę się, że mimo tak krótkiego czasu, mogłam miło spędzić czas z rodziną ;) Fotorelacja będzie, ale bardzo krótka, bo aparat był praktycznie nie ruszany. Obiecuję ją już jutro, a dziś dawno nie goszczący na blogu post z moimi wegańskimi zakupami :) Skorzystałam (jak pewnie każdy) z BIO oferty w Lidlu i obkupiłam się na 90 % (bo wiele rzeczy nie było) i mam w planach zajrzeć do Lidla jeszcze we wtorek, a nuż coś jeszcze zostało ;)

W każdym razie mam mały zapas, a Was zapraszam do zapoznania się z nim! Ciekawi? W taki razie zaczynamy ;)


Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła zapasu mlek roślinnych. W moim koszyku wylądowało mleko sojowe, kokosowo-ryżowe, kokosowo-migdałowe i owsiane. To migdałowe jest boskie, kokosowe też, a reszty jeszcze nie próbowałam :) Ceny super, a więc bardzo opłacało się kupić (sojowe 5,99, a pozostałe 7,99). Skusiłam się też na kukurydzę liofilizowaną (3,99) oraz na chipsy warzywne od Crispy Natural w wersji buraczanej, marchewkowej i pomidorowej (2,45) ale te dwa pozostałe już zjadłam ;) Dorwałam też bardzo fajną mieszankę kasz z suszonymi pomidorami (4,49) i już mam na nią parę pomysłów. Dodatkowo wpadł też mus z mango-jabłko-marakuja (1,99) oraz nie kupione już w Lidlu, a w Carrefour chipsy z warzyw (bodajże 6,99).


Nie byłabym sobą gdybym nie skusiła się też na wegańskie słodycze! Batoniki Dobra Kaloria wywołały niezły szał i gdy byłam w Gdańsku praktycznie wszędzie je wyprzedano! Na szczęście znalazł się Lidl, który posiadał ostatki w swoim asortymencie :) Wzięłam każdy smak po dwa razy (2,29). W domu past kanapkowych mam już baaardzo dużo, ale szał zakupowy spowodował, że w moim koszyku wylądowały 4 nowości ;) Pasta z papryki i marchewki (2,99) oraz pasta z bakłażana, pasta z pomidorów i pasta z cukinii (5,99).

Szukałam też tych limitowanych wafli kukurydzianych od Good Food, ale za nic w świecie nie mogłam ich znaleźć :( Doradzi ktoś, gdzie one leżą?


Miłej niedzieli, a jutro widzimy się na fotorelacji! ;)

31 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja wpadłam w zakupowy szał! Słodyczy nakupiłam chyba na pół roku! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,ja tez miałam szał i tyle kupiłam! :D I mleka,i batony DK,pasty,chlebek czystoziarnisty,nawet Chias udało mi sie znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze miło spędziłaś czas;) O to właśnie chodzi :)

    Czekam na recenzje past :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też siè obkupiłam w Lidlu i dzisiaj dodam notkę :D Z mlek kupiłam tylko 1, bo pozostałe mam a i tak mam mlek całą szafę, a ostatnio więcej mnie nie ma w domu niż jestem. Batoniki też kupiłam, jeszczs syrop klonowy, olej kokosowy i liofiliozowane ananasy - innych owoców albo nie zdążyli wpakować albo ich nie było...

    Czekam na fotorelację z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam brać liofilizowane borówki, ale cena mnie odstraszyła :(

      Usuń
  5. Mleka Joya są znacznie lepsze od Alpro i w dodatku tańsze, więc fajnie by było jakby weszły do stałej oferty Lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Deserki tej marki są fe, ale mleka boskie :)

      Usuń
  6. Z batonikami Dobra Kaloria mam tak samo :) Też mam taki zapasik i już domownicy z tego powodu się na mnie krzywo patrzą na zakupach ;) Najbardziej lubię kokosowe. Mniam! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim Lidlu wszystko stało nieruszone więc mogłam się obkupić <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również się obkupiłam :) kupiłam ten trendy lunch, ale i ten z soczewicą :) Z kolei polowałam najbardziej na chias i nie udało mi się ich dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z soczewicą kupiłam kiedyś w Biedronce, a więc tu już sobie darowałam :)

      Usuń
  9. Dobrze, że wypoczęłaś, ale jeszcze lepiej, że wróciłaś. :D
    Tę kukurydzę kupiłam i ja, ale jestem za to na siebie wściekła. W ogóle irytują mnie ceny takich rzeczy w sklepach. W USA takie warzywa mają taniej (wiem, bo zrobienie paczki często komuś zlecam) i to w gramaturze3 ponad 100 g. A 15 g? W sumie nie wiadomo nawet co z tym zrobić. :>
    Co do mlek... dobrze, że akurat roślinnych taki zapas można zrobić ze wględu na datę.
    Czekam na fotorelację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie skorzystałam, niestety :( Ale mam nadzieję, że w niedługim czasie Ldil powtórzy taką akcję :) Świetne dorwałaś produkty, szczególnie interesują mnie mleka roślinne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze uda Ci się coś kupić :)

      Usuń
  11. Ta pasta z pomidorów jest pycha aczkolwiek bardzo słona :)
    Cieszymy się, że wyjazd był udany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. weganskie nie weganskie- jadlabym XD bo wyglada pysznie np taki weganski baton :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy! Ja w Lidlu kupiłam tylko jeden batonik Dobra Kaloria, bo mam je cały czas w innym sklepie, a w czasów bio tygodnia zaopatrzyłam się w jakiś inne, nowe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja je dorwałam pierwszy raz :)

      Usuń
  14. Moje lidlowe zakupy wyglądały podobnie, hah.:DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też załapałam się na batoniki z Dobrej Kalorii, kupiłam też chrupki z komosą ryżową, bardzo dobre. Byłam ciekawa tych past kanapkowych, ale stwierdziłam, że wolę robić sobie te domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwy szał ;-) Mnie ograniczyła gotówka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczęście, że część fundowali rodzice ;)

      Usuń
  17. Dobrą kalorię i ja kupiłam, a do tego komosę i wodę kokosową :D A co to za wafle, których nie możesz dostać? Coś przeoczyłam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie z jakimiś ''super foods'' ;)

      Usuń
  18. same pyszności :) muszę w końcu spróbować tych batoników!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nieco zaszalałam przez tego Lidla :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy kupują batony, a mnie jakoś nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Batony ommm... Chce ale nie mogę hehe :D Jeszcze długo minie im je wszystkie spróbuje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.