czwartek, 4 sierpnia 2016

Jogurt sojowy jagodowy Sojade

Z marka Sojade na razie mam same dobre spotkania. Pyszne desery, kremowe jogurty i moc smaków! Marzy mi się wypróbowanie wszystkich jogurtów i deserków tej marki, ale jak na razie przystopuję na samych jogurtach. Bowiem tylko one dostępne są w moim Piotrze i Pawle, a inne produkty Sojade musiałabym zamawiać przez internet (co niestety źle się u mnie kończy bo nie umiem powiedzieć sobie ''stop'' i wrzucać do koszyka :P). Dziś mam dla Was kolejny wariant smakowy jogurtów sojowych tejże marki, a mianowicie smak jagodowy! Długo go szukałam i mam :) Jesteście ciekawi jak go odebrałam? Zapraszam!


Skład:


Wygląd i smak: Jak widać po składzie, jogurt jest raczej borówkowy niż jagodowy. Mnie to różnicy za bardzo nie robi, bo borówki to nawet bardziej lubię niż jagody ;) Nad opakowaniem rozwodzić się nie będę, bo jest praktycznie identyczne jak w pozostałych wersjach (np:. mango). Po zerwaniu wieczka poraził mnie kolor jogurtu. Piękny, fioletowy i wręcz identyczny jak w zwykłych jogurtach z mleka krowiego. Zapach był również identyczny, bo słodki i wyraźnie borówkowy/jagodowy. Szybko zabrałam się za pałaszowanie, bo jagodowe jogurty należą do moich ulubionych i nie miałam zamiaru długo zwlekać. Wrażenia? PYYYCHA! Jestem oczarowana :) Jogurt był kremowy z ogromną ilością owoców. Każda łyżeczka trafiała na borówkę/jagodę, a posmak soi nie miał tu absolutnie miejsca. Miałam wrażenie, że nie jem wegańskiego jogurtu, aż tak dobrze go imitował :) Jestem pozytywnie zaskoczona i muszę stwierdzić, że moja droga do weganizmu jest coraz bliżej! Z takimi jogurtami? Jak najbardziej ;)

Polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - 4,89 Piotr i Paweł
Czy kupię ponownie? - Tak!


16 komentarzy:

  1. Nie jestem pewna czy ten smak jadłam, ale coś mi się wydaje, że tak i bardzo mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, gdy jestem w PiPie to zapominam żeby te jogurty oblukać! UH! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak Ty, nie kupuję takich rzeczy przez Internet, bo o wiele szybciej rozrasta się ten wirtualny koszyk niż sklepowy :P
    A wiesz, że chyba spróbuję? Chociaż ja akurat wolę jagodowy jogurt niż borówkowy, ale w każdym razie wygląda fantastycznie <3 Nie jest zbyt słodki?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie próbowałam sojowych, ale chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jagodowe smaki, zimą zawsze brakuje mi świeżych owoców do mieszania z jogurtem i czasem z chęcią kupiłabym coś z przyjemnym składem, ale tego niestety nie spróbuję, bo... oczywiście nigdzie go nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę w ciemno, w życiu rozczarował mnie tylko jeden jagodowy jogurt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwiedziłam niedawno taki bio sklepik w Krakowie, niedaleko mojej pracy. Widziałam te jogurty, już nawet miałam zakupić, ale akurat miałam przekąski ze sobą. Dorwę go niebawem za to! ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajć ten pyszny fioletowy kolor :D Razem z tym z mango koniecznie musimy kiedyś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wygląda. I ten jagodowy kolor - na pewno był smaczny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet sporo tej borówki ;) Fajny kolor. I najważniejsze, że smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.