środa, 24 sierpnia 2016

Jogurt sojowy Sojade malina-marakuja

Jogurty, twarożki i serki to chyba rzeczy, które najbardziej wadzą mi w przejściu na weganizm. Nie jem ich często, może raz na tydzień, ale jednak ochotę ciągle mam i nie umiem jej zniwelować. Na szczęście coraz więcej stacjonarnych sklepów wprowadza do swoich lodówek zamienniki w postaci jogurtów ryżowych czy sojowych. Nawet w mojej zapyziałej mieścinie mam opcję kupienia sobie jogurtu sojowego i to w kilku smakach! ;) Na blogu już jogurty marki Sojade pojawiły się nie raz. Jeśli chcecie o nich więcej poczytać, to na pewno szybko je znajdziecie ;)

Dziś mam dla Was kolejny smak! Malina i marakuja? Idealnie letnie smaki - zapraszam! :)


Skład:


Wygląd: Opakowanie śliczne i niczym nie różniące się od klasycznych jogurtów czy jogurtowych deserów. W środku jogurt też prezentuje się bardzo ładnie, bo ma naturalny kolor malin oraz przyjemną konsystencję.


Smak: Po zerwaniu wieczka w mój nos od razu uderzył aromat malin.Takich słodkich, soczystych i pysznych. Kolorek tylko bardziej podsycał moją chęć spróbowania, a więc długo nie czekałam i szybko sięgnęłam po łyżeczkę :) Jogurt okazał się gęsty, aksamitny i baaaardzo słodki! Szczerze mówiąc, to chyba najsłodszy ze wszystkich, które jadłam. Maliny są bardzo wyczuwalne w smaku, a nawet ich drobinki pojawiają się podczas jedzenia. Jednak jest minus...kompletny brak marakuji. Nie wyczułam jej ani przez chwilę, a nie to obiecywał producent. Myślałam, że fajnie złagodzi słodycz malin, ale pupa, nie ma nic, a nic z tej kwaskowej kuleczki! Szkoda, ale i tak mogę jogurt polecić. Jeśli ktoś uwielbia malinowe klimaty, to będzie zachwycony ;)


Podsumowując:
9/10
Cena - 5,18 (podrożały :/) w Piotrze i Pawle
Czy kupię ponownie? - Tak

32 komentarze:

  1. Bardzo mnie ciekawią te jogurty. Choć malinę uwielbiam, to ze względu na słodycz się na nią nie zdecyduję raczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest moje ulubione połączenie smakowe,kocham te 2 owoce :D Jeszcze jakby do tego mango dodać...poezja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz ochotę to oznacza,że organizm się domaga ich potrzebuje i je jedz ;) Nie rób nic na siłę.. wydaje mi się, że weganizm sam przyjdzie ;) Co do zamienników to fajnie, że powstają wegańskie wersje jogurtów itp. tylko by tak jak producenci tradycyjnego nabiału i Ci nie przesadzali z cukrem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Trzeba dawać sobie wyzwania ;)

      Usuń
  4. Smak kusi, ale mimo wszystko cena za niewielki kubeczek zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie... nie czuć tu za bardzo konkretnych owoców. Niemniej jednak jest on bardzo smaczny, choć słodki niemiłosiernie. Jednak ja jestem na tak tylko minusem jest cena choć u mnie są mniej niż za 5zł, bo za 4,60 w sklepie eko, ale to i tak sporo jak za taki mały kubeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już lepiej u Ciebie. U mnie strasznie podrożały.

      Usuń
  6. Podejrzewam, że mi by smakował ;)
    A dziś akurat jadłam sojowy jogurt jeżynowy i też był mocno słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżynowy jest na mojej liście ''must try'' :)

      Usuń
  7. Wygląda smacznie ale chyba nie odważyłabym się na sojowy jogurt - już sama nazwa "sojowy" brzmi dziwnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, a ja dalej ich nie jadłam ;) Ale widziałam, że w Bio-sklepiku koło mnie był ten smak. Szkoda, że marakuja niewyczuwalna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam tylko raz jogurt tej firmy, truskawkowy i był w mniejszym opakowaniu. Ale bardzo mi smakował, niestety w moim mieście już zniknęły :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowy też się tutaj pojawi ;)

      Usuń
  10. A u mnie w Piotrze i Pawle ich nie ma 😞😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być - u mnie są w każdym ;)

      Usuń
  11. Skąd masz pieniądze na te wszystkie wege i vega zachcianki skoro nie pracujesz a to nie są tanie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciała bym mieć smaki takie jak waniliowy/orzechowy z tej firmy, sa u mnie tanie i łatwo dostepne ale nie przepadam za jogurtami owocowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma ani waniliowego ani orzechowego :(

      Usuń
  13. Zapach, kolor i nawet drobinki - w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie. :D A wiesz co? Ja nadal ich nie kupiłam. xd Cały czas o nich zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi ochoty narobiłaś na jakąś jaglankę czy coś z marakują i malinami... Trzeba do Biedry iść, bo chyba akurat marakuje są / mają być. :P

    PS Co do jogurtu... no pewnie, zauważyli, że ludzie kupują (zakładam, że tak jest skoro piszesz, że dobry), to i cenę musieli podnieść. Suuper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają być, a ja przeszłam już chyba z 4 Biedronki i nic! :(
      Zawsze tak jest :/ Ja sie nawet o nie pytałam no i cena wzrosła...

      Usuń
    2. Tak! Mango też jest 😊
      A w Kauflandzie figi ❤

      Usuń
  16. też jestem wegetarianką. Od ponad 10 lat :)
    Ja gdy chciało mi się czegoś z nabiału stawiałam na soję i ... niestety przytyłam. To jakiś mit z tym, że wegetarianie są chudzi!
    Czasem zjem sobie jakiś jogurt czy jajeczko oczywiście z eko hodowli inne nie wchodzi w grę.. i waga zaczęła mi spadać.. także czy wykluczenie na 100% to dobry wybór.. niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Chciałabym mieć taki staż :)

      Jajek nie jem, obrzydzają mnie, ale jogurty i twarogi jadam :)

      Usuń
  17. O, świetne połączenie! Zazwyczaj jest mango-marakuja albo inne żółte owoce, a tu malina. Ciekawie. Ja też miałabym problem przez serki z weganizmem, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po tego niekoniecznie byśmy sięgnęły ale na wersję mango na pewno kiedyś się skusimy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.